• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sağlık

Vücuttaki hastalıkların çoğunun köküne inildikçe, bağırsak florası bozukluğu oldugu ortaya çıkıyor, ne düşünyorsunuz? (Sayfa 2)

asosyal_herif
asosyal_herif Takip Et
Yoda Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
5144
Vücuttaki hastalıkların çoğunun köküne inildikçe, bağırsak florası bozukluğu oldugu ortaya çıkıyor, ne düşünyorsunuz?
Cevapla
Cilt Soruları Sivilce Soruları İlişki Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
95 kişi beğendi
Bu içerik tamamen bilgilendirme amaçlı olup, tıbbi tedavi niteliği taşımamaktadır.
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

160

Cevap

252

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Canefşan
    Canefşan Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Olabilir.
    Kanser denilen hastalığın gerçekte vitamin eksikliği olduğunu iddia eden de var. Argümanları da gayet mantıklı. Yüksek maliyetli ilaçların, kemoterapilerin aslında ilaç endüstrisinin bir oyunu olduğunu iddia ediyor. Bu da doğru olabilir. Tabii Tıp dünyası da buna karşı bu iddiaların ardında büyük bir rantın olduğunu ileri sürüyor.

    1
    0 Yorumla
  • Ahrazadam
    Ahrazadam Takip Et
    Yoda Yaş: 54 , eic 93%
    +1 yıl

    Dogru diyorsun yegenim.
    Iletisim sayfasindan talep de bulunurmusun?
    Bu soru günün sorusu olmali bence.
    Daha cok kisi görmeli.
    Simdilik iyi geceler dilerim sana.
    Sabah erken kalkmak zorunda yim.
    Yarin mutlaka yazarim.

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      tmmdır hocam.

      Yorumla
  • tblisi
    tblisi Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 33%
    +1 yıl

    Bıyık Eyüp'ün yoğurt alışkanlığının sonucu ortada:

    odatv.com/...u-stalinle-ne-konustu-2909161200.html

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      vay be.

      Yorumla
  • Reck1ess
    Reck1ess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 56%
    +1 yıl

    Ben tamamiyle ilaç kullanılmasına karşıyım yani küçük yaşlardan itibaren insanları ilaçlara alıştırıp vucüdün bağışıklık sistemini dirençsiz yapıyorlar en ufak şeyde ilaç arar oluyor insanlar ve oda başka hastalıklara sebep oluyor

    1
    3 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      çünkü insan hayatı hikaye, ilaç firmaları bundan nemalanıyor. hastalığı yaratan onlar, ilaç satışlarından kazanan yine onlar. Herkesin bilinçlenmesi için bu paylaşımı yaptım ben. ben başkasına anlatırım başkası da gider yakınına anlatır. böyle böyle yayılır.

      Yorumla
    • Reck1ess
      Reck1ess
      +1 yıl

      Aynen katılıyorum teşekkür ederim bilgilendirme için arada sırada sitede faydalı bilgiler oluyor.

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Rica ederim.

      Yorumla
  • greektheola
    greektheola Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zaten modern tıp, insanı önemseyen ve hastalıklara gerçekçi bir çözüm bulan bir sistem değil. Yaptıkları tek şey bir hastalığı tedavi etmek adına başka bir bölümde soruna neden olmak. Günümüzde artan hastalıklara ve insanların yaşam kültürlerine bakınca hastalıkların tek sebebinin çevremizde sarılı olan kimyevi yaşam tarzı olduğu ve çok yemek tüketmek olduğu görülür. Bunlarında bağırsak florasına ciddi zararları olduğu aşikar.

    2
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      helal.
      tebrik ediyorum seni. aynı kafadanız.

      Yorumla
    • 61EMR61
      61EMR61
      +1 yıl

      Görüşümü paylaşır mısın
      Kısa sürede fazla görüş paylaştım diye görüş paylaşım engeli yedim
      Görüşüm
      Sağlık sindirim le başlar
      çünkü bütün yapı taşlarımızı sindirim sistemi sayesinde vücudumuza alıyoruz

      Yorumla
  • Kumral034
    Kumral034 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Görüşüne katılıyorum arkadaşım, insan vücudu o kadar enteresan ki gerçekten akıl almayacak şeylerle bizi sürekli şaşırtıyor. Vermiş olduğun değerli bilgiler için teşekkür ederim. :)

    2
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      ne demek.

      Yorumla
  • paxera
    paxera Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    kardeş bağırsak 2. beyin gibidir
    zaten bir çok otonom sinir sistemi barsaklarda bulunur
    bu bağlamda mesela üzülünce karnımız ağrır ishal oluruz u bu her şey olur
    aynı yolla düünürsek dediklerimizin de sinir sistemimize dolayısıyla da tüm vücuda etkisi olacağını tahmin etmek zor değil

    ayrıca barsaklarda bir çok lenf sistemi vb bağışıklık mekanizmaları bulunur

    kısaca ne yerseniz o olursunuz
    haram değil helal yiyin

    1
    0 Yorumla
  • EvcilÖküz
    EvcilÖküz Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    Modern tıp denilen şey; hekimlere hastalıkları tedavi etmeyi değil, hangi hastalığa hangi ilaç verilmeli sorusunun cevabını öğreten şey.

    Kısacası; ilaç endüstrisini daha da semirten bir sistemin devamını kurgulayan safsata...

    1
    12 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png

      Yorumla
    • EvcilÖküz
      EvcilÖküz
      +1 yıl

      Oruç büyük nimet desene...

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      21 gün şifa orucu tutanlar var bedeni/bağırsakları tüm toksinlerden arındırıyor. sadece su içiyorsun. tüm toksinler gitttikten sonra sağlıklı beslendiğin sürece hastalık seni bulmuyor artık.

      Yorumla
    • EvcilÖküz
      EvcilÖküz
      +1 yıl

      Benim sinüzit rahatsızligim var.
      Bazen çok felaket başim ağrıyor.
      Bunun için ne tavsiye edersin peki?

