AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
Olabilir.
Kanser denilen hastalığın gerçekte vitamin eksikliği olduğunu iddia eden de var. Argümanları da gayet mantıklı. Yüksek maliyetli ilaçların, kemoterapilerin aslında ilaç endüstrisinin bir oyunu olduğunu iddia ediyor. Bu da doğru olabilir. Tabii Tıp dünyası da buna karşı bu iddiaların ardında büyük bir rantın olduğunu ileri sürüyor.
Dogru diyorsun yegenim.
Iletisim sayfasindan talep de bulunurmusun?
Bu soru günün sorusu olmali bence.
Daha cok kisi görmeli.
Simdilik iyi geceler dilerim sana.
Sabah erken kalkmak zorunda yim.
Yarin mutlaka yazarim.
tmmdır hocam.
Bıyık Eyüp'ün yoğurt alışkanlığının sonucu ortada:
odatv.com/...u-stalinle-ne-konustu-2909161200.html
vay be.
Ben tamamiyle ilaç kullanılmasına karşıyım yani küçük yaşlardan itibaren insanları ilaçlara alıştırıp vucüdün bağışıklık sistemini dirençsiz yapıyorlar en ufak şeyde ilaç arar oluyor insanlar ve oda başka hastalıklara sebep oluyor
çünkü insan hayatı hikaye, ilaç firmaları bundan nemalanıyor. hastalığı yaratan onlar, ilaç satışlarından kazanan yine onlar. Herkesin bilinçlenmesi için bu paylaşımı yaptım ben. ben başkasına anlatırım başkası da gider yakınına anlatır. böyle böyle yayılır.
Aynen katılıyorum teşekkür ederim bilgilendirme için arada sırada sitede faydalı bilgiler oluyor.
Rica ederim.
Zaten modern tıp, insanı önemseyen ve hastalıklara gerçekçi bir çözüm bulan bir sistem değil. Yaptıkları tek şey bir hastalığı tedavi etmek adına başka bir bölümde soruna neden olmak. Günümüzde artan hastalıklara ve insanların yaşam kültürlerine bakınca hastalıkların tek sebebinin çevremizde sarılı olan kimyevi yaşam tarzı olduğu ve çok yemek tüketmek olduğu görülür. Bunlarında bağırsak florasına ciddi zararları olduğu aşikar.
helal.
tebrik ediyorum seni. aynı kafadanız.
Görüşümü paylaşır mısın
Kısa sürede fazla görüş paylaştım diye görüş paylaşım engeli yedim
Görüşüm
Sağlık sindirim le başlar
çünkü bütün yapı taşlarımızı sindirim sistemi sayesinde vücudumuza alıyoruz
Görüşüne katılıyorum arkadaşım, insan vücudu o kadar enteresan ki gerçekten akıl almayacak şeylerle bizi sürekli şaşırtıyor. Vermiş olduğun değerli bilgiler için teşekkür ederim. :)
ne demek.
kardeş bağırsak 2. beyin gibidir
zaten bir çok otonom sinir sistemi barsaklarda bulunur
bu bağlamda mesela üzülünce karnımız ağrır ishal oluruz u bu her şey olur
aynı yolla düünürsek dediklerimizin de sinir sistemimize dolayısıyla da tüm vücuda etkisi olacağını tahmin etmek zor değil
ayrıca barsaklarda bir çok lenf sistemi vb bağışıklık mekanizmaları bulunur
kısaca ne yerseniz o olursunuz
haram değil helal yiyin
Modern tıp denilen şey; hekimlere hastalıkları tedavi etmeyi değil, hangi hastalığa hangi ilaç verilmeli sorusunun cevabını öğreten şey.
Kısacası; ilaç endüstrisini daha da semirten bir sistemin devamını kurgulayan safsata...
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
Oruç büyük nimet desene...
21 gün şifa orucu tutanlar var bedeni/bağırsakları tüm toksinlerden arındırıyor. sadece su içiyorsun. tüm toksinler gitttikten sonra sağlıklı beslendiğin sürece hastalık seni bulmuyor artık.
Benim sinüzit rahatsızligim var.
Bazen çok felaket başim ağrıyor.
Bunun için ne tavsiye edersin peki?
bağırsaklarını ve vücudunu toksinlerden arındıracan başka yolu yok.
gaps diyeti veya şifa orucu tutacaksın. her ikisi de aynı kapıya çıkıyor fakat şifa orucunu yeni duyuyorum ben. yıllardan beri senin bağırsaklarında yaşayan mantarları ve ürettikleri toksinleri atarak bağışıklık sisteminin kuvvetlenmesi amaçlanıyor bu diyetlerle. bir çok hastalıktan da kurtuluyorsun. önceki attığım yorumu okuduysan bağırsak florasını düzeltmek alzeimerı gerilettiği ve otizmi bitirdiği belirtilmiş. önce bağırsaklardaki toksinlerden kurtul, sonra bağırsak floranı probiyotiklerle kuvvetlendirip bağışıklık sistemini artır.
