Aşıya karşı olanlara Diyanet'ten mesaj var: Kul hakkına girer. Sizce de aşı olmamak kul hakkı mıdır?

Aşıya karşı olanlara Diyanetten mesaj var: Kul hakkına girer. Sizce de aşı olmamak kul hakkı mıdır?
Diyanet İşleri Başkanlığı, vatandaşlardan gelen "Aşı yaptırmamak kul hakkına girer mi?" sorusunu yanıtladı. Yapılan açıklamada, "Salgında aşı olmamak kul hakkı ihlalidir. Bir Müslüman, hastalığa karşı gerekli tedbirlerin alınması kavramında üzerine düşeni yapmakla yükümlüdür" ifadeleri kullanıldı.
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşıya karşı olanlara Diyanet'ten mesaj var: Kul hakkına girer. Sizce de aşı olmamak kul hakkı mıdır?
Cevapla