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      bağırsaklarını ve vücudunu toksinlerden arındıracan başka yolu yok.
      gaps diyeti veya şifa orucu tutacaksın. her ikisi de aynı kapıya çıkıyor fakat şifa orucunu yeni duyuyorum ben. yıllardan beri senin bağırsaklarında yaşayan mantarları ve ürettikleri toksinleri atarak bağışıklık sisteminin kuvvetlenmesi amaçlanıyor bu diyetlerle. bir çok hastalıktan da kurtuluyorsun. önceki attığım yorumu okuduysan bağırsak florasını düzeltmek alzeimerı gerilettiği ve otizmi bitirdiği belirtilmiş. önce bağırsaklardaki toksinlerden kurtul, sonra bağırsak floranı probiyotiklerle kuvvetlendirip bağışıklık sistemini artır.

      Yorumla
    • EvcilÖküz
      EvcilÖküz
      +1 yıl

      Evet okudum.
      Linklere baktım.
      Meslek nedir?

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      yazılımcıyım hocam.

      Yorumla
    • EvcilÖküz
      EvcilÖküz
      +1 yıl

      Şaşırdım.
      Psikolog galiba diye düşünmüştüm

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Yok be, gereksiz bir mesleği seçer miyim sence ben?

      Yorumla
    • EvcilÖküz
      EvcilÖküz
      +1 yıl

      Tam tersine, ruhu ağır yara almış insanlarla dolu bu zamanda/çağda, ruhiyatçılık/psikologluk, yapılacak en güzel iş bence...

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Peki bu sorunları neyle çözüyorlar? basit bir antidepresandan başka birşey verdiklerini görmedim ben...

      Yorumla
    • EvcilÖküz
      EvcilÖküz
      +1 yıl

      Modern tıp denilen şey; hekimlere hastalıkları tedavi etmeyi değil, hangi hastalığa hangi ilaç verilmeli sorusunun cevabını öğreten şey.

      Kısacası; ilaç endüstrisini daha da semirten bir sistemin devamını kurgulayan safsata...

      Bunu yazmıştım yukarda. İşte bu fasit daireyi kırarak yeni bir pazar açacaksin kendine. İlaçla tedavi olunmaz ve reddediyorum ilaçlari diyerek...

      Yorumla
  • elifnurrgvn
    elifnurrgvn Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şu sıralar üzerine baya düşündüğüm konudur kendisi.
    Benim kollar ve bacaklarda keratosis pilaris hastalığı var. Beni baya üzsede çözümü yok der doktorlar. Ama internette araştırırken bununda glutenden kaynaklanabileceği neden bahsedilmiş. Yani buğday içeren ürünlerin bir etkisi olabilirmis. Hatta birisi gluten diyetiyle kurtulduğunu yazmış hastalıktan. Ne kadar doğru bilemem 😞 işe yarayacağını bilsem bugün bırakırım gluteni😞

    2
    3 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      denemeye değer, hiçbirşey kaybetmezsin bence.

      Yorumla
    • elifnurrgvn
      elifnurrgvn
      +1 yıl

      Ya bir kere deniyim dedim ama herşeyde var , nasil başa çıkarıcam hic bilmiyorum...

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      inanmak önemli.

      Yorumla
  • Twilighт1
    Twilighт1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bende öyle bir bağışıklık var ki çiğ et yiyince ne karnım ağır ne de hastalanınca ilaç içerim hatta 2 gün açıkta kalmış tavuğu bile rahatlıkla yerim ve hiç hastalanmam.. övünmek gibi olsun Allah öyle yarattı

    1
    5 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      vücudun direniyor sadece patojenlere :) ama bir noktadan sonra kopması muhtemel, dikkat et :)

      Yorumla
    • Twilighт1
      Twilighт1
      +1 yıl

      Önemli olan vücudun mikropları tanıması 😎

      Yorumla
    • Twilighт1
      Twilighт1
      +1 yıl

      ayrıca "apandisit organı" yararlı bakterilere sığınak olduğundan çok önemli bir organ olduğunu düşünüyorum sizin fikriniz nedir?

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      ilk defa duydum bunu. Bende maalesef apandisit alındı. Araştıracam bu konuyu.

      Yorumla
    • Twilighт1
      Twilighт1
      +1 yıl

      Peki teşekkür ederim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok güzel bir yazı olmuş teşekkür ederim 😊
    Ama benim bir sorum var lütfen dalga geçmeyin ya ben çok fazla gaz çıkarıyorum ve bu hiç hoş olmuyor aşırı çok oluyor her zaman uygun yerde oylamıyorum çok zorlaniyorum bazen ne yapa bilirim neden böyle oluyor lütfen yarımcı olun şimdiden teşekkürler 😊

    1
    11 Yorumla
    • çamgülü
      çamgülü
      +1 yıl

      Kalın cafer iyi gelir, soğuktan korur. Sonra çok gazlı yiyecek ve içecekleri az tercih et.

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      dostum ben bir doktor değilim sadece araştırıyorum merak ettiklerimi.
      ama şunu öğrendim vücuttaki hastalıkların çoğunun bağırsaklarla ilişkisi mutlaka var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @çamgülü teşekkür ederim ama kuru cefar ne ve nerde bula bilirim 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki sağolun araştırmayı yaptığınız için

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      bağırsaklardaki, yediğimiz karbonhidratla yaşam alanı bulan zararlı mantarlar ve onların ürettiği toksinleri atmak gerekiyor öncelikle. GAPS diyeti bu işte başarılı ama şurdaki anlatılan diyeti dene, ben de deneyeceğim:
      ummuyasemin.wordpress.com/.../

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler 😊

      Yorumla
    • çamgülü
      çamgülü
      +1 yıl

      Ya iç çamaşıcılarda bulunuyor. Çok zor değil bulmak :)

      Yorumla
    • çamgülü
      çamgülü
      +1 yıl

      İç çamaşırcılarda diyecektim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @çamgülü ya kuru cafer ne gerçekten merak ettim ya fotoğrafı falan yok mu sende 😄 şimdi google den yazdım kuru cafer ne die erdoğan çıktı birşey çıkmıyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @çamgülü bu arad teşekkür ederim yardımcı olduğun için 😊

      Yorumla
    • çamgülü
      çamgülü
      +1 yıl

      Rica ederim.