Evet okudum.
Linklere baktım.
Meslek nedir?
yazılımcıyım hocam.
Şaşırdım.
Psikolog galiba diye düşünmüştüm
Yok be, gereksiz bir mesleği seçer miyim sence ben?
Tam tersine, ruhu ağır yara almış insanlarla dolu bu zamanda/çağda, ruhiyatçılık/psikologluk, yapılacak en güzel iş bence...
Peki bu sorunları neyle çözüyorlar? basit bir antidepresandan başka birşey verdiklerini görmedim ben...
Modern tıp denilen şey; hekimlere hastalıkları tedavi etmeyi değil, hangi hastalığa hangi ilaç verilmeli sorusunun cevabını öğreten şey.
Kısacası; ilaç endüstrisini daha da semirten bir sistemin devamını kurgulayan safsata...
Bunu yazmıştım yukarda. İşte bu fasit daireyi kırarak yeni bir pazar açacaksin kendine. İlaçla tedavi olunmaz ve reddediyorum ilaçlari diyerek...
Şu sıralar üzerine baya düşündüğüm konudur kendisi.
Benim kollar ve bacaklarda keratosis pilaris hastalığı var. Beni baya üzsede çözümü yok der doktorlar. Ama internette araştırırken bununda glutenden kaynaklanabileceği neden bahsedilmiş. Yani buğday içeren ürünlerin bir etkisi olabilirmis. Hatta birisi gluten diyetiyle kurtulduğunu yazmış hastalıktan. Ne kadar doğru bilemem 😞 işe yarayacağını bilsem bugün bırakırım gluteni😞
denemeye değer, hiçbirşey kaybetmezsin bence.
Ya bir kere deniyim dedim ama herşeyde var , nasil başa çıkarıcam hic bilmiyorum...
inanmak önemli.
Bende öyle bir bağışıklık var ki çiğ et yiyince ne karnım ağır ne de hastalanınca ilaç içerim hatta 2 gün açıkta kalmış tavuğu bile rahatlıkla yerim ve hiç hastalanmam.. övünmek gibi olsun Allah öyle yarattı
vücudun direniyor sadece patojenlere :) ama bir noktadan sonra kopması muhtemel, dikkat et :)
Önemli olan vücudun mikropları tanıması 😎
ayrıca "apandisit organı" yararlı bakterilere sığınak olduğundan çok önemli bir organ olduğunu düşünüyorum sizin fikriniz nedir?
ilk defa duydum bunu. Bende maalesef apandisit alındı. Araştıracam bu konuyu.
Peki teşekkür ederim
Çok güzel bir yazı olmuş teşekkür ederim 😊
Ama benim bir sorum var lütfen dalga geçmeyin ya ben çok fazla gaz çıkarıyorum ve bu hiç hoş olmuyor aşırı çok oluyor her zaman uygun yerde oylamıyorum çok zorlaniyorum bazen ne yapa bilirim neden böyle oluyor lütfen yarımcı olun şimdiden teşekkürler 😊
Kalın cafer iyi gelir, soğuktan korur. Sonra çok gazlı yiyecek ve içecekleri az tercih et.
dostum ben bir doktor değilim sadece araştırıyorum merak ettiklerimi.
ama şunu öğrendim vücuttaki hastalıkların çoğunun bağırsaklarla ilişkisi mutlaka var.
@çamgülü teşekkür ederim ama kuru cefar ne ve nerde bula bilirim 😊
Peki sağolun araştırmayı yaptığınız için
bağırsaklardaki, yediğimiz karbonhidratla yaşam alanı bulan zararlı mantarlar ve onların ürettiği toksinleri atmak gerekiyor öncelikle. GAPS diyeti bu işte başarılı ama şurdaki anlatılan diyeti dene, ben de deneyeceğim:
ummuyasemin.wordpress.com/.../
Teşekkürler 😊
Ya iç çamaşıcılarda bulunuyor. Çok zor değil bulmak :)
İç çamaşırcılarda diyecektim.
@çamgülü ya kuru cafer ne gerçekten merak ettim ya fotoğrafı falan yok mu sende 😄 şimdi google den yazdım kuru cafer ne die erdoğan çıktı birşey çıkmıyor
@çamgülü bu arad teşekkür ederim yardımcı olduğun için 😊
Rica ederim.
