Yaklaşık 3 aydır hem diyet hem de spor yapıyorum. Soldaki halim başladığım ilk günden... Yan yana getirene kadar böyle değiştiğimi düşünmemiştim gerçekten. Siz ne diyorsunuz, işe yaramış mı yaptıklarım?

Yaklaşık 3 aydır hem diyet hem de spor yapıyorum. Soldaki halim başladığım ilk günden... Yan yana getirene kadar böyle değiştiğimi düşünmemiştim gerçekten. Siz ne diyorsunuz, işe yaramış mı yaptıklarım?

Bende fitness yapıyorum ama kollarımı bu kadar abartmıyorum çünkü erkeksi duruyor. Sadece az güçlendirdim. Kalça ve bacak çalışıyorum. belim zaten ince. Bel egzersizi yapmıyorum. Sen de bu halinden sonra bacak ve kalça egzersizini artırabilirsin. Kol egzersizini de azalt itici duruyor benim fikrimce.
Ya ben de şeyi merak ediyorum. Mesela kilo vermeden direkt ağırlık çalışınca kaslı ama şişko mu oluruz? 😂 Kilo verip öyle mi ağırlık çalışmalı? Kafamda deli sorular
Ağırlık çalışma bence. İnce kol daha iyi
Maşallah, yaramış tabii ki. Harika görünüyorsun. Benim de düzenli spor yapmam lazım ama sürekli aksatıyorum. Umarım bir gün düzen oturtabilirim.
Soldaki halinde zaten daha önce bir spor branşı ile uğraştığını gösteriyor. Güreş ya da judo veya boks gibi mesela. Sonuç olarak tebrik ederim ve başarılar dilerim.
tabi sumocuyum :D
Cevap
119Cevap
Şahane olmuşsun. Altyapın var zaten.. Toparlaman uzun sürmemiş.. İnşallah devam ettirirsin.. SÜPERSİN..
Harika görünüyorsun. Yaramaz mı hiç, mükemmel olmuş. Tebrikler.
Harika görünüyor
Yaramış demek ki. Tebrikler! Bu da örnek olsun kilo vermek isteyenlere...
Boyle seviyorsan tebrik ediyorum , ama ben kadinin bukadar kasli olmasindan yana degilim sporcuysa tamamen baska busey ama guzel vucut yapmak icin boyle kasli olmak guzel degil bence jisandin falan diyeceksiniz belki ama gercek fiktim bu
herkesin zevki değişir
Çakma resimle fazla yol gidemezsinzi. yasinzi profile eş değerse ve resime bakarsak bu annen dir. yapmayin bu ayibi bence. özgüven yoksa cadde de dahi yürüme
Bayanlarda kas çok itici geliyor bana göre benim fikrim , ama sen isteyerek yapmışsın seviyosun demekki emeğinin karşılığını almışsın tebrikler
https://www.hizliresim.com/k6xtth1 Yakında böyle olursun Tebrikler azmin için Clap clap
Sanki profesyonel agirlik kaldiran sporcu gibisin, 3 ay demesen 5 yildir calisilmis kaslarin var derdim.
temelim sağlam ondandır belki
Tebrik ederim hemcinsim. Senin yerine ben hedefime ulaşmış gibi mutlu oldum. Başarılarının devamını dilerim...
Kadinlarda erkeksi kaslari begenmiyor kadin dedigin kibar kibarcik olacak o ne oyle🤮
zevk meselesi tamamen ama kilo vermeye devam ettikçe çok daha fit görünücem
İşe yaramış ama kadın vücuduna bu kadar kas yakışmıyor bence feminenliği bozuyor.
:D sen bir de altımı gör
Ben almıyım alana da mani olmıyım 😅
Vallahi bombastik olmuşsun🙏🏻😍
Kutlarım tebrik ederim yürekten bravooo
Başarana , çalışana Bravoooo
Solda sol resimdeki halinde de kötü değilsin orada da böyle bir belli bir buradan pek anlamı mukas kuddisi kollarının böyle hafif balık etli oluşun tabi sağdakinde de bombastik bir şey olmuşsun süpersonik fit bir vücudun olmuş belli ki hayat iyi gözlemişsin göstermişHayatı iyi gözlediğiniz belli Hanımefendi
Süper olmuşsun ben de spora tekrar başlayıp belli bir forma girmeyi düşünüyorum.. hayat standardını yükseltiyor.
Tebrik ederim. Evet değişim farkediliyor. Benim de kilo vermem gerekiyor, önerin var mı? Kullandığın bi spor uyg vs?
#selamgençlik 🍀🍀
Seni taciz edecek abazanlara şimdiden geçmiş olsun..😅😅
#tubasueda 🍀🍀
İkisinde de pehlivan gibisin maşallah. Verdiğin poz da hiç estetik değil erkek gibi. Yaramıştır muhakkak ama biraz daha zarif olabilirsin.
Ben spor yapmadan kollarım böyle yapsam ne olur bilemedim 😂
Ve bu arada azmini tebrik ederim devam et
Sen kız mısın erkekmi çoğu erkekte yok o vücut :)))
o ne demek ya..
kırıcı değil mi sence de
Kız baksana niye kırıcıyim bileğine kol kaslarına baksana :) yani maşallah yeni taş gibisin resmen
Ooo çok güzel olmuş kollar kardeşliği yapalım senle uyar mı 😂😂
haha yarışır seninkiyle
Azmini tebrik ederim şok oldum brovo güzel olmuş
çok teşekkür ederim beğendin mi gerçektne
Evet beğendim çok harika olmuşsun
Çok kötü. Bir kadına kas hiç yakışmıyor. Özenti işler
ne alaka özentilikle
Çünkü herkes spor yapmaya başladı. Çoğunuz sağdan soldan yapanlara özeniyorsunuz. Ama kas hiç yakışmıyor söyleyeyim. Erkeklerin yüzde 90 ı kaslı kız sevmez
ben sevemedım ama , beden senın . maşallah dıyelım
nesini sevemedin
Şahsi fikrim kas sevmiyorum kadında.
Airbag tampon olurda kol kası vs sevmıyorum
harikasın tatlım böyle devam et. ama daha fazla kol yapma karın ve bacak yap
yapı olarak kollarım ve omuzlarım şekillenmeye çok müsait
Gayet iyi aşama kaydetmişsin tebrikler. Devamını diliyorum. Keyifli günler.
çok teşekkürlerr
İki fotoğraf arasında bariz fark var ve bence işe yaramış :)
Tebrik ediyorum... Devamm!
çok teşekkür ederim gerçekten miiii
daha da motive devam edicem artık🎉
Temel var gibi sanırsam, solda da aşırı kötü sayılmaz ama sağda tabiki daha iyi gözüküyor
soldaki halim 80 kiloydu..
çok teşekkür ederim düşünceniz için
Rica ederim, başarınızın ve azminizin devamını dilerim hanımefendi
çok teşekkürlerrr
Çok iyisinn hemcinslerimi böyle görünce gurur duyuyorum. Bütün kadınlar hepsi birbirinden güzel ❤️
Reis o kaslar ne çok itici kız dediğin vücudu nazik narin olacak😢
Niye erkekler dövebilsin diye mi
Fazla abartma adam gibi görünürsün ve hiç hoş olmaz
Hep böyle kollarım olur diye korkuyorum spor yapmaktan ben incelsin istiyorum kaslı kol kadına yakışmıyor
helall olsunn beeee yürrrrekli bacım çok iyi olmuş
Bayandan çok erkeğe donmusun senle güreşte tutulmaz
Yaaaaa bende yapmak istiyorum nasıl yaptın spor rutinin ne
Artık kiloların korkutmuyor kasların korkutuyor😁 nargihan karaderemisin be mubarek
Super olmuşsun ama fazla kas beğenmiyorum. Cok abartma 😀
Kalçalarını göğüslerini ve bacaklarını küçüktme ve beli ince tut yeter 🙂 kalçaların iymi aceba 🙂
Harika tek kelimeyle bravo bebeğim devam 👊👊
İşte ideal kadın fiziği maşallah. BASSSSSSS LAN BAAAAAAAAASSSSSSSSS...
Harika tebrikler. Gel bi güreşelim bakalım kim alacak 😃😃
iyi yapmışsın ama ben kadınlara kas yakıştırmıyorum çok eril duruyor
Erik gibi olmuşsun dikkat et bana gorunme fazla fjkg
Üstü Şam'da kayısı. 😃Spor programınla ilgili bilgi verebilir misin?
Su kasın dortte birine sahip olmayan erkekler kudurmus. Asırı fit ve seksisin beybi 💖🔥
Tebrikler. Hem kilo verip hem de toparlamışsın 👏👏
Müthiş değişim olmuş
Erkekleri pehlivan gibi yere serersin artık
Tebrik ederim ama ben kas beğenmiyorum kadınlarda
Hiç hoş değil kadinsi degilsin erkeksi olmuşsun kadin dedigin narin olmali kas erkeksi bence
Sanane canımsın
Sana bi söverim iki ay kendine gelemezsin
Kadin dedigin diye baslamamisim kör
Algilama da problem var sanirim hiç hoş değille başlıyor cümlem o beynini kullan bi
E sanane benim yorumumdan ayrıca cumlenin sonu o basi degil git bi Türkçe calis sen beni elestirmeden once
Yuru git agla odanda hadi kuduruk
İki saat beynini calistiramadin
Tabi olmadigi icin
Kıçını yerinden kaldırmayan iradesiz göbekli erkekler kadınlara kas yakışmıyor diye ağlıyor.
Takma canım, süpersin.
Umarım istediğin hedefe ulaşırsın. Kaç kilo verdin?
10 kilo verdim ama bi 10 kilo daha vermem lazım
10 kilo verince böyle mi oluyormuş
Önceden boy kilo kaçtı?
İki halin de gayet fitmiş. ama sağdaki halin daha iyi olmuş tebrikler
😂 Belin ince vucudunda sıkı gerisini boş ver harika olmussun
Harikasın ya hayran olmamak mümkün değil çok tebrik ederim mükemmel başarılı çok azimli bir insansın
Kaslı kadınları seviyorum, dik durur sert vururlar. 😀
Nasıl Shop yaptıysan artık sol kol çok iri sağ normal 😂
Kavga olursa çağırırım artık.
hahahahhaha çağır çağır gelirim
Evet yaramış devam et başarılar. Böyle iradeli insanlara hep özenmişimdir abla :)
İlerleme çok güzel ve 3 aya göre çok iii devam et ama hiç bırakma bıraktında hemen kilo alırsın
Kadınlara kas yakıştıramıyorum. Tebrik ederim çalışma azmine
On numara olmuş
Sevgilim olup beni de korur musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?