      Yorumla
  • Erdalgn
    Erdalgn Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 51%
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=z3QaHf3e07Y&feature=share
    1
    4 Yorumla
    • Erdalgn
      Erdalgn
      +1 yıl

      En ince ayrıtısına kadar anlatıyor

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      kotam olunca izliycem

      Yorumla
    • Kizsevici4456
      Kizsevici4456
      +1 yıl

      Hah bu videoyu atacaktım ben de.

      Yorumla
    • Erdalgn
      Erdalgn
      +1 yıl

      @Kizsevici4456 geçen çıktı izledim sonuna kadar arkadaş söyleyince direkt aklıma geldi ;)

      Yorumla
  • GelincikKokusu
    GelincikKokusu Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    Vücuttaki bakteri florası ortalama bir insanın vucudunda yaklaşık 2 kg yer kaplıyor ve artık yeni bir organ olarak kabul ediliyor. İşte bu nedenle doğru olduguna inanıyorum.

    1
    3 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png

      Yorumla
    • GelincikKokusu
      GelincikKokusu
      +1 yıl

      Anlamadım?

      Yorumla
  • OzgurGüneş
    OzgurGüneş Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 364 cevap paylaştı.

    Bağırsak florasının normale döndürülmesinde en önemli etken un ve şekerden fakir bir diyetin kullanılmasıdır. Örneğin mantarlar şekerli ortamda üreme hızlarını ikiyüz katına kadar artırabilirler

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • Tubakrl
    Tubakrl Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aslında söylemlerinde haklısın ama tıpta bu şekildemi bilemedim çünkü herşeyin bir ilacı var yani evet bağışıklık sistemimizin güçlü olması çok önemli ama mesela çok hastasın serum takılıyo peşinden ilaç yazılıyor serumda bir ilaç sonuç olarak yani tıp dili önemli

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      gaps diyeti uygulanıp, hazır gıdalardan uzak durulursa bir hastalığa yakalanmıyorsun.
      Açlık diyeti de var vücudu 3-5 hatta 10 gün boyunca aç bırakarak sadece su içip bağırsakların eski halini almasını sağlıyor, hastalıklara zemin hazırlayan tüm toksinden arındırıyor vücudu.
      Örnek bir deneyim mutlaka okumanı öneririm:
      ummuyasemin.wordpress.com/.../

      Yorumla
  • gökkurtbeg
    gökkurtbeg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    beyin ve bağırsak doğrudan bağlantılıdır. sıkıntı stres aşırı heyecan korku endişe her şey bağırsak florasını bozmakta benim bildiğim kadariyla aslında her şey insanın beyninde bitiyor

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Çok doğru.

      Yorumla
  • Chuiris
    Chuiris Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 51%
    +1 yıl

    Tespitin... koymussun tebrik ederim 😄
    O değilde cidden haklisin migde bulantisi ile hastaneye giden çoğu kişiye vücudunda herhangi bir hastalik yok psikolojik stres baskıdan dolayı diyorlar

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png

      Yorumla
  • atılkurt37
    atılkurt37 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 47
    +1 yıl

    İlaç falan bahane, günümüzde marketten aldığımız tüm hazır gıdalarda, pazardan aldığımız tüm meyve ve sebzelerde, kıyafetlerimizde, ev eşyalarında, elektronik eşyalarda kısaca neredeyse herşeyde ağır kimyasallar, radyoaktif maddeler bissürü kansorojen malzemeler kullanılıyor... 3 kuruş fazla kazanacaz diye kendi sağlığımızı bitriyoruz...

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      aynen öyle.
      ben paranın gücüne tapmıyorum şahsen, tapanlar düşünsün :)
      Doğadan ekip biçersen hiçbi sorun kalmıyor. paraya da gerek yok...

      Yorumla
  • hakansalihoglu2
    hakansalihoglu2 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    sağlıklı beslenmek spor yapmak kefir ayran süt yoğurt turşu sirke tüketmek çok faydalıdır. mesela kuranda bile geçer sirke kullanımı. hem sevaptır hem 3 harfli yani büyü nazar gibi şeyleri uzaklaştırır hemde bağırsaklar için bire birdir.

    2
    4 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Bilgin olsun kontrolden çıkmış patojenler, yoğurt ve kefiri besin maddesi olarak kullanıyor bir işe yaramıyor. Bu diyeti 5-6 ay uygulamak gerekiyor sabırla. Amaç, karbonhidratla beslenen patojenleri zayıflatıp, faydalı bakteri florasını artırmak.

      Yorumla
    • hakansalihoglu2
      hakansalihoglu2
      +1 yıl

      ama sağlıklı biriysen kefir süt ayran ve turşu sirke çok faydalı.

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      tabiki o tartışılmaz fakat ben insanların çoğunda sindirim ve bağırsak sağlığının bozuk olduğunu düşünüyorum. ABD deki bir araştırmaya göre her 3 kişiden 1 inde aşırı çoğalmış candida albians mantarı bulunuyormuş ve işin vahim tarafı bihaber yaşıyorlar. bu patojen bir çok hastalığa zemin hazırlayan bir mantar türüdür.

      Yorumla
    • hakansalihoglu2
      hakansalihoglu2
      +1 yıl

      ben çok sık tuvalete giderim. özellikle büyüğümü günde 3 kere yaptığım oluyor. bu sebeple bunu ben sadece sağlıklı beslenmeye bağdaştırıyorum.

      Yorumla
  • Sedii35
    Sedii35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    İlaç firmaları ve özel hastaneler insanları bankonot halinde para olarak görüyorlar insanlarda vicdan ve merhamet kalmadığını da düşünürsek sağlımızı düzeltmek şans işi ama antibiyotikler cidden zararlı bakteri florası çok önemli tabi ama o kadar etkisi var mı bilemiyorum

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Maalesef öyle.