En ince ayrıtısına kadar anlatıyor
kotam olunca izliycem
Hah bu videoyu atacaktım ben de.
@Kizsevici4456 geçen çıktı izledim sonuna kadar arkadaş söyleyince direkt aklıma geldi ;)
Vücuttaki bakteri florası ortalama bir insanın vucudunda yaklaşık 2 kg yer kaplıyor ve artık yeni bir organ olarak kabul ediliyor. İşte bu nedenle doğru olduguna inanıyorum.
Aynen
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
Anlamadım?
Bağırsak florasının normale döndürülmesinde en önemli etken un ve şekerden fakir bir diyetin kullanılmasıdır. Örneğin mantarlar şekerli ortamda üreme hızlarını ikiyüz katına kadar artırabilirler
aynen
Aslında söylemlerinde haklısın ama tıpta bu şekildemi bilemedim çünkü herşeyin bir ilacı var yani evet bağışıklık sistemimizin güçlü olması çok önemli ama mesela çok hastasın serum takılıyo peşinden ilaç yazılıyor serumda bir ilaç sonuç olarak yani tıp dili önemli
gaps diyeti uygulanıp, hazır gıdalardan uzak durulursa bir hastalığa yakalanmıyorsun.
Açlık diyeti de var vücudu 3-5 hatta 10 gün boyunca aç bırakarak sadece su içip bağırsakların eski halini almasını sağlıyor, hastalıklara zemin hazırlayan tüm toksinden arındırıyor vücudu.
Örnek bir deneyim mutlaka okumanı öneririm:
ummuyasemin.wordpress.com/.../
beyin ve bağırsak doğrudan bağlantılıdır. sıkıntı stres aşırı heyecan korku endişe her şey bağırsak florasını bozmakta benim bildiğim kadariyla aslında her şey insanın beyninde bitiyor
Çok doğru.
Tespitin... koymussun tebrik ederim 😄
O değilde cidden haklisin migde bulantisi ile hastaneye giden çoğu kişiye vücudunda herhangi bir hastalik yok psikolojik stres baskıdan dolayı diyorlar
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
İlaç falan bahane, günümüzde marketten aldığımız tüm hazır gıdalarda, pazardan aldığımız tüm meyve ve sebzelerde, kıyafetlerimizde, ev eşyalarında, elektronik eşyalarda kısaca neredeyse herşeyde ağır kimyasallar, radyoaktif maddeler bissürü kansorojen malzemeler kullanılıyor... 3 kuruş fazla kazanacaz diye kendi sağlığımızı bitriyoruz...
aynen öyle.
ben paranın gücüne tapmıyorum şahsen, tapanlar düşünsün :)
Doğadan ekip biçersen hiçbi sorun kalmıyor. paraya da gerek yok...
sağlıklı beslenmek spor yapmak kefir ayran süt yoğurt turşu sirke tüketmek çok faydalıdır. mesela kuranda bile geçer sirke kullanımı. hem sevaptır hem 3 harfli yani büyü nazar gibi şeyleri uzaklaştırır hemde bağırsaklar için bire birdir.
Bilgin olsun kontrolden çıkmış patojenler, yoğurt ve kefiri besin maddesi olarak kullanıyor bir işe yaramıyor. Bu diyeti 5-6 ay uygulamak gerekiyor sabırla. Amaç, karbonhidratla beslenen patojenleri zayıflatıp, faydalı bakteri florasını artırmak.
ama sağlıklı biriysen kefir süt ayran ve turşu sirke çok faydalı.
tabiki o tartışılmaz fakat ben insanların çoğunda sindirim ve bağırsak sağlığının bozuk olduğunu düşünüyorum. ABD deki bir araştırmaya göre her 3 kişiden 1 inde aşırı çoğalmış candida albians mantarı bulunuyormuş ve işin vahim tarafı bihaber yaşıyorlar. bu patojen bir çok hastalığa zemin hazırlayan bir mantar türüdür.
ben çok sık tuvalete giderim. özellikle büyüğümü günde 3 kere yaptığım oluyor. bu sebeple bunu ben sadece sağlıklı beslenmeye bağdaştırıyorum.
İlaç firmaları ve özel hastaneler insanları bankonot halinde para olarak görüyorlar insanlarda vicdan ve merhamet kalmadığını da düşünürsek sağlımızı düzeltmek şans işi ama antibiyotikler cidden zararlı bakteri florası çok önemli tabi ama o kadar etkisi var mı bilemiyorum
Maalesef öyle.
