48 kiloyum kilo ver demeyin kalcam en genis yerinden 92 cm. Üst baçagım ise 54 cm. Kalcam kalkık ve hafif çıkık olmasina ragmen bacaklarım kalın olduğu icin kendini belli etmiyor. Düzenli spor yapıyorum (3-4 gün fitness), kızartma, tuz, şeker yemiyorum. Tatlıyı da arada bir sütlü tatlı. Ama bacaklarım incelmiyor. Önden ve yandan sorun yok ama arkadan bakınca düzmüs gibi duruyor. Daha ne yapabilirim
Düzgün beslenme ve spora rağmen bacaklarım neden incelmiyor?
ben 3 ay yaprım geri bıraktım istemeyerek yani bazı sıkıntılardan dolayı 1 ay sonra askere gidecem gelince ilk işim spora başlamak olacak asla bırakma derim sana
Onlarınki sonradan oluşmuş olabilir iyi çalışıyorsun bence max bu kadar oluyor incelmen ama yine de sorarsın konunun uzmanlarına daha iyi bilirler tabii
Elbette çalışmış oluyorsun ama odaklandığın bölge farklı olacak. Squat yaptığında hem bacak çalışıyor ama bacaklara daha fazla yük biniyor. Hip Trust yaptığında yine bacakların çalışıyor fakat asıl odaklandığın nokta kalça kasların oluyor.
Ya hip thrust 3x15 yapıyorum zaten bos günlerde de kendi vücut ağırlığımla glute bridge yapıyorum. Ama 8-10 tekrar uapıp kalcam büyüsün istemiyorum. Bu defa da vücudum orantısız durur diye düşünüyorum
Reformer üzerinde çalışmanı tavsiye ederim. Çünkü genelde kalın kasların, basenlerin incelip uzamasını sağlıyor. Yani bu şekilde olduğu zaman bacakların incelecektir. Özellikle çevremde kadınlarda görüyorum ve biliyorum, bu yüzden söylemek istedim
Reformer yok ise yürüyüş bandı yapıyorsundur mutlaka, onda düşük seviyede en az 45 dakika yapman ve yürümen dışarıda iyi olur. Zaten fitness yaptığın için beslenmen düzgündür diye düşünüyorum o yüzden bildiğim kadarıyla bir kaç bacak hareketleri var onlar işe yarar mı bilmiyorum ama her yerde gördüğüm, tavsiye edilen bir kaç hareket var
En İyi Cevaplar