      Yorumla
  • cokyoruldum
    cokyoruldum Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Malesef artik dogal bisey yiyemiyoruz. Besinlerin yetistigi agac toprak kotu... Yedigimuz yiyeceklerde vucudumuzu etkiliyor ve doğal sistemini/duzenini bozuyor bence de... Her ilac bir yeri iyilestirirken baska bir yeri bozuyor.. Eger gercekler anlatilirsa gida ekonomisi coker heralde ondan gercekler aciklanmiyor.. Kanserle ilgisi olan bir suru madde aciklandi l. Halen yiyeceklerde onlar vaaar malesef..

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Doğaya dön, kurtul. parayı ve çalışmayı unut. Herkes şu an ektiğini biçiyor, şaşılacak bir durum yok bunda.

      Yorumla
  • 10medcezir23
    10medcezir23 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    çıkar ilikilerine dönmüş insan ilişkileri varken hangi sektörde dürüstlük arıyorsunuz tabi ki her ilaç insanları daha çok hasta edip daha çok kullanmaya teşvik etmekte para üzerine kurulu bir tıp dünyası var doktora gitmeye bile korkarım ben hasta olunca

    2
    0 Yorumla
  • FavorEvil
    FavorEvil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    siteyi boyle bir bilgiyi paylasmak amaciyla kullandiginiz icin tesekkurler. ogrenmis oldum sayenizde.

    2
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Amacım hayrına bilgi paylaşımı yapmaktı, sırf insanlar bilsin gerçekleri ve anlatsınlar çevrelerine diye. Rica ederim.

      Yorumla
  • 9sekiz
    9sekiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bence bukadar basit olmamali elbetteki ilac sektöründeki baronlarin hastaliklain iyilesmemesinde etkisi vardir hayal edemeyecegimiz mevlalarin soz konusu oldugu bir carktan bahsediyoruz. Ama ote yandan bagisiklik sistemi cok iyi asiri derecede iyi fazla calisan insanlarda hastalaniyor (bildigim kadariyla) fazla calisan bagisiklik sistemi bizamn sonra vucuddaki yararli bakterileride disliyor oyleki organlarimizi dahi kabullenmez olabiliyor. Ben artik organik yasamin biz insan ogluna zarari olacagini dusunuyorum cunku vucudumuz islemlis gidalara bozuk havaya topraga ve kimyasallara bagisiklik kazanmis durumda sanmiyorum ki kimyasallar ya da islemmis gidalar kesildiginde iyi olacagiz inancim yok ve gelecektede organik saglikli yasamimizin temelini bu islemmis gidalar kimyasallar olusturacaktir bunlari saglikli olarak vucudumuz kabullenecektir. Bir nevi mutasyon iste insanoglunun yasam sekli artik bu

    0
    0 Yorumla
  • KamerKoca
    KamerKoca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Acıyı tüket bağırsakların iyi olsun :) ben acı biber turşusunu yemeklerin üstüne döküyorum fena oluyor tavsiye ederim daha Allah a şükür hiçbir sıkıntım yok

    1
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      dostum o kadar kolay çözülmüyor bu mesele. GAPS diyetini adam akıllı uygulamak gerek. en az 5-6 ay sürüyor kişiden kişiye göre değişiklik göstererek. sırf biberle turşuyla olacak iş değil.

      Yorumla
    • KamerKoca
      KamerKoca
      +1 yıl

      Şu devirde olan hastalıkların çoğu zaten besinlerden geçiyor doğal beslen güzel yaşa :)

      Yorumla
  • Kizsevici4456
    Kizsevici4456 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Geçen Canan Karatay'da bundan bahsediyordu zaten İbn-i Sina filan da bağırsak bakterilerinden bahsetmiştir çokça. Şeker ve modern buğday yemeyin diyordu işte Canan Hoca. Siyez buğdayı varmış Kastamonu'da, genetiği hiç değişmemiş bulursanız yiyin diyordu.

    1
    0 Yorumla
  • Astralll
    Astralll Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Saglık sektörü ticarethane oldugu için insanları iyileştirmekten çok "nasıl daha çok" parasını alırım diye ugraşıyor... Bir de insanlar iyileşmeyi degil, hasta olmamayı ögrenmesi gerekir... Biz de tam tersi... Zihniyet kölelik üzerine kurulmuş...

    2
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Helal.

      Yorumla
    • Astralll
      Astralll
      +1 yıl

      Saglık sektörü dedigim özel hastanelerdir yanlış anlaşılmasın...

      Yorumla
  • UnCanny
    UnCanny Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler en başta, dediklerine katılıyorum yüzünüz=karaciğeriniz diye bir söz var, karaciğer ne kadar iyi olursa yüzde sivilce, akne kalmıyor.
    Alternatif Tıp'a her zaman ilgim var, bir insanın doğa ile iç içe olursa sağlıklı bir yaşamı olacağını düşünüyorum bunun en büyük örneği dedelerimiz.

    1
    0 Yorumla
  • Nazaninn
    Nazaninn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 38%
    +1 yıl

    Antibiotike gerek vardir bazen ama eziyyet cektigim olmus. Antibiotik yuzunden flora bozgunlugu olmustu ve baya zamanimi aldi normala donmek icin.

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Normale döndürmek baya zamanını aldıysa yine iyi.

      Yorumla
  • Basparmak
    Basparmak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 30%
    +1 yıl

    Mesele tamamen çıkar kavgası normalde doğada herseyin bir çözümü var fakat insan bunu işleyip boyadıktan sonra daha çok para elde ediyor

    1
    3 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      insanlar alışmış kandırılmaya, gerçekler ortadayken hala görüşlerde buna inanmayanlar bolca mevcut.