Malesef artik dogal bisey yiyemiyoruz. Besinlerin yetistigi agac toprak kotu... Yedigimuz yiyeceklerde vucudumuzu etkiliyor ve doğal sistemini/duzenini bozuyor bence de... Her ilac bir yeri iyilestirirken baska bir yeri bozuyor.. Eger gercekler anlatilirsa gida ekonomisi coker heralde ondan gercekler aciklanmiyor.. Kanserle ilgisi olan bir suru madde aciklandi l. Halen yiyeceklerde onlar vaaar malesef..
Doğaya dön, kurtul. parayı ve çalışmayı unut. Herkes şu an ektiğini biçiyor, şaşılacak bir durum yok bunda.
çıkar ilikilerine dönmüş insan ilişkileri varken hangi sektörde dürüstlük arıyorsunuz tabi ki her ilaç insanları daha çok hasta edip daha çok kullanmaya teşvik etmekte para üzerine kurulu bir tıp dünyası var doktora gitmeye bile korkarım ben hasta olunca
siteyi boyle bir bilgiyi paylasmak amaciyla kullandiginiz icin tesekkurler. ogrenmis oldum sayenizde.
Amacım hayrına bilgi paylaşımı yapmaktı, sırf insanlar bilsin gerçekleri ve anlatsınlar çevrelerine diye. Rica ederim.
Bence bukadar basit olmamali elbetteki ilac sektöründeki baronlarin hastaliklain iyilesmemesinde etkisi vardir hayal edemeyecegimiz mevlalarin soz konusu oldugu bir carktan bahsediyoruz. Ama ote yandan bagisiklik sistemi cok iyi asiri derecede iyi fazla calisan insanlarda hastalaniyor (bildigim kadariyla) fazla calisan bagisiklik sistemi bizamn sonra vucuddaki yararli bakterileride disliyor oyleki organlarimizi dahi kabullenmez olabiliyor. Ben artik organik yasamin biz insan ogluna zarari olacagini dusunuyorum cunku vucudumuz islemlis gidalara bozuk havaya topraga ve kimyasallara bagisiklik kazanmis durumda sanmiyorum ki kimyasallar ya da islemmis gidalar kesildiginde iyi olacagiz inancim yok ve gelecektede organik saglikli yasamimizin temelini bu islemmis gidalar kimyasallar olusturacaktir bunlari saglikli olarak vucudumuz kabullenecektir. Bir nevi mutasyon iste insanoglunun yasam sekli artik bu
Acıyı tüket bağırsakların iyi olsun :) ben acı biber turşusunu yemeklerin üstüne döküyorum fena oluyor tavsiye ederim daha Allah a şükür hiçbir sıkıntım yok
dostum o kadar kolay çözülmüyor bu mesele. GAPS diyetini adam akıllı uygulamak gerek. en az 5-6 ay sürüyor kişiden kişiye göre değişiklik göstererek. sırf biberle turşuyla olacak iş değil.
Şu devirde olan hastalıkların çoğu zaten besinlerden geçiyor doğal beslen güzel yaşa :)
Geçen Canan Karatay'da bundan bahsediyordu zaten İbn-i Sina filan da bağırsak bakterilerinden bahsetmiştir çokça. Şeker ve modern buğday yemeyin diyordu işte Canan Hoca. Siyez buğdayı varmış Kastamonu'da, genetiği hiç değişmemiş bulursanız yiyin diyordu.
Saglık sektörü ticarethane oldugu için insanları iyileştirmekten çok "nasıl daha çok" parasını alırım diye ugraşıyor... Bir de insanlar iyileşmeyi degil, hasta olmamayı ögrenmesi gerekir... Biz de tam tersi... Zihniyet kölelik üzerine kurulmuş...
Helal.
Saglık sektörü dedigim özel hastanelerdir yanlış anlaşılmasın...
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler en başta, dediklerine katılıyorum yüzünüz=karaciğeriniz diye bir söz var, karaciğer ne kadar iyi olursa yüzde sivilce, akne kalmıyor.
Alternatif Tıp'a her zaman ilgim var, bir insanın doğa ile iç içe olursa sağlıklı bir yaşamı olacağını düşünüyorum bunun en büyük örneği dedelerimiz.
Antibiotike gerek vardir bazen ama eziyyet cektigim olmus. Antibiotik yuzunden flora bozgunlugu olmustu ve baya zamanimi aldi normala donmek icin.
Normale döndürmek baya zamanını aldıysa yine iyi.
