AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Böyle yaparak aşı olacakları da çeviriyorlar
Cok terbiyesizce bir üslup kullanmiş hadsiz
Kendisine vurdurtmus galiba
Geri zek*'li cahil herif.
Çok istiyorsa onun üzerinde deneyelim
şimdi sağlam birşey derdim de neyse
Kendisi hayvan olabilir biz insaniz
Adamın yazısını okudum. O kısmı şaka variydi. . Tümünü okuyunca haberin hak verdim adama.. ciddi mesele
Olmak istemiyorum ve olmayacağım kimse zorla bişey yaptıramaz.
Arkadaş yapan yapsın yapmayan da otursun.
Herkes emin olsun kendisi aşı olmamıştır 😬
Aptalca ve boş bir fikir
Kendisini öyle asilamislar sanırım
Gerzekce bir açıklama olmuş
kendisi çok gereksiz konuşmuş.
Hayırdır paşam, millete zorlamı aşı yaptıracaksın?
Umrumda bile değil kendisi 😂
Hakaret çok yanlış olmuş
kimse zorla aşı olmamalı..
Kendisiyle kıyaslamasın milleti
Biz Afrika yaban öküzümüyüz
Anasını uzaktan belleyemiyorum
Aşı herkese zorunlu olacak zaten Öyle görünüyor
Toplumsal sorunlarda tek vücut olmak şarttır
Cok güzel yazı tşkler
İğrenç bir düşünce tarzı...
Hakaret etmese iyiymiş
Onu da giberek aşılasınlar 50 doz
Zorla aşı yaptırılmaz.
Bunu tamama alıp okuyanlar da... Ne biliyim
Sanirim kendisinden esinlenmiş
Aynen yükselcim evet tamam sensin
O nasıl bir hayvansa çok zekiymiş
Onu öyle bi aşılarım ki...
22 cm iğneyle hemde
Ciddiye almayın öyle herkesi
bu kadar büyük saçmalayanını görmemiştim
Haklı çok haklı insan gibi olmuyorlarsa
Devlet garanti edemiyor virüs kapamayacığına veya 5-10 sene içinde aşı kaynaklı başka hastalıklar çıkamayacağına sen garanti verebiliyorsun sanırım , insan gibi olmuyorlarsa dediğine göre
Onların garantisini bekleyeceğiz diye 3 5 sorumsuz yüzünden hasta olmak zorunda değiliz
Ozaman sen olup herhangi bir hastalığa çarpıntı kalp vs. yakalanıcaksın diye 3 5 sene sonra onlarda olmak zorunda değil
Bu arada ben 2 sinovac 1 biontech oldum ama kimseye metezoru birşey yaptırılmaz. bunu savunuyorum ben
Bu riski kendim aldım
Ben oldum kendim hasta olurum ama millet olmuyor dikkat etmiyor önlem almiyor diye ben eve tıkılmak hastane köşelerinde sürünmek zorunda değilim
İnsanların hastanede tedaviyi reddetme hakları olduğunu biliyormusun sen? Ki bu aşı tedavide değil
Ben herşeyi biliyorum merak etme sen öğren öyle gel
Belli bildiğin
Senin de bilmeden konuştuğun çok belli
Türkiyede pandeminin başında millete verilen hidrosiklorokin sonra iptal edildi kaç kişi öldü o ilaçtan haberin var mı? Bu aşının 5-10 sene sonra nasıl bir yan etki yapacağını bilen var mı? Bir aşı 1 senede yapılmaz 10 yıllar sürer , bu aşıda benim gözümde bir nevi kumar, bayan çok bilmiş
Evet Çok biliyorum ama sadece bilimsel anlamda da değil ben herşeyi biliyorum burada akademik konuşup bilgi kasacak değilim tartışmak için aynı seviyede olmak lazım demi ukala
Burda aynı fikirdeyim seviyenin düşük olduğunda birleşmek güzel oldu, zaten cevabından basıl bir zihniyette olduğunu anladık biz
Anlaman icin beyin taşıman lazım sen bana laf yetiştirirken geriye kalanın sana yetip yetmeyeceğini hesaba katamayacak kadar yerlerdesin. Sen benim seviyeme asla ulaşamazsın diplomami konuşturma.
Senin olmayan beyninin profil resminden belli nerelerde olduğu.
Huhuhuhuhu devreler yanmış belli artık çirkefleşme başladı
Anladığın dilden konuşuyorum. Havladın susturduk
Insan olana insan gibi muamele yapılır senin gibi insan israflarına değil.
Memnun oldum tanıştığıma aynaya bakarak havlamasaydın keşke , zihniyet bu olunca çirkefleşmen normal , bilgi eksikliğinde beyninin çalışmamasının etkisi büyük tabi
Herşeye farkında isen aynı lafımı bana diyorsun karşılık vermekten bile acizsin savunmada kalmışsın hücumda değil pistten çekil hade
Biraz özgünlük ☺
Çirkefliğine cevap veriyorum , çirkef değilim ki senin gibi
Senin ne olduğun belli. Çirkef olsan keşke. Cevap veremiyorsun verdiğini sanıyorsun bence.
Yüz yıl da olsa susmucam.. sen bilirsin...
