Vücuttaki hastalıkların çoğunun köküne inildikçe, bağırsak florası bozukluğu oldugu ortaya çıkıyor, ne düşünyorsunuz?

Bağırsak sağlığıyla ilgili çeşitli araştırmalar yapıyorum bir kaç aydır. Hasta olduğunuzda çeşitli ilaçları yutarak iyileştiğimizi sanıyoruz. Aslında yuttuğumuz ilaçlar hastalıkları baskılıyor. Sizi hastalıktan kurtaran şey haplar değil sağlam bir bağışıklık sisteminizdir. Bağışıklık sisteminiz ne kadar kuvvetli olursa, hastalıklara yakalanma ihtimaliniz o kadar zayıflar ve o derece hızlı atlatırsınız hastalığı, en kuvvetli patojenler bile yer bulamaz vücudunuzda.

MS, alzeihmer, otizm, ve daha bir çok beyinle ilgili hastalıklar ve pskologların antidepresan vererek geçiştirdiği pskolojik hastalıkların bile bağırsaklarla ilişkili olduğunu tespit etmiş Kanada asıllı bir nörolog var. Bu kişi kendi otistik oğlunu bu florayı onaran özel bir diyetle iyileştiriyor. Bu flora o kadar önemli ki, sizin yaşlanma hızınızı bile etkiliyor. Yüzünüzdeki sivilceden tutun, kremlerle düzelteceğini sandığınız anormal cilt sorunlarının bile eseri bu bozuk flora aslında.

Floranız bozuksa, bağırsaklarınızda anormal şekilde patojen denilen zararlı mikroorganizmalar/mantarlar ürüyor ve bunlar faydalı bakterilerinizin sayısını azaltıyor onları baskılayarak ve en kötüsü bunların ortaya çıkardığı toksik etkileri bağırsakları delerek kan yoluyla vücudun tüm doku/organlarına yayılıyor. En çok da bu toksik etkiden beyin etkileniyor. Bu patojenlerin aşırı üremesine vesile olan ise en başta antibiyotikler ve ardından hazır/işlenmiş gıdalardan aldığımız zararlı kimyasal katkı maddeleri ve daha bir çok faktör geliyor...


Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bağırsak sağlığıyla flora arasında bir ilişki var mıdır? Varsa neden gerçekleri anlatmıyorlar da modern tıp adı altında ilaçlarla insanları zehirliyorlar? Doğada insan hariç hiç bir canlı kimyasal ilaçları atarak iyileşme ihtiyacı duymuyor. Muhtemelen bu ilaç endüstrisinin çarkı hep dönsün diye bunlar var. Ben, vücudun kendini herşeye karşı savunabilecek kadar mükemmel olduğunu düşünüyorum. Tabi ona istediğini verirseniz...


Güncellemeler
+1 yıl
Bağırsak sağlığının etkilerini anlatan şu yazıyı mutlaka okuyun:
www.gaps-destek.com/...asha-campbell-mcbride-.html
Güncellemeler
+1 yıl
Nasıl düzeltirim diyenler olmuş, yukarda link verdiğim diyetin yapılması gerek başka yolu yok. mantarların ve zararlı patojenlerin sevdiği karbonhidratı iyice azaltıp onların zayıflamasını amaçlıyor bu diyet. bu patonjenler zayıflayınca yerini fermente gıdalardan alınan faydalı mikroorganizmalar bağırsaklara tutunmaya başlıyor ve sayısı artıyor ve böylece artık patojenler aşırı üremeye fırsat bulamıyor ve bundan sonrasında bağışıklık sisteminiz kuvvetlendiği için hasta olmuyorsunuz.
Vücuttaki hastalıkların çoğunun köküne inildikçe, bağırsak florası bozukluğu oldugu ortaya çıkıyor, ne düşünyorsunuz?
Cevapla