Mesele tamamen çıkar kavgası normalde doğada herseyin bir çözümü var fakat insan bunu işleyip boyadıktan sonra daha çok para elde ediyor
insanlar alışmış kandırılmaya, gerçekler ortadayken hala görüşlerde buna inanmayanlar bolca mevcut.
kesinlikle haklısınız
Insanlar zora alışmış durumda ne kadar zor olursa o kadar inandırıcı geliyor ve dediğiniz gibi inanmayanlar çok
Vücudun bütün hastalıkları kendi kendine iyileştirebileceğini zannetmiyorum ama sen biraz daha fazla biliyorsun gibi.
işte seni ona inandırmış bu emperyalizm.
Kısmen haklı olabileceğine inanıyorum. Ama benim yüzümde kocaman kocaman benler vardı. İnsanlar bakıp bakıp gülüyorlardı. Benim artık psikolojim bozulmaya başlamıştı. Ama o benlerin hiç birisi kendiliğinden gitmedi. 20 yıl yüzümü mahvettiler. Sadece 1 tek doktorun yarım saatlik uğraşı buna yetti.
cildimde kusurum var evet hap yutamıyorum çoğunlukla bitkisel şeylere inanıyorum yüzümde dermatit var nasıl geçer bilmiyorum
sebaroik dermatit mi? kepeklenme mi oluyo? kaşlarda da var mı kepek?
tamamen bağırsaklarda anormal artışa geçmiş candida mantarından kaynaklanıyor.
kremlerde mucize arama, sorun içerden.
evet kaşlarda full kepeklenme ve çenem bir hafta boyunca çok kaşındı güzellik merkezinde çalıştığım için makyaj yapma zorunluluğm var sonra o kaşıntı şimdi kepeklenme sonucu ve cildimde hiçbir şey yokken her yeri kızarık kabarık sivilce ve kepeklenme
sende erken başlamış ama kesinlikle yediğin içtiğin şeylerden kaynaklı bağırsak sağlığından kaynaklanıyor dermatit. doktorlar her ne kadar stres dese de, aslında stres esnasında bağışıklığın düştüğü için dermatite yol açan candida mantarı aşırı ürüyor ve sonuç bu oluyor. aynı sorunlar yıllardır bende de var, kulakta kepek kalıntısı da oluyor bende son 1 yıldır.
bağırsaklardaki, yediğimiz karbonhidratla yaşam alanı bulan mantarlar ve onların ürettiği toksinleri atmak gerekiyor. GAPS diyeti bu işte başarılı ama şurdaki anlatılan diyeti deneyeceğim ben önce:
ummuyasemin.wordpress.com/.../
Ne olursa olsun konunun uzmanına gidince sana verdiği ilacı kullanmayınca iyileşemiyorsun. Böyle bir tedavi yöntemi varsa şimdiye ortaya çıkardı.
çıkartmıyorlar işte. para akışı tatlı geliyor bu endüstriye. çeşitli algılar yaratarak insanları kontrollerinde tutuyorlar gerçekleri öğrenmemeleri için.
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
bağırsak da sorun olunca probiyotik ürünlerle atlatiyorum doğru mu yapıyorum acaba kefir yoğurt vs. ürünler kullanmak doğru mu?
Bilgin olsun kontrolden çıkmış patojenler, yoğurt ve kefiri besin maddesi olarak kullanıyor bir işe yaramıyor eğer bağırsak sağlığı iyi değilse. Bu diyeti 5-6 ay uygulamak gerekiyor sabırla. Amaç, karbonhidratla beslenen zararlı patojenleri zayıflatıp, yerine kefir yoğurt gibi fermente gıdalar yardımıyla bağırsaklara yapışması gereken faydalı bakteri florasını artırmak.
uygulayacagm inş. Allah teşekürler.. bir soru daha sormak istiyorum neden yaz aylarında hic sorunum yok tam soğuklar başlayınca bağırsak sorunum artıyor anlamış değilim bir bilginz var mi bu konuda senelerdir takip ediyorum çünkü
Birçok faktör olabilir.
Soğukta bağışıklık sistemi zayıflıyor olabilir. Bu konu hakkında hiç araştırmadım ama bir çok rahatsızlığın kökeninin bağışıklık sistemimizi en büyük derecede etkileyen bağırsak sağlığı olduğunu öğrendim.
Çok güzel bence olmuş öncelikle ellerine sağlık sonra mikrobiyoloji ile ilgili araştırma yaparak yazdınız herhalde bu yazıyı kısacası kısa ve öz olmuş
Teşekkürler.
Kendimde gözlemlediğim bazı şeyler sonucu araştırıyordum son zamanlarda ve öğrendiklerimin çoğunu derleyip özetledim insanlar bilinçlensin diye.