Özgüvenini topla önce ne olduğunu görelim
Susmıcam dediğine göre bıktın 😀😀😀😀 sana acımamı istermisin , acımamı istersen yazmıcam söz
Sen kimsin ki istersem. senin adresini bile bulabilecek bir yetkim. var kendini o kadar da bir sey sanma hani fasulyeden nimet gibi. Kimin öz güveni olmadığı belli. Seninle aynı düşüncede olmadığım icin rahatsız olup havlayan sensin. Burnunu sokan sensin insan yanlışlarını da kabul etmeli. Ya da başkalarının doğrularına maydanoz olmamalı. sen gibi sonra da ortalarda dolaşmamalı öz güvenden bahsederek. Ne bu gard falan mi. Lafların mi bitti.
Biktim evet senin gibi değmeyen biri ile zaman öldürmekten. Hakli olduğumu bildiğim için dedim. Meydan senin gibi 1 gram aklı olanlara kalmasın diye.
Burası soru cevap yapılan bir yer , yetmedi bide tehdit vah vahhh😀😀😀çaresizlik bu demek
Yazma ozaman zamanını öldürme
Sana fikrini sormuşlar benim yorumumun doğruluk derecesini değil demi kendi çapında yorumunu yap madem.
Havlayan sendin host demek lazım demi
Ama senin yorumunada yorum yapma izni vermişler :)
Çok ayıp hav mav gerçekten , yakışmıyor
Edebinle yap o zaman. Bilip bilmeden konuşma. 3 5 sorumsuz yüzünden benim babam 49 gün entube yattı. Kimin ne hassas noktası bilemezsin demi..
Geçmiş olsun babana diyecek birşey yok bu konuda , inş birdaha olmaz , ama zorla insanlara ol demekte yanlış sende bunu anla
Keşke beni paylamaya çalışmak yerine lütfen artık tartışmak istemiyorum yazsaydın tek kelime etmezdim inan
Kız kardeşim doktor. Ben de öğretim üyesiyim. Doğru bildiğimi savunurum. Bilgisiz konuşmuyorum ondan uzattım. Insanlar bilgili değil o yüzden sonuna kadar aşı olunmalı derim çünkü toplumla beraber yaşıyoruz ve ucu herkese dokunuyor.
Bende çalıştığım yer itibariyle konuştum seninle , bu arada sen kızdıkça ben gülüyordum 😁😁😁kızmak çok yakışıyor sana
Lütfen artık tartışmak istemiyorum diyeceğimi bekleme 😅 sen edersen ben de ederim kusura bakma. Uysal bir yapım yok. Hiç altta da kalamam. Güzel tartıştık.
Dua et gizlisin yoksa her yorumda kızdırırdım seni :)
Yok beklemiyorum telefonunu kırmanı istemiyorum😃😃😃😎
Tamam herkes çok bilgili. Ne derler he senin köy daha güzel oldu mu gönlün ama haklı olan benim kabul et hadi nolur yeter
Kıramam garantisi yeni bitti 😅 kafanı kırarım olur mu
Yorumu bilerek gizli tuttum zaten bir kaç sivri çıkar diye düşünmüştüm
Ben centilmen biriyim madem tartışmaktan bıktın beyaz bayrak kaldırdın 😁😁😁kabul 😎kafamı kırabilirsin kardeşin doktor nasılsa 😁😁😁
Şanslısın birlaç yerine 1 sivri çıktı
😅 dur tamam icimde kalmasın. Atasözleri ile aran nasıl. Ben şeyi çok seviyorum zamansız öten horozun kafasını keserler. Olur mu sen şimdi hastane falan da gitmezsin gerek yok diye aman aman.
1 kac kişiye bedeldin ama. Iyi uzadı.😅
Kökten çözüm diyorsun , orda bile cimrilik yaptın kardeşin tedavi ederken masraf çıkcak diye 😁😁😁
Üstünlüğümü kabul etmen güzel 😀😀😀
Şaka şaka sayarsın sen şimdi 😁😁😁
Dm gelsene
Kafani kırsam dersin ki sen kendi kendine geçer ne cimri olcam ya sen biraz kendi bilimini kendin kurdun ya ondan dedim. surda kaç dakikamı harcadım. en önemli şey zaman demi. 😌 üstünlük takvadadır hacı tamam tamam dur başka yerlere gidecez😅😅
Dmm gel
Gel-meeeeemmm
Ok
Kimse kimseyi zorla aşılayamaz.
Ben olmak istemiyorum bilmiyorum
sapıtmış herif
kendisi baya saçmalamış
Biri şu herifi silksin ki kendine gelsin.
Hakaret etmiş resmen ayıp.
O diss atanın anasını g tten skyim
tam bir **** cocuguymus onu söyleyen kisi
Bunları gördükçe olasim. gelmiyor
Hayvan odur ki herkesi öyle görüyor
Aşıyı insanlara zorlamamak lazım
Bence çok aptalca bir yorum yapmış
bence az bile. vatandaşlıktan çıkaracaksın!
bizim toplumumuz kadar cahil bir kesim yok
Aşı olmayanlar toplum sağlığını tehdit ediyor.
Aşı mı asla olmam
Saçmalamış
Zorla bisey olmaz ama ben yinede tavsiye ederim
Haddini bilsin hadsiz.
Herkes özgürdür
Bu insanlar aptal, aşının önemini hala bilmiyorlar
dogruu
sittirsin getsin :D
Tanımıyorm bu gereksizi