AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Pandemi bulaşıcı bir hastalık olduğu için bireysel değil toplumsal açıdan bakmak lazım. Çocukluk etmeyin de olun aşınızı. İlla ölmek istiyorsanız gidin kendinizi bir köprüden falan atın. Bizim sağlımızla oynamayın❗
Aşıların daha doğrusu (aşı adaylarının) yan etkileri arasinda ölüm riskinin de olduğunu bilmediğini var sayiyorum aksi halde bu akıl dışı talihsiz yorumu yapmazdin
Üstelik öldürücülk oranı 100/1 bile olmayan bir virüse karşı içinde ne olduğu belirsiz bu siviyi vücuduna enjekte ederek risk almak sence ne kadar mantıklı?
İğne vurulmakta damgalı hayvan muamelesi demek değil mi?
Bence kendini tarif etmiş devlete diyelim de arkadaşa bileklik yapsınlar her yere girsin çıksın.
Son raddeye kadar aşı olmayı düşünmüyorum.
Kimse kimsenin hayatını tehlikeye atmaya hakkı yoktur evet haklı.
Aşı olun aşı bu ne saçma bir tartışma konusu yaa! Aşı olmayanlar izole edilmeli!
Bu g*tveren bu özgüveni nerden bulmuş. O aşıyı götünden sokup ağzından geri çıkarırlar haberi olsun.
Bu aşının gerçekten faydalı olduğunu düşünen var mı? Virüsle öldüremediler, çözümüyle öldürecekler.
Aynen
AIDS'e 40 yıldır aşı bulamayan bilim covide nasıl da hemen buldu, kandırılmayı hak ediyor bu insanlar
Pok yemiş soyu bozuk soytarı..
İki gün sonra
Aşının gerçekte ne olduğunu...
Öğrendiğinde...
Nasıl kiviracak dur bakalım...
Aşının kesin çözüm olduğu bilimsel olarak kanıtlandıgi takdirde herkes için zorunlu hale gelebilir ama daha ne olacağı muallakta iken insanları zorlamak yanlış.
Bu gibilere virüs bulaşsın ve ölsünler diye günde 40 kere dua ediyorum. Kimse kobay olmak zorunda değil. Aşı vurulmam. Otobüsünüze de binmem avm nize de girmem olur biter. Çok saçmalar markete bile giremezsin dersenizde balkonda domates yetiştiririm yine de aşı olmam.
4 ayda bulunan aşılara herkes güvenmek zorunda değil
Haklı buluyorum, zorla da olsa herkes aşılanmalı. Ben oluyorum tüm dünya oluyor Bir bunlar mı akıllı
3-5 yıl sonra bu aşılar ne yan etki gösterecek biliyor muyuz peki?
Koronadan değilde aşıdan ölmeyeceğin ne malum?
Yarın ölmeyecgin ne malum herşey aşı mi zaten yaşamak gibi bir derdim yok
ben olmadım olmucam da bi aşının güvenilirliğini belirlemek en az 5 yıl alıyor şu an denenniyosunuz haberiniz yok
Nasıl Bi hayvan böyle düşünebilir faşist sadist ruhsuz karaktersiz olmalı ne biçim zihniyet bunlar. Onlara bu yetkiyi kim verdi
Hükümetin yalama çomarları kendi işlerine baksın. Önce karakter sahibi olsunlar, insan olsunlar da sonra vatandaşa laf etsinler. Eşek oğlu eşekler.
Çok doğru demiş yalan yok. Senin hayatın önemsiz olabilir ama bulaşıcı bir hastalık başkansına bulaştırma riskin var mk
Hiç kimsenin toplum sağlığını riske atma hakkı yok. Bunlar yüzünden onlarca varyant ortaya çıkıyor. Yeter artık be cehaletinizde boğulun!
yüksel aytuğ kendinden örnek vermiş, sıfatsız herif kendi gibi uzaktan yaptırdığı için herkesi de öyle aşı olmaya davet ediyor.
Yani biyolojik olarak hayvaniz ama bizim kisisel degerlerimiz var bunlara saygi gosterilmeli
asi olmayanin zarari yine kendine o yuzden kimse kimseye karisamaz bu konuda
Olası korona durumunda hastahane ve yoğun bakım ücretleri aşı olmayanlardan alınmalı (Bilerek aşı olmayan). Ayrıca sigara kullanan insanlar SGK dan çıkartılmalı. Sