AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Abartma yani. Çok fazla kilo vermek güçsüzleştirir çabuk yorulursun.
68 olayım en azından şu an 76 yım kilolu çıkıyorum
Ben çok zayıfım ve pişmanım 61 kiloyum çöp gibiyim spor salonuna gitmeye başladım. Yani ver ama çok fazla abartma demek istedim, doktora görünürsen daha iyi olur, doktor ideal kilonu belirler ve ona göre kilo verirsin.
Kendin isteyerek mi verdin
Evet 89 dum az yemek yedim diyet yaptım 2 yıl içinde 61 oldum ama şu an 66 ya çıktım, 4 aydır spor yapıyorum kas geliştirmeye çalışıyorum ve gücümü toparlamaya çalışıyorum. Ama erkek olduğum için yapmam normal cinsiyetçilik yapmak için demiyorum yanlış anlama, erkek milleti biraz zorbacı ve bana zorba yapmamaları için çabalıyorum aslında. Kızlarda durum öyle deyil sanırım.
Ama bir kızın kilo vermek istemesi normal fit olmak ister. Erkeklerde durum farklı. Yani senin kilo vermende bir sakınca olmaz abartmadığın sürece
İnşallah sende kilo alırsın hiç canını sıkma her şey insanlar içşn sonuçta istediğin kiloya gelirsin inşallah 🙏
Boyuna göre iyisin boş ver böyle kal
Yani kiloluyum ama yazın vericem artık kilomu, teşekkür ederim
Ya neden ya böyle iyisin çirkin durursun zaten çekici olmazsın öyle
Teşekkür ederim ama ben tartıda o rakamı görmek istemiyorum 69 un altında olmak istiyorum
Senin için tartıyı bozarım ben ya cidden böyle daha iyi çirkin olursun
Ahhah teşekkür ederim 🙏
Herkes zayıf kızlarıın, herkes 55 60 kilo 🥲
Senin için ayarını bozarız darasini fazla yaparız
Ben kiloluyum onların yanında
Ya boyun 173 hangi kız 173 iyi misin ya sen
İlerideki eşim böyle istemez bence herkes zayıf istiyor
Bacakların incecik bi deri bi iskelet mi olcan
Boy konusunda öyle tâbi
Ee boyun uzun çağla * gibi olursun iğrenç olursun bu kiloda kal ya
Tamam kalırım 😂
Hehe hele şükür göbek yok bişey yok manken gibi uzun boyun kızlara göre hala zayıflama peşinde asıl zayıf olursan güzel olmazsın
Göbeğim var belki siyah giydiğim için belli olmuyordur dediğim gibi balıektli duruyorum obez de değilim ama. Bilmiyorum ilerideki eşim zayıf ister çünkü herkes öyle
Hayır ya deli misin göbek felan yok takıntı yapma cidden iyisin ilerde eşin emin ol zayıf sevmez erkeklerin %99 balık et sever ama sende balık etli değilsin dahada zayıflama sen gene durgun durul tatlı ye sjsj zayıflama
Öyle sanırım yok istesem de zayıflayamıyorum zaten şu an kaldım bu kiloda. durgun durul ne
Yani sjsj aynı kiloda kal sen cidden iyisin göbek görünmüyor ama yok zaten takma
Teşekkür ederim 🙏
Umarım kilo vermezsin 🙏🏻
Umarım
Hiç sanmıyorum hala kafanda zayıflamak var sjsj
Çok değil 69 olayım
70 ol bari ya sjsj anlasalim sevgilin değilim ama bende kafama taktım şimdi
70 olsun tamam
Tam 70 iyi
zayıflama böyle kal <3
En azından 68 olmak istiyorum
Böyle kilolu hissediyorum kendimi ki öyleyim
bence gayet çekicisin böyle ama illa ben vermek istiyorum sorun ederim dersen ver tabi sen bilirsin ama çokta verme
Teşekkür ederim ama ilerideki eşim beni taşısın istiyorum 76 kilo zor taşınmak için 🥹
valla senin gibi çekici eşim olsa her türlü zevkle taşırım :) rica ederim :)
Balıketli mi seviyorsunuz
Teşekkür ederim bu arada
evet balıketlileri daha çok beğeniyorum. kızlara zayıflık yakışmıyor bence
rica ederim :)
68 olsam yeter yaz gelsin de fitnessa başlayayım bol bol yürüyüş yapıp su içersem gider belki 🥲
Bu arada kilonuzu da bence göstermiyorsunuz. Merak etmeyin verirsiniz 😊
Çok teşekkür ederim inşallah
Rica ederim 😊
Eşimin arkadaşlarının karıları zayıf olsa bende balıketli filan duruyorum ya kötü hissettiriri mi
Eşine bağlı. Misal eşin ben olsam aksine daha çok mutlu olurdum.