Ben de ilac kullanma taraftarı degilim çünkü bir agrı icin ilac iciyosun bir sürü yan etkisi oluyor bir seyi düzeltim derken bir kac sey bozuluyor vücutta saglıklı beslenmek ve günü hareketli gecirmek hasta olmamak , tüm gün aktif olmak icin yeterli diye düsünüyorum
kesinlikle katılıyorum. modern tıppın ilk önce hasta edip daha sonra tedavi uygulamak üzerine kurulu olduğunu bilmeyen yok. modern tıp hastalıklara çare olmak üzerine kurulu, hasta olmayı sağlayan etkenler üzerine hiç bir araştırması yok. bağırsak konusunda da yazını severek okudum. zaten bağısakların vücudumuzun beyni olduğu söyleniyor bazı tıp uzmanlarınca. şu an aklıma gelmedi kimler diye
Çoğu hastalıkların sebebi flora sisteminin bozulmasından kaynaklanır , yok ayağımı üşüttüm yok elimi üşüttüm yok öyle, flora sağlamsa hiçbirşey olmaz, D vitamini ve genel beslenmemize dikkat ettiğimiz sürece, hastalığa zor yakalanırız, metabolizma güçlü olacak
kapitalist düzenin getirdiği sonuçlardan biri de bu, bağırsak sistemi tabanlı olup olmadığını bilemem, ama ilaçlar konusunda kesinlikle haklısın. Mesela çocuklar hastalandıktan birkaç gün sonra ateşi çıkar, merak edip araştırmıştım, vücut bunu kendisi yapıyormuş sebebi ise (tam derecesini hatırlamıyorum ama ) 38 - 38.5 arası bağışıklık sistemi çok daha etkin çalışıyormuş. Peki biz napıyoruz ateş düşürücü vererek bağışıklık sisteminin hastalıkla mücadele etmesine izin vermiyoruz. ..
vucutta yani bağırsakta zaraarlı olduğu gibi yararlı patojenlerde bulunmuyormu onlar savunabilir vucudu
o denge bozulunca oranlar değişiyor işte.
Aynı araştırmalarda rastladığım üzere süt çok zararlı bir besin ve bağırsak florasını çok bozuyor. Süt içmeyin ve içirmeyin
Aynen. sütün içindeki laktoz bozuyo herşeyi.
Yoğurt, kefir gibi fermente olmuş süt ürünlerinde sorun yok ama.
Evet işlenince faydalı ama süt olarak anormal alerjik bir ürün
evet, laktoz intoleransı yüzünden oluyor bu durum. bağırsaklar laktozu sindiremiyor reaksiyon veriyo bir çok insanda.
fermente edilen sütte bakteriler laktozu parçalayıp kökünü kazıyolar besin maddesi olarak kullanıyorlar o yüzden sıkıntı yok :D
Bağırsak florası iyi olan insanların beyni de daha iyi çalışıyor bunun için mayo clinic çalışmaları da var
tahmin ediyordum bunu zaten fakat senden ilk defa duydum bunu iyi oldu öğrenmem. şaşırmadım doğrusu.
Hipokrat ne demiş. Bağırsak hastaysa bütün vücut hastadır. Antibiyotik + kronik stres + paketli gıdalar florayı bozar. Antibiyotik sonrası yararlı, zararlı hangi bakteriler varsa ölür. Paketli gıdalar ve kronik stres zararlı bakterileri çoğaltır. Eğer denge bozulduysa = akne, egzama, fibromiyalji, alerjik astım, alerjik rinit, besin intoleransları gelişir. Bunun sebebi de geçirgen bağırsaktır.
Herkesi tebrik ediyorum, kopyala yapıştır olaylarında çok başarılısınız. "Maalesef benim bu konuda hiç bir fikrim yok " diyebilmekde gerekiyor değil mi? Ama Cem Yılmaz'ı hatırlattı bu bana "Artık lugatımızda 'bilmiyorum' diye bir şey yok, herkes biliyor" 😂😂😂😂
Bunu son zamanlarda sıkça duyuyoruz hatta bağırsak sisteminin bütün duyguları belirleyen hormonların üretiminde etkin rol oynadığı ikinci beyin merkezi olarak adlandırıldığı da biliniyor. Düzgün çalışan bir bağırsak sisteminin vücut sağlığının en önemli nedeni olduğu ortaya çıktı. O yüzden sebze ağırlıklı beslenmek, kilo başına 0,40 ml su tüketmek, hareketli bir hayat sürmek yaşam kalitemizi artıracaktır.
