1 yıldır spor yapıyorum kollarım gelişmiyor neden?

sporcular yardımcı olsun eğer burda sporcu varsa.. çeşit çeşit antreman programları denedim çeşitli hareketler çeşitler denedim bazen 1 hareket bzen 2 hareket bazen 3 bazen 5 olmuyor kollarım bazen büyüyor ertesi gün bişey kaldırınca overtraing oluyor küçülüyor iyi dinlenmeyince dahada büyütemiyorum 2 ay kol çalışmadım normal vucut çalışınca kolda çalışmış oluyor pasif bir şekilde diye düşündüm gene gelişmedi şu an 1 yıl oldu ustalar taktik versin lütfen gögüs sırt omuz gelişiyor ama kol gelişmiyor tripseslerimde gelişmiyor bicepslerimde gelişmiyor ne yapmalıyım?
1 yıldır spor yapıyorum kollarım gelişmiyor neden?
Cevapla