Spor yaparken bacağımda bir kas sanki yerinden atmış gibi hissettim. Bu olduğundan beri rahat hareket edemiyorum. Bir şey olur mu?

Spor yaparken bir hareket beni zorluyordu ama yapmaya devam ettim. Bacak çalıştırma hareketiydi. Sonra iç bacağımda bir kas böyle şartel atar gibi attı sanki. O olduğundan beri doğru dürüst hareket edemiyorum eğilip kalkmam , merdiven çıkmam bile zor. 2 gündür böyleyim basit bir sakatlık mıdır sizce?
Spor yaparken bacağımda bir kas sanki yerinden atmış gibi hissettim. Bu olduğundan beri rahat hareket edemiyorum. Bir şey olur mu?
Cevapla