Sağlıklı yoğurt zeytin gibi sağlıklı gıdalarla beslenmek gerekiyor hava su toprak kirliliğinden dolayı inekler ne kadar sağlıklı süt verebilir veya ağaçlar ne derecede kirlilikten etkilenmemiş aslında kendi sonumuzu kendimiz hazırlıyoruz bilinçsizce üretim para kazanma hırsı insanların bu çarkta dönmesi stres uykusuzluk aşırı çalışma hayatı hepsi gereksiz.
İlaç firmaları ve piyasa sektörü aynı silah satıcılığı sektörü gibidir savaş varsa silah var hastalık varsa ilaç var zaten zorda kalmadıkça içmeyi sevmiyorum bu florayıda duymuştum ya zaten hastalıkları yapan iki tür şey var biri canlı bakteriler öbürü canlılığı tartışmalı virüsler ikisindede bağışıklık sistemi önemli vücudu organik olarak beslemek şart dediğine katılıyorum
İlaç firmaları para kazanmak için herşeyi yaparlar.1930 larda kanserin tedavisini bulan bilim adamının labaratuarını yakmışlar
doğrudur. testis kanserini doğal yöntemlerle 10 ayda tedavi eden birini tanıdım, adamı yurtdışından tehdit etmişler ölüm tehditleri ve kanser ilaçları satan büyük firmalar hem de. çünkü bu adam heryerde anlatıyordu sosyal medyada.
Amerikalı Dr. Royal Rife hikayesini okuyun
Yani çaresi neymiş
@Maltazar detaylı bilmiyorum fakat ambargo yüzünden meksika hariç tüm ülkelerde satışı yasak olan değişik bir vitamin türüyle kendisini tedavi etmiş.
yediklerine de dikkat etmiş tabi. Bu vitamin türü hiç duymadığımız birşey fakat aklıma gelmiyor şu an. Adam öğretmendi. Buğday şırasından elde ettiğini söylemişti bahsettiği vitamini. 10 küsür ay sonunda test sonuçları iyiye gittiğini ve testis kanserinden tamamen kurtuluğunu anlatmıştı.
Gaps diyetini okudum araştırdım baya uygulamayı düşünüyorum teşekkürler..
şifa orucu da var onu da araştır o da aynı kapıya çıkıyor.
3, 5 , 10 hatta 21 gün su içerek aç duruyorsun vücut bu esnada yılların birikimi olan ve çeşitli rahatsızlıklara yol açan mantarların ürettiği tüm toksinleri atıyor bağırsaklardan.
https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png
Ummu yasemin olan sayfayı full okudum zaten 10 günlük deneyimini. Yarın başlayabilirim..
gapsdan önce onu mu deniycen yani?
Hıhı, sorun olur mu?
yo sanmıyorum bir sorun olacağını. ben de gapsa kendimi yavaştan alıştırmaya çalışıyodum ama bu şifa orucuna yeni denk geldim bugünden itibaren denemeye karar verdim geceden beri açım bakalım kaç gün dayanabilecem. sadece tarçınlı su içiyorum ara ara.
Sırf görüş paylaşmam için davet ettiğinden yorum yapıyor ve beğeniyorum ☺
olsun o da güzel :d
İyi de sadece kadının konuşması var orda diyet yazmıyor ki
Türkçeye çevrilmiş kitabı var kadının.
Sitede yüzeysel olarak diyetin nasıl olacağı konusunda bilgi veriliyor.
bu da kitabını sattirmak için yaptığı bir reklam olamaz mi? Artık kime guvenecegimizi şaşırdık iyi güzel konuşuyorlar da bilmiyorum ki
İyileştirdiği insanlardan örnekler var. kadının bu diyetiyle iyileşmiş binlerce otizmli çocuk var.
tabiki para kazanacak ama sahtekarlıkla değil başardığı işle yapacak bunu ki kadın öyle yapıyor zaten. Helali hoş olsun en azından günümüzdeki sahtekarlar gibi değil.
Doğru söylüyorsun ben de bu konuda çok problem yaşıyorum birçok kronik hastalığım var ve anladım ki ilaçla olmuyor yediğimiz ictigimize dikkat edince her şey düzene giriyor
en basiti depresyon ilaçları kullanıyordum farkettim ki aslında kendimi kandiriyorum onlar olmayınca da ayniyim yani beni sadece o anlık iyilestiriyor ama sonrası hep zarar bırakınca daha kötü başa sarıyor
diyeti sabırla uygula, kurtul herşeyden. ama bahçede kendin organik yetiştirmen gerek bir çok besini.
eğer bunu yapamıyorsan, işlenmiş herşeyden uzak durcan. bol fermente gıda tüketecen her gün. Yiyeceğin şeyde lezzete değil faydaya bakacaksın. Gıda sahtekarlarının, içine ne koyduğu belirsiz besinler yerine, Allahın doğadan verdiği meyve sebze, çerez vs lerle besleneceksin.
