Her gün düzenli spor yaparım. Squat hareketlerini yapmaya başladıktan sonra dizlerimde büyük ağrı hissetmeye başladım. Acaba yanlış bir şey mi yapıyorum? Doğru squat nasıl yapılır?
Squat yaptıktan sonra dizlerim ağrımaya başladı. Doğru squat nasıl yapılmalı?
Squat'a Başladığın İlk 1 Ay Ağrı Olabilir Daha Fazla Olduysa Bi Sakatlık Söz Konusudur Belki Ve Her Gün Yapmamalısın İki Gün Squat Yapıp 1 Gün Dinlen Hareketin Doğru Açıda Olması Çok Önemli Emeğin Ve Zamanın Boşa Gitmesin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende öyle yaptım yaptım en sonunda dizimden maşallah doktorlar da benden beter biri baska bişey diyor biri baska ilaç yaz yolla yemin ederim bıktım
Ben de ilk sumo squat yaptığım zaman yaparken kemiklerim acayip çıtlıyordu ve sonra kemiklerimde ağrı oluyordu. senin dizlerin de kemik ağrısıysa geçer bence...
Erkekler bacakların sağlam değil demiş. Yapmadıkları nereden belli. İllaki ağrıyacak. İlk önce ısıt bacaklarını sonra yap. Ağrı minimuma iner. Ama belli bir süre ağrıyacaktır hareketi yaparken
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Normalde diz ağrısı olmaz ben çok fazla ağırlık altına girdiğim halde hiç olmadı. Isınmıyorsun belki de yeterince.
Dizler değilde biraz geçtikten sonra baldır ve uyruklarının ağrıması lazım
Ben bi ara yapiyordum bir hafta dayanabildim. Cok fena agriyor gecmiyor da uzun sure
Öne fazla egilirsen bacakları calistirirsin ne kadar dik kalkarsan popoyu hedef almış olursun
özellikle 9.05 i izle reyiz
Squat'a Başladığın İlk 1 Ay Ağrı Olabilir Daha Fazla Olduysa Bi Sakatlık Söz Konusudur Belki Ve Her Gün Yapmamalısın İki Gün Squat Yapıp 1 Gün Dinlen Hareketin Doğru Açıda Olması Çok Önemli Emeğin Ve Zamanın Boşa Gitmesin
Bende öyle yaptım yaptım en sonunda dizimden maşallah doktorlar da benden beter biri baska bişey diyor biri baska ilaç yaz yolla yemin ederim bıktım
Ben 2 senedir yapıyorum alıştım artık aynı bu resimde gösterdiği gibi yapıyorum
Dizlere cok yük biniyor, zedelenebilir... bence bu sen de değil harekette sorun var, yarim squat yap
Ben de ilk sumo squat yaptığım zaman yaparken kemiklerim acayip çıtlıyordu ve sonra kemiklerimde ağrı oluyordu. senin dizlerin de kemik ağrısıysa geçer bence...
Ne kadar sürede geçti acaba ben bir buçuk aydır yapıyorum hâlâ geçmedi...
Erkekler bacakların sağlam değil demiş. Yapmadıkları nereden belli. İllaki ağrıyacak. İlk önce ısıt bacaklarını sonra yap. Ağrı minimuma iner. Ama belli bir süre ağrıyacaktır hareketi yaparken
Bi kaç gün ağrıyor ama geciyo sonra. Doğrusunu antrenörlerden ya da videolardan bak
Fiziğin çok hoş profilde sacinda şeker: ) boya değil dimi:)
Dogru yapıyorsun agrımsı normal
YouTube da bu tarz şeylerle ilgili çok video var
Hep yaşlılıktan bunlar🙈
Bacaklarını sağlam degil