      Yorumla
    • mabgraves
      mabgraves
      +1 yıl

      kesinlikle haklısınız

      Yorumla
    • Basparmak
      Basparmak
      +1 yıl

      Insanlar zora alışmış durumda ne kadar zor olursa o kadar inandırıcı geliyor ve dediğiniz gibi inanmayanlar çok

      Yorumla
  • Samsunlu2378
    Samsunlu2378 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl

    Vücudun bütün hastalıkları kendi kendine iyileştirebileceğini zannetmiyorum ama sen biraz daha fazla biliyorsun gibi.

    1
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      işte seni ona inandırmış bu emperyalizm.

      Yorumla
    • Samsunlu2378
      Samsunlu2378
      +1 yıl

      Kısmen haklı olabileceğine inanıyorum. Ama benim yüzümde kocaman kocaman benler vardı. İnsanlar bakıp bakıp gülüyorlardı. Benim artık psikolojim bozulmaya başlamıştı. Ama o benlerin hiç birisi kendiliğinden gitmedi. 20 yıl yüzümü mahvettiler. Sadece 1 tek doktorun yarım saatlik uğraşı buna yetti.

      Yorumla
  • mrskubra35
    mrskubra35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    cildimde kusurum var evet hap yutamıyorum çoğunlukla bitkisel şeylere inanıyorum yüzümde dermatit var nasıl geçer bilmiyorum

    1
    3 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      sebaroik dermatit mi? kepeklenme mi oluyo? kaşlarda da var mı kepek?
      tamamen bağırsaklarda anormal artışa geçmiş candida mantarından kaynaklanıyor.
      kremlerde mucize arama, sorun içerden.

      Yorumla
    • mrskubra35
      mrskubra35
      +1 yıl

      evet kaşlarda full kepeklenme ve çenem bir hafta boyunca çok kaşındı güzellik merkezinde çalıştığım için makyaj yapma zorunluluğm var sonra o kaşıntı şimdi kepeklenme sonucu ve cildimde hiçbir şey yokken her yeri kızarık kabarık sivilce ve kepeklenme

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      sende erken başlamış ama kesinlikle yediğin içtiğin şeylerden kaynaklı bağırsak sağlığından kaynaklanıyor dermatit. doktorlar her ne kadar stres dese de, aslında stres esnasında bağışıklığın düştüğü için dermatite yol açan candida mantarı aşırı ürüyor ve sonuç bu oluyor. aynı sorunlar yıllardır bende de var, kulakta kepek kalıntısı da oluyor bende son 1 yıldır.

      bağırsaklardaki, yediğimiz karbonhidratla yaşam alanı bulan mantarlar ve onların ürettiği toksinleri atmak gerekiyor. GAPS diyeti bu işte başarılı ama şurdaki anlatılan diyeti deneyeceğim ben önce:
      ummuyasemin.wordpress.com/.../

      Yorumla
  • TommyBlack
    TommyBlack Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 36%
    +1 yıl

    Ne olursa olsun konunun uzmanına gidince sana verdiği ilacı kullanmayınca iyileşemiyorsun. Böyle bir tedavi yöntemi varsa şimdiye ortaya çıkardı.

    1
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      çıkartmıyorlar işte. para akışı tatlı geliyor bu endüstriye. çeşitli algılar yaratarak insanları kontrollerinde tutuyorlar gerçekleri öğrenmemeleri için.

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png

      Yorumla
  • turkkizi24
    turkkizi24 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 65%
    +1 yıl

    bağırsak da sorun olunca probiyotik ürünlerle atlatiyorum doğru mu yapıyorum acaba kefir yoğurt vs. ürünler kullanmak doğru mu?

    1
    3 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Bilgin olsun kontrolden çıkmış patojenler, yoğurt ve kefiri besin maddesi olarak kullanıyor bir işe yaramıyor eğer bağırsak sağlığı iyi değilse. Bu diyeti 5-6 ay uygulamak gerekiyor sabırla. Amaç, karbonhidratla beslenen zararlı patojenleri zayıflatıp, yerine kefir yoğurt gibi fermente gıdalar yardımıyla bağırsaklara yapışması gereken faydalı bakteri florasını artırmak.

      Yorumla
    • turkkizi24
      turkkizi24
      +1 yıl

      uygulayacagm inş. Allah teşekürler.. bir soru daha sormak istiyorum neden yaz aylarında hic sorunum yok tam soğuklar başlayınca bağırsak sorunum artıyor anlamış değilim bir bilginz var mi bu konuda senelerdir takip ediyorum çünkü

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Birçok faktör olabilir.
      Soğukta bağışıklık sistemi zayıflıyor olabilir. Bu konu hakkında hiç araştırmadım ama bir çok rahatsızlığın kökeninin bağışıklık sistemimizi en büyük derecede etkileyen bağırsak sağlığı olduğunu öğrendim.

      Yorumla
  • SussamOlmuyor
    SussamOlmuyor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 47%
    +1 yıl

    Çok güzel bence olmuş öncelikle ellerine sağlık sonra mikrobiyoloji ile ilgili araştırma yaparak yazdınız herhalde bu yazıyı kısacası kısa ve öz olmuş

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Teşekkürler.
      Kendimde gözlemlediğim bazı şeyler sonucu araştırıyordum son zamanlarda ve öğrendiklerimin çoğunu derleyip özetledim insanlar bilinçlensin diye.

      Yorumla
  • Mizaazz
    Mizaazz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben de ilac kullanma taraftarı degilim çünkü bir agrı icin ilac iciyosun bir sürü yan etkisi oluyor bir seyi düzeltim derken bir kac sey bozuluyor vücutta saglıklı beslenmek ve günü hareketli gecirmek hasta olmamak , tüm gün aktif olmak icin yeterli diye düsünüyorum

    2
    0 Yorumla
  • breeziest
    breeziest Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    kesinlikle katılıyorum. modern tıppın ilk önce hasta edip daha sonra tedavi uygulamak üzerine kurulu olduğunu bilmeyen yok. modern tıp hastalıklara çare olmak üzerine kurulu, hasta olmayı sağlayan etkenler üzerine hiç bir araştırması yok. bağırsak konusunda da yazını severek okudum. zaten bağısakların vücudumuzun beyni olduğu söyleniyor bazı tıp uzmanlarınca. şu an aklıma gelmedi kimler diye

    1
    0 Yorumla
  • Mac123
    Mac123 Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Çoğu hastalıkların sebebi flora sisteminin bozulmasından kaynaklanır , yok ayağımı üşüttüm yok elimi üşüttüm yok öyle, flora sağlamsa hiçbirşey olmaz, D vitamini ve genel beslenmemize dikkat ettiğimiz sürece, hastalığa zor yakalanırız, metabolizma güçlü olacak

    1
    0 Yorumla
  • leandross
    leandross Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    kapitalist düzenin getirdiği sonuçlardan biri de bu, bağırsak sistemi tabanlı olup olmadığını bilemem, ama ilaçlar konusunda kesinlikle haklısın. Mesela çocuklar hastalandıktan birkaç gün sonra ateşi çıkar, merak edip araştırmıştım, vücut bunu kendisi yapıyormuş sebebi ise (tam derecesini hatırlamıyorum ama ) 38 - 38.5 arası bağışıklık sistemi çok daha etkin çalışıyormuş. Peki biz napıyoruz ateş düşürücü vererek bağışıklık sisteminin hastalıkla mücadele etmesine izin vermiyoruz. ..

    1
    0 Yorumla
  • xyxyxyxyxxy
    xyxyxyxyxxy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    vucutta yani bağırsakta zaraarlı olduğu gibi yararlı patojenlerde bulunmuyormu onlar savunabilir vucudu

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      o denge bozulunca oranlar değişiyor işte.

      Yorumla
  • cenkkalyon
    cenkkalyon Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Aynı araştırmalarda rastladığım üzere süt çok zararlı bir besin ve bağırsak florasını çok bozuyor. Süt içmeyin ve içirmeyin

    1
    5 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Aynen. sütün içindeki laktoz bozuyo herşeyi.
      Yoğurt, kefir gibi fermente olmuş süt ürünlerinde sorun yok ama.

      Yorumla
    • cenkkalyon
      cenkkalyon
      +1 yıl

      Evet işlenince faydalı ama süt olarak anormal alerjik bir ürün

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      evet, laktoz intoleransı yüzünden oluyor bu durum. bağırsaklar laktozu sindiremiyor reaksiyon veriyo bir çok insanda.
      fermente edilen sütte bakteriler laktozu parçalayıp kökünü kazıyolar besin maddesi olarak kullanıyorlar o yüzden sıkıntı yok :D

      Yorumla
    • cenkkalyon
      cenkkalyon
      +1 yıl

      Bağırsak florası iyi olan insanların beyni de daha iyi çalışıyor bunun için mayo clinic çalışmaları da var

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      tahmin ediyordum bunu zaten fakat senden ilk defa duydum bunu iyi oldu öğrenmem. şaşırmadım doğrusu.

      Yorumla
  • gamzenrbyrm
    gamzenrbyrm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 702 cevap paylaştı.

    Hipokrat ne demiş. Bağırsak hastaysa bütün vücut hastadır. Antibiyotik + kronik stres + paketli gıdalar florayı bozar. Antibiyotik sonrası yararlı, zararlı hangi bakteriler varsa ölür. Paketli gıdalar ve kronik stres zararlı bakterileri çoğaltır. Eğer denge bozulduysa = akne, egzama, fibromiyalji, alerjik astım, alerjik rinit, besin intoleransları gelişir. Bunun sebebi de geçirgen bağırsaktır.

    0
    0 Yorumla
  • radyasyQn
    radyasyQn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 33%
    +1 yıl

    Herkesi tebrik ediyorum, kopyala yapıştır olaylarında çok başarılısınız. "Maalesef benim bu konuda hiç bir fikrim yok " diyebilmekde gerekiyor değil mi? Ama Cem Yılmaz'ı hatırlattı bu bana "Artık lugatımızda 'bilmiyorum' diye bir şey yok, herkes biliyor" 😂😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Zukerberg
    Zukerberg Takip Et
    Xper 6 Yaş: 54
    +1 yıl

    Bunu son zamanlarda sıkça duyuyoruz hatta bağırsak sisteminin bütün duyguları belirleyen hormonların üretiminde etkin rol oynadığı ikinci beyin merkezi olarak adlandırıldığı da biliniyor. Düzgün çalışan bir bağırsak sisteminin vücut sağlığının en önemli nedeni olduğu ortaya çıktı. O yüzden sebze ağırlıklı beslenmek, kilo başına 0,40 ml su tüketmek, hareketli bir hayat sürmek yaşam kalitemizi artıracaktır.

    1
    0 Yorumla
  • xxUfukxx
    xxUfukxx Takip Et
    Bilge Yaş: 43
    +1 yıl

    Sağlıklı yoğurt zeytin gibi sağlıklı gıdalarla beslenmek gerekiyor hava su toprak kirliliğinden dolayı inekler ne kadar sağlıklı süt verebilir veya ağaçlar ne derecede kirlilikten etkilenmemiş aslında kendi sonumuzu kendimiz hazırlıyoruz bilinçsizce üretim para kazanma hırsı insanların bu çarkta dönmesi stres uykusuzluk aşırı çalışma hayatı hepsi gereksiz.