Yani böyle sever miydin
Kilolu bulmaz mısın onu
Asla kilolu bulmam. Kadında kiloyu balıketli olmayı daha çekici daha seksi buluyorum. Zayıf kadinlar bana itici geliyor. Bu arada benim gibi seven de çok
Bence de zayıf kadınlar öyle bir deri bir kemik kötü duruyor. Bende erkek olsam dokunduğumda kemik olsun istemem dokunduğumj sarıldığımı hissetmek isterim
kesinlikle öyle :)
Ama balıketli olmak ya da biraz kilolu olunca da eşinin ailesi ya da çevresi gelinde kiloluymuş ya zayıf değil pek diye konuşuluyor 🥲
Yoksa bende 68 e düşsem mutlu olurum
onlar sanki çok mu kusursuz da konuşacaklar :) bence eşin dışında kimin ne dediğinin önemi olmasın :)
Hayır tabiki de doğru söylüyorsun sonuçta eşimin beni beğenmesi yeter onlar kilolu buluyorsa onlar da zayıf biriyle evlenir
aynen öyle. o yüzden hiç sorun etme gayet iyisin çekicisin :)
Teşekkür ederim 🫠🫠
rica ederim :) umarım ileride eşin de kıymetini bilir :)
O zayıfla kilo ver diyormjş 🥹🥲🥲
halt yemiş o :)
Ahahah öyle derse de mecbur ama çevreme de bakıyorum herkesin eşi maşallah kilolu ya da balık etli onlar eşlerini seviyor benimki de sever inşallah çok da kilolu değilim 🥲4 5 kilo belki 🥲
seni gerçekten seven biri olduğun gibi kabul eder zaten seni ama dediğin gibi çoğumuz balıketli severiz ki sen bence öyle bile durmuyorsun o yüzden dert etme bu kadar :)
Dedikleriniz bana çok iyi geldi çünkü kendimi aç bırakıyorum genel olarak. Akşam 5 6 ya kadar 1 kase yoğurt ya da yulaf bar yiyip geçştiriyorum🥲Eşim de sonuçta evlenmeden önce biliyordu 50 kilo biriyle evlenmedi sonuçta
böyle aç bırakmayın kendinizi sağlığınızı tehlikeye atmayın sağlık her şeyden önemli.
Artık bırakmayacağım🥹
iyi olur. dikkat edin bu kadar da sorun etmeyin. ortada sorun edilecek bir şey yok çünkü :)
Böyle demeniz çok mutlu etti 🥹
sevindim hep mutlu olun :)
Teşekkür ederim, ben aslında bedenimden de çekiniyorum biraz kiloluyum ve bunu bir başkasına açarken utanırım yani bir başkası dediğim Tabiki eşim. Eşimden utanırım 🥹
Eşin senin her şeyin olacak aslında en utanmaman gereken kişiden utanacaksın 😊
Öyle tâbi ama aşmak zor olacak
bu kadar kasma inan eşin bu kadar takmayacak çok takıyorsun bence sal gitsin :)
Haklısın inşallah
inşallah :)
Bacağın ince gorunuyor tek görülen yer orası
İyisin fotoda niye zayıflayacan
Spor yap düzenli bir şekilde
Resimde çok kilolu durmuyor kıyafetlerden sanırım
Boyun uzun kilon belli olmaz
Çok hoş görünüyorsun ben kilolu seviyorum hafif belki ondandır
Kardiyo, biraz da diyetle toparlarsın
Bence hiç uğraşma böyle çok daha güzelsin 😍😘
Muhteşem bir şeysin sen
7 ayda 32 kilo verdim.
Spor diyet koordineli olursa kolau zayiflarsiniz
bol bol yürümen lazım
Biraz sporla çözersin bence
Az ye, çok hareket ed ve bol su iç
Bence çok seksi görünüyorsun
Bu fotoda gayet iyi duruyosun
Aç kalmadan zayıflanmıyor
O kadar da abarttığın gibi kilolu görünmüyorsun
Diyet ve spor ikilisi sorununu çözer.
Diyet tamam da Spor yapamıyorum Hukuk Bürosunda çalışıyorum oturarak
Kış olduğu için hayliyle az da yesem hareket yok kilomu koruyorum sadece
Hareket etmezsen kesinlikle kilo veremezsin. Aç kalsan bile vücudun su tutar ve kilolarını da anlamaz, sarkarsın.
Spor salonuna gidip günde 1 saat çalışsan bile sorununu çözersin.
Evet tabiki veremem ki kış zaten günde 1 litre içiyorum su🥲ama spor yapacak vaktim yok şu an
Eve 7.40 da geliyorum akşam yemek yiyorum 8ö30 oluyor saat dinleniyorum derken yarın iş oluyor haftanın 6 günü çalışıyorum yoğun Hukuk Bürosuyuz
Yaza doğru yapmaya çalışırsın öyleyse. Ya da öğün tozları ile kilo vermeye çalışabilirsin. Yeme alışkanlığını kırmış olursun.
Kolaylıklar diliyorum.
Teşekkür ederim, İyi akşamlar
Rica ederim, iyi akşamlar.
Max 5 kilo ver, kilon gayet iyi aslinda
Yoo gayet iyisinnn giderin varr 😅
Gel ben zayıflatayım seni😘
Fizigin çok güzel 🌺🌹💐
Teşekkür ederim 🙏🥹
Arkadaş olabilirmiyiz 🌺🌹💐❤️
Rica ederim
İyi görünüyorsun aslında
Bu nasıl 76 böyle
Gayet iyi görünüyorsun
Az az ye mide yavaş yavaş küçülür