Galler 0 - Türkiye 0... Uluslar ligine beraberlikle başladık! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Milli takım Galler ile deplasmanda son yarım saati 10 kişi oynadığımız maçta golsüz berabere kaldık. Ama oyun olarak milli takımı hiç beğenmedim! Maçı nasıl buldunuz?

Galler 0 - Türkiye 0... Uluslar ligine beraberlikle başladık! Maçı nasıl buldunuz?
Galler 0 - Türkiye 0... Uluslar ligine beraberlikle başladık! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla