AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Olmuycam millete ne dert oluyor gitsinler başka ülkeye o zaman ben olmuycam
Kişinin rızası olmadan yapılamaz saçmalamış bildiğin
Adam gibi gidin aşınızı olun işte neden komplo teorileri üretiyorsunuz.
zorlama tabıkı ama olalım su aşı işe yarayacaksa bu konudan kurtulalım daha mantıklı değil mi?
Hayvan kendisi Inadina olmicam Kime ne olmak istemiyorum Asi olanlari gorduk
Hayvan gibi de aşılanmasın. Düzgün şekilde insan gibi aşılansın.
Aşıya karşı bi kitle var bunu kimse yok sayamaz o kişi kendi hayvan soyundan gelme bence
İsteyen yapsın istemeyen yapmasın ama biran önce bitsin artık
Aşı konusu tartismaya acik bi konu kimseye hakli haksiz diyemeyiz
Kim bu terbiyesiz kişi. Virüs kapmadım hiç, aşıda olmadım çok heveslide değilim istersem olurum zorla asla!
Kimseye zorla aşı yapılamaz ama bence de kısıtlamalar ve tedavi ücreti farkı olmalı.
Hayvanca bir bakış açısı insanları kendi gibi vahşi sanıyor.
Hangi salak eksiledi?
Eksi veren kendini hayvan sınıfına koyandır hem de leş yiyen çinsinden.
Aşı olmayanlar vatandaşlıktan çıkarılsın.
(Şaka yaptım ciddiye almayın)
Soruya gireyim derken a yı işaretledim. B görüşündeyim
Aşı ol ak lazımda tabi zorla dğeil. Çevremde çok insan var. Ne zaman zorunda kalırsam o zaman olurum diyen.
aşı karşıtlarına bende sinir oluyorum ama yazı fazla ağır olmuş 🤣
asi kisiye ozelse neden olmayanlari zorluyorlar
yüksel aytuğ beyin kullanmak istemiyor beyin atmak lazım
ne saygısızca bi düşünce.. özgürlük sloganları atarlar bir de.
Kendi sağlığımız ve toplum sağlığı için tüm vatandaşların aşı olması gerekmektedir aşı olduğun zaman hastalık virüs bulaşsa bile yan etkileri çok az atlatılmakta
Sorla değil. Ölmek isteyen ölsün ama keşke başkalarının ölümüne sebep olmasalar. Bu her biretin sadece kendisi için verdiği bir karar değil.
RTE aşı yaptırmayın desin bu kadın anında çark eder 😃
Böyle bir saygısız köşe yazarı olamaz bence, çok büyük terbiyesizlik herkesin kendi vücudu hayatı endişesi kaygısına ve her ne olursa olsun hayatına saygı duyulmalı, aşı karşıtı değilim aşı da olacağım ama saygı çok farklı bişey…
Hayvan arıyorsa aynaya baksın. Böylelerine hayvan gibi davranacaksın. Havuzun kuklası..
İnsan mı o. kanka böylelerini sıra dayağına çekeceksin. Mk malı sittirsin gitsin ona ne ya
Sakin ol çiçek
@AsabiÖküz olamıyorum
Çiçekler sakin olur ama
İşte bu tip gazeteciler görevden alınmalı yarılanmalı!
Yargılanmalı*!
Aşı bulaşi önlemiyor. Aşili ile aşisızin farkı iddilara göre hafifletici yan etkileri belli değil gelecekte. Gözükürde hastene yoğunluğunu azalmak gerekçesi çıkıyor. Aşililarin aşısıza söz söyleme hakkı yok bu tabloya göre.
Aşının yan etkilerini bilemeyiz ki bazıları bizde yıllar sonra çıkar bazıları çocuğumuzda çıkar tarihte bunun örneği çok var ben genel olarak ilaç bile kullanmayan bi insanım güvenmediğim bi aşıyı olmam.
İnsanlara insana uygun çözümler bulmak gerekli bence.
Aşı salgın için kişiyi korumak amaçlıdır bulaş önlemiyor aşı vurulmadıysa ölüm riski daha çok kendisi bilir.
Aşı ölümcül olsa bu kadar insan aşı olmazdı. Ne bakanlar başkanlar doktorlar oluyor. Sırf siyasi görüş yüzünden aşı olmuyorlar.
Akpliyim ama olmuyorum
Aşı olmayanların çok büyük bir kısmı komplo teorilerine ve büyük oyunlara inanan muhafazakar kesimden.
hayir efendim siz kendinizi ailenizi düşünemyi geçtim tüm toplumu aşı olmayıp riske atamazsınız paşa paşa aşı olacaksınız ya olacaksınız. tüm insanların sağlığını hiçe sayamazsınız!
Çok istiyorsa benim aşı hakkımı kendisine hediye ediyorum tepe tepe kullansın
O aşı olanlar 3-5 yıla patır patır ölünce o haklı bulan hayvancıkları göreceğiz!
Bu şekilde aşağılayıcı olur ama güzel bir şekilde ve devletin teşvikiyle aşılansa herkes daha iyi olur
Aşı olurum ama zorunlu olsaydı ben bunun altında bir şey arardım. Gönüllülük esastır sonuçta bende aşı olma taraftarıyım ama zorunlu olsaydı ASLA
herkesin aşı olması lazım bence, yoksa bu illet bitmez. insanlar burda olun diyor, sağlık için olmanız lazım diyor bazı insanlar hala "biz hayvan mıyız" diyor. alın olun aşınızı herkes kurtulsun da
Kim kimi zorla aşılıyor? Ne canım ürünü bir soru bu yaa:))))
Ya cahillik olarak görüyorum gerisi beni ilgilendirmez
O gelsin benim karşıma da ona bi aşı yapcam ben hayvan ne demekmiş o zaman görecek
Hahaha çok iyiydi
bu yorumu/öneriyi yapan şahsın bir grup domuz tarafından tecavüze uğramasını isterdim.
Kendine tecavüz edilse hoşuna gider mi?
Ağır olmuş ama bırak Türkiye'yi dünya artık asi olmayan insanı ayırıyor. Ülkesine sokmuyor
Olmuyorum ve olacağımı da düşünmüyorum zorlasa kimse yaptıramaz😏
Ben aşı oldum kendim isteyerek. Bir başkası da istemeyerek aşı olmama hakkına sahip. Böyle bir zorlama kabul edilmemeli.
Aşı olmayanları bence de dışlayabiliriz; ofislerden, spor salonlarından, sinema, konser, cafe-rest. bütün sosyal alanlardan soyutlansınlar…..
Içinde ne olduğu belirsiz yan etkileri arasinda pıhtı atması felç ve ölüm riski olan bir asidan bahsediyorsun şu an farkinda misin? Onay sürecini bile gecememis bu sıvı (aşı adayı) kimsenin vücuduna zorla enjekte edilemez/çeşitli baskılarla dayatılamaz bu söylediğinzin insan hakları kanunun da yeri yok..
Haklı bencede kapalı alanlara giremesinler. Hatta ölmek istedikleri için boşuna tedavide edilmesinler
Ona ben iğne vurursam hemde kalın bir hafta gicini doğrultamaz soytarinin biri ciddiye alınacak adam deyil
Herkesin kendi özgür iradesi isteyen olur istemeyen olmaz kimse karışamaz buna diye düşünüyorum.
Okumus bir meslek sahibi olmuş ama İNSAN OLAMAMIŞ. GIT KENDINE BIR YERLERDEN VURDUR OC.
İnsanlari bu yorumlarla daha çok aşıdan uzaklastiriyorlar
% 68 lik dusunen kisim beni cok mutlu etti biraz sorgulayin her soylenene itibar ediyorsunuz
Mal önce konuşmayı öğren
Ya olurmu hiç öyle, herşeyden önce insanız.
Zorla bir şey yaptırılmaz ama hiç bir sebep olmadığı halde yaptırmıyorsa zekasından şüphe ederim
Tam manasiyla guven verdiginde illaki asi olunur ama Şu an icin gereksiz goruyorum
Ben ilk dozumu oldum pişman oldum 2. Dozumu olmayacagım
Bireysel değil toplumsal bir mesele kimseye de zorlama olamaz
Boş konuşmuş isteyen aşı olur istemeyen olmaz muz cumhuriyetindemi yaşıyoruz
Sakin olun
Sakinim zaten 😂
Pelikan medyasına da kuduz aşısı yapılmalı bence.
Anasını alsın gitsin o