Evet arkadaşlar Milli takım Galler ile deplasmanda son yarım saati 10 kişi oynadığımız maçta golsüz berabere kaldık. Ama oyun olarak milli takımı hiç beğenmedim! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Milli takım Galler ile deplasmanda son yarım saati 10 kişi oynadığımız maçta golsüz berabere kaldık. Ama oyun olarak milli takımı hiç beğenmedim! Maçı nasıl buldunuz?

Maçta nasıl Galler kazanmadı onu da anlayamadım he. Kerem ile İrfan Cana daha fazla şans verilmeli. Mert Günokda beşiktaşlı değilim ama çok severim kendisini. Kendi takımda da milli maçlarda da harika kaleci. Böyle güvende hissettiriyor insanı. Kenan son maçına göre gelişmiş Arda orta halli gibi. Barış neden böyle bilmiyorum nasıl desem çabuk mu gaza geliyor tahrik mi oluyor olmaması lazım. Hız açısından iyi ama hızla olmuyor her şey. 60 dakikadan itibaren 10 kişi oynamamıza Galler'in iyi oynamasına rağmen berabere kalmakta basarıdır. Semih sakat ama olsaydı o da bazı şeyleri değiştirebilirdi. ya da Hakan ilk yarıda baslasaydı ama sakatlıktan dolayı. İzlanda daha zorlu geliyor bana da. Pek Hakan'ın sakatlıktan çıkmasına rağmen performansı diğerlerine göre daha iyiydi.
Bu maç hepsi berbat oynadı hepsi isteksiz oynadı ama ihale barışa yıkılacak görürüz hsjsjmsks yaptığı berbat bir şey savunulacak yani yok ama 90 dakikayı kaybettirecek bir şey değildi
Ona bir lafım yok hatta geçtiğimiz milli maçtan sonra performansı da çok fazla düştü zaten kesinlikle fark var yani bu maçta da çok hata yaptı ama maçı senin yüzünden kaybettik diyerek tek bir adama yüklemek tamamen haksızlık bence. Hepsinde bir isteksizlik vardı sanki
Bize top gelmedi nerdeyse, barış yanlış yerde oynadı, takım kadrosu yanlıştı ilk 11 daha farklı olmalıydı, takımın motivasyonu yerinde değildi sanki kısacası berbat oynandı aşırı berbat hemde
Harika bir jenerasyona rağmen Montella yüzünden berbat futbol izliyoruz. Onun tercihleri sebebiyle elendigimiz Avrupa şampiyonasından hiç ders almamış. Kadro kalitesi olarak bizim yanımıza yaklaşmayacak olan Galler e karşı bile esir futbol oynattı. Hala forvetsiz çıkıyoruz. Birisi ona buranın San Marino olmadığını iletmeli. Barış Alper 50 maçta oynasa forvette etkin olamaz.
Hamit ve TFF yüzünden semih bilmem ne oynatmıyor diyenler vardı noldu onlar gitti yine forvetsiz fanteziye devam bi cacık olmaz bu takımdan. Sanki herkes kusursuz oynuyorda bi barış kötüymüş gibi atıp tutan kuşlar var
montellayı geç işlerine gelmeyhen kuşspor taraftarıda göremiyor. gsnin sağbek oynattıgı adamı monti kazması forvete koyyuyıor
Klasik fener işte GS'nin ve oyuncularının iyi olmasını istemez olsada çamur atacak kadar karakterleri yok
Milli takımımızın Galler karşısındaki performansı gerçekten biraz hayal kırıklığı yaratmış olabilir. Özellikle son yarım saati 10 kişi oynamak kesinlikle işleri zorlaştırdı. Ancak unutma ki futbolda her zaman en iyi performansı yakalamak mümkün değil. Zor bir deplasmanda alınan 1 puan, ilerleyen maçlar için umut verici olabilir. Türk futbolunun her zaman destekçisiyim ve genç oyuncuların tecrübe kazanması açısından bu tür maçların önemli olduğunu düşünüyorum. Kendi deneyimlerimden biliyorum ki, zor şartlar altında gösterilen mücadele, takımın ilerleyen dönemlerde daha da güçlenmesine yardımcı olabilir. 🇹🇷⚽️💪
Cevap
1Cevap
Tüm suç montella denen adamda olmasına rağmen yine çıkıp açıklama yaptı ve barışı çakalların önüne attı resmen inanılmaz gerçekten
bu takima gelmeyen her galibiyeti baris alper'e yazasim var, ayagindaki top asla bizim oyunculara ulasmiyor sagolsun. neyseki besiktasim var da bu sene mac izleyebiliyoruz, milli maclardan da hayir gormicez belli
montella zaten suclu da, baris'in ben hicbir mevkide kayda deger oyununu gormedim sahsen. kosuyor, fizik falan var ama surekli bi yerde surekli bi orta acamiyor topu ayagindan cikaramiyor falan. yok yani, bence boyle
Çok sıkıcıydı ilk defa heyecan yapmadan izledim
Barış Alper Okan hocasından kendni yere atmayı tam ogrenememiş
Zar zor dayandk
Futbol hiç anlamıyorum
Allah’ın izniyle galler kazanacaktıda neyse.
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?