    1
    0 Yorumla
  • astalavista41
    astalavista41 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    İlaç firmaları ve piyasa sektörü aynı silah satıcılığı sektörü gibidir savaş varsa silah var hastalık varsa ilaç var zaten zorda kalmadıkça içmeyi sevmiyorum bu florayıda duymuştum ya zaten hastalıkları yapan iki tür şey var biri canlı bakteriler öbürü canlılığı tartışmalı virüsler ikisindede bağışıklık sistemi önemli vücudu organik olarak beslemek şart dediğine katılıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İlaç firmaları para kazanmak için herşeyi yaparlar.1930 larda kanserin tedavisini bulan bilim adamının labaratuarını yakmışlar

    3
    4 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      doğrudur. testis kanserini doğal yöntemlerle 10 ayda tedavi eden birini tanıdım, adamı yurtdışından tehdit etmişler ölüm tehditleri ve kanser ilaçları satan büyük firmalar hem de. çünkü bu adam heryerde anlatıyordu sosyal medyada.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Amerikalı Dr. Royal Rife hikayesini okuyun

      Yorumla
    • Maltazar
      Maltazar
      +1 yıl

      Yani çaresi neymiş

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      @Maltazar detaylı bilmiyorum fakat ambargo yüzünden meksika hariç tüm ülkelerde satışı yasak olan değişik bir vitamin türüyle kendisini tedavi etmiş.
      yediklerine de dikkat etmiş tabi. Bu vitamin türü hiç duymadığımız birşey fakat aklıma gelmiyor şu an. Adam öğretmendi. Buğday şırasından elde ettiğini söylemişti bahsettiği vitamini. 10 küsür ay sonunda test sonuçları iyiye gittiğini ve testis kanserinden tamamen kurtuluğunu anlatmıştı.

      Yorumla
  • lMEDUSA
    lMEDUSA Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Gaps diyetini okudum araştırdım baya uygulamayı düşünüyorum teşekkürler..

    1
    6 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      şifa orucu da var onu da araştır o da aynı kapıya çıkıyor.
      3, 5 , 10 hatta 21 gün su içerek aç duruyorsun vücut bu esnada yılların birikimi olan ve çeşitli rahatsızlıklara yol açan mantarların ürettiği tüm toksinleri atıyor bağırsaklardan.

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      https://ctrlv.cz/shots/2016/11/01/e4Ym.png

      Yorumla
    • lMEDUSA
      lMEDUSA
      +1 yıl

      Ummu yasemin olan sayfayı full okudum zaten 10 günlük deneyimini. Yarın başlayabilirim..

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      gapsdan önce onu mu deniycen yani?

      Yorumla
    • lMEDUSA
      lMEDUSA
      +1 yıl

      Hıhı, sorun olur mu?

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      yo sanmıyorum bir sorun olacağını. ben de gapsa kendimi yavaştan alıştırmaya çalışıyodum ama bu şifa orucuna yeni denk geldim bugünden itibaren denemeye karar verdim geceden beri açım bakalım kaç gün dayanabilecem. sadece tarçınlı su içiyorum ara ara.

      Yorumla
  • InsaneBoy
    InsaneBoy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 48%
    +1 yıl

    Sırf görüş paylaşmam için davet ettiğinden yorum yapıyor ve beğeniyorum ☺

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      olsun o da güzel :d

      Yorumla
  • MasaL012345
    MasaL012345 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    İyi de sadece kadının konuşması var orda diyet yazmıyor ki

    1
    10 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Türkçeye çevrilmiş kitabı var kadının.
      Sitede yüzeysel olarak diyetin nasıl olacağı konusunda bilgi veriliyor.

      Yorumla
    • MasaL012345
      MasaL012345
      +1 yıl

      bu da kitabını sattirmak için yaptığı bir reklam olamaz mi? Artık kime guvenecegimizi şaşırdık iyi güzel konuşuyorlar da bilmiyorum ki

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      İyileştirdiği insanlardan örnekler var. kadının bu diyetiyle iyileşmiş binlerce otizmli çocuk var.
      tabiki para kazanacak ama sahtekarlıkla değil başardığı işle yapacak bunu ki kadın öyle yapıyor zaten. Helali hoş olsun en azından günümüzdeki sahtekarlar gibi değil.

      Yorumla
    • MasaL012345
      MasaL012345
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsun ben de bu konuda çok problem yaşıyorum birçok kronik hastalığım var ve anladım ki ilaçla olmuyor yediğimiz ictigimize dikkat edince her şey düzene giriyor

      Yorumla
    • MasaL012345
      MasaL012345
      +1 yıl

      en basiti depresyon ilaçları kullanıyordum farkettim ki aslında kendimi kandiriyorum onlar olmayınca da ayniyim yani beni sadece o anlık iyilestiriyor ama sonrası hep zarar bırakınca daha kötü başa sarıyor

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      diyeti sabırla uygula, kurtul herşeyden. ama bahçede kendin organik yetiştirmen gerek bir çok besini.
      eğer bunu yapamıyorsan, işlenmiş herşeyden uzak durcan. bol fermente gıda tüketecen her gün. Yiyeceğin şeyde lezzete değil faydaya bakacaksın. Gıda sahtekarlarının, içine ne koyduğu belirsiz besinler yerine, Allahın doğadan verdiği meyve sebze, çerez vs lerle besleneceksin.

      Yorumla
    • MasaL012345
      MasaL012345
      +1 yıl

      Zaten küçük bir ilçede yaşıyorum her seyimizi kendimiz yapıyoruz yoğurt salça pul biber reçel pekmez nar eksisi, kurutmalik kışlık sebzeler, yumurtalar vs hep köyden geliyor

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Ooo süper işte, senden iyisi yok. millet parayla sahip olamıyor bu saydıklarına.

      Yorumla
    • MasaL012345
      MasaL012345
      +1 yıl

      Evet aynen Haklisin

      Yorumla
    • MasaL012345
      MasaL012345
      +1 yıl

      Ama ben de kilo veremiyorum sıkıntım o ışte bağırsak tembelliği var

      Yorumla
  • Azat69
    Azat69 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 62%
    +1 yıl

    ilac dedikleri kısa vaadeli iyilestirsede uzun vaadeli hasarlar bırakıyor bu bırakılan hasarlarda ilerleyen yasta kendini gösteriyor genelde.
    mesela : kara ciger dedigimiz fazla ilac üretmekden zarar görebiliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Articuno
    Articuno Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 641 cevap paylaştı.

    Bildiğim tek şey antibiyotik çok büyük bir nimet. Enfeksiyon şeklinde bir hastalığınız varsa mutlaka doktora gidin ve kullanmaya başlayın (reçete dahilinde tabii ki) eve gidince yazdıklarına daha detaylı bakıcam mutlaka

    1
    0 Yorumla
  • ladymelo
    ladymelo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Sağlık konusunda 402 cevap paylaştı.

    Bende candida var sagligimi cok etkilediZ karin agrisi, hazimsizlik sinuzite kadar.

    1
    4 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      GAPS diyetini mutlaka uygula. ben başındayım henüz.

      bu arada şuna da bak:
      www.facebook.com/.../

      Yorumla
    • ladymelo
      ladymelo
      +1 yıl

      Saol sende de mi var?

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      evet.
      yıllardır doktorların kortizonlu krem vererek iyileşirsin dediği sebaroik dermatit adlı egzama türünün candida'dan kaynaklandığını buldum. :) sorsan stres yapınca nüks eder derler. Stres yapınca tabi nüks edecek bağışıklık sistemi stresle çöküyor sonuçta :)

      Kaşlarda, sakallarda, kulakta, saçlarda kepeklenmeye yol açıyor. ama değişik yağlı bir kepek türü. sorun dıştan değil içten. Yani bağırsak florası...

      Yorumla
    • ladymelo
      ladymelo
      +1 yıl

      Anladim. Guclu bir detox programi gerekli

      Yorumla
  • Pluvia23
    Pluvia23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Normal hastalıkları anladım da otizm alzeihmer gibi zihinsel hastaliklarla baglantisini anlayamadim bağırsağın

    2
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      bağırsaktaki patojenlerin bağırsak duvarlarını delerek bıraktığı toksik etkileri kan yoluyla beyne zarar veriyor.

      Yorumla
    • Pluvia23
      Pluvia23
      +1 yıl

      Oha bn surekli karnim agridigi icin bagirsaklarimda sorun oldugunu dusunuyodum simdi ekstra tırstım 😂

      Yorumla
  • sevo09
    sevo09 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Üşenmeden okudum öncelikle teşekkür ederim bilgiler için bir yeni bilgi öğrendim sayende. Vaktimden de çalmadın en azından faydalı bir yazıydı.

    2
    4 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Teşekkürler :D

      Yorumla
    • sevo09
      sevo09
      +1 yıl

      Bu siteye böyle adamlar lazim.😁

      Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Teşekkürler utandırdın :d

      Yorumla
    • sevo09
      sevo09
      +1 yıl

      Ama haksızmıyım arkadaşım burdaki muhabbetlere göre senin ki wonderfull yani

      Yorumla
  • jülyen07
    jülyen07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 49%
    +1 yıl

    Bendede kesin var kilo alamamı buna bagliyorum surekli kontrole gidiyik diyorum ama hep erteliyorum

    1
    1 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      obeziteye de yol açıyor. vücudun dengeleri bozuluyor çünkü. Araştırmalar bunu tam olarak doğrulayamaz fakat insan vücudu o kadar mükemmel ki dengeyi bozmazsan herşeyi kendi iyileştiriyor.

      Yorumla
  • NesliTükenmişErkek
    NesliTükenmişErkek Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 39%
    +1 yıl

    hicbir zaman hicbir sekilde kimyasal kullanmadım hep bitki ile gida takyivesi korumaya aldım kendimi sabahları kahvaltından yarım saat önce bal ile polen birazcıkta probolis karıştırır yerim iyi bir bagrsak düzenleyicidir.
    Evde kefir yetiştiririm

    1
    0 Yorumla
  • mrtt1907
    mrtt1907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 30%
    +1 yıl

    Prof. Dr M. Canan EFENDİGİL KARATAY Hoca gerekli açıklamaları yapıyor ve emperyalizm ile mücadele ediyor.

    Çözüm mü? Karatay diyeti.

    Alın kitabı okuyun bilimsel açıklamalar ile ikna olun ve tam anlamıyla sağlığınıza kavuşun.

    1
    0 Yorumla
  • soyafasulyesi
    soyafasulyesi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 45%
    +1 yıl

    canan karatay da dun bunu söyledi.. bagırsak beyin falan filan işte.. unuttum..

    1
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      kaçırmışım, hangi kanalda söyledi?

      Yorumla
    • soyafasulyesi
      soyafasulyesi
      +1 yıl

      cnn türk

      Yorumla
  • birmevsim
    birmevsim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 66%
    +1 yıl

    Doğru olduğunu düşünüyorum ama kesin bilgidir diyemem bu konuda bir araştırmam olmadı

    1
    2 Yorumla
    • asosyal_herif
      asosyal_herif
      +1 yıl

      Yıllar geçince dediğime gelirsin.

      Yorumla
    • birmevsim
      birmevsim
      +1 yıl

      ben zaten doğru olduğunu düşünüyorum dedim düşünmüyorum demedim ama araştırmam yok kesin bişey söyleyemem bilemden dedim. bu söylediğimde yanlış bişey yok araştırmadım sana senin yazınla kesin doğrudur bu dememi mi bekliyorsun. dediğine gelecek bişey yok yani kardeş.

      Yorumla
  • Devamını Gör (292)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sağlık > Sorular > Vücuttaki hastalıkların çoğunun köküne inildikçe, bağırsak florası bozukluğu oldugu ortaya çıkıyor, ne düşünyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Tuzlu Yiyince Vücutta Basınç Ani gelen halsizlik neden olur? 5 cevap verildi
Vücutta bölge bölge oluşan morluklar hangi hastalığın habercisi olabilir? 30 cevap verildi
Vücutta oluşan morluklar neden kaynaklanır? 7 cevap verildi
Bozulan bağırsak florası nasıl düzelir? Benzer bir durum yaşayan var mı? 4 cevap verildi
Mide ve Bağırsaklarda Şişkinlik ve Baskı Neden Olur? 2 cevap verildi
Karaciğer yağlanması neden olur? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