Zaten küçük bir ilçede yaşıyorum her seyimizi kendimiz yapıyoruz yoğurt salça pul biber reçel pekmez nar eksisi, kurutmalik kışlık sebzeler, yumurtalar vs hep köyden geliyor
Ooo süper işte, senden iyisi yok. millet parayla sahip olamıyor bu saydıklarına.
Evet aynen Haklisin
Ama ben de kilo veremiyorum sıkıntım o ışte bağırsak tembelliği var
ilac dedikleri kısa vaadeli iyilestirsede uzun vaadeli hasarlar bırakıyor bu bırakılan hasarlarda ilerleyen yasta kendini gösteriyor genelde.
mesela : kara ciger dedigimiz fazla ilac üretmekden zarar görebiliyor.
Bildiğim tek şey antibiyotik çok büyük bir nimet. Enfeksiyon şeklinde bir hastalığınız varsa mutlaka doktora gidin ve kullanmaya başlayın (reçete dahilinde tabii ki) eve gidince yazdıklarına daha detaylı bakıcam mutlaka
Bende candida var sagligimi cok etkilediZ karin agrisi, hazimsizlik sinuzite kadar.
GAPS diyetini mutlaka uygula. ben başındayım henüz.
bu arada şuna da bak:
www.facebook.com/.../
Saol sende de mi var?
evet.
yıllardır doktorların kortizonlu krem vererek iyileşirsin dediği sebaroik dermatit adlı egzama türünün candida'dan kaynaklandığını buldum. :) sorsan stres yapınca nüks eder derler. Stres yapınca tabi nüks edecek bağışıklık sistemi stresle çöküyor sonuçta :)
Kaşlarda, sakallarda, kulakta, saçlarda kepeklenmeye yol açıyor. ama değişik yağlı bir kepek türü. sorun dıştan değil içten. Yani bağırsak florası...
Anladim. Guclu bir detox programi gerekli
Normal hastalıkları anladım da otizm alzeihmer gibi zihinsel hastaliklarla baglantisini anlayamadim bağırsağın
bağırsaktaki patojenlerin bağırsak duvarlarını delerek bıraktığı toksik etkileri kan yoluyla beyne zarar veriyor.
Oha bn surekli karnim agridigi icin bagirsaklarimda sorun oldugunu dusunuyodum simdi ekstra tırstım 😂
Üşenmeden okudum öncelikle teşekkür ederim bilgiler için bir yeni bilgi öğrendim sayende. Vaktimden de çalmadın en azından faydalı bir yazıydı.
Teşekkürler :D
Bu siteye böyle adamlar lazim.😁
Teşekkürler utandırdın :d
Ama haksızmıyım arkadaşım burdaki muhabbetlere göre senin ki wonderfull yani
Bendede kesin var kilo alamamı buna bagliyorum surekli kontrole gidiyik diyorum ama hep erteliyorum
obeziteye de yol açıyor. vücudun dengeleri bozuluyor çünkü. Araştırmalar bunu tam olarak doğrulayamaz fakat insan vücudu o kadar mükemmel ki dengeyi bozmazsan herşeyi kendi iyileştiriyor.
hicbir zaman hicbir sekilde kimyasal kullanmadım hep bitki ile gida takyivesi korumaya aldım kendimi sabahları kahvaltından yarım saat önce bal ile polen birazcıkta probolis karıştırır yerim iyi bir bagrsak düzenleyicidir.
Evde kefir yetiştiririm
Prof. Dr M. Canan EFENDİGİL KARATAY Hoca gerekli açıklamaları yapıyor ve emperyalizm ile mücadele ediyor.
Çözüm mü? Karatay diyeti.
Alın kitabı okuyun bilimsel açıklamalar ile ikna olun ve tam anlamıyla sağlığınıza kavuşun.
canan karatay da dun bunu söyledi.. bagırsak beyin falan filan işte.. unuttum..
kaçırmışım, hangi kanalda söyledi?
cnn türk
Doğru olduğunu düşünüyorum ama kesin bilgidir diyemem bu konuda bir araştırmam olmadı
Yıllar geçince dediğime gelirsin.
ben zaten doğru olduğunu düşünüyorum dedim düşünmüyorum demedim ama araştırmam yok kesin bişey söyleyemem bilemden dedim. bu söylediğimde yanlış bişey yok araştırmadım sana senin yazınla kesin doğrudur bu dememi mi bekliyorsun. dediğine gelecek bişey yok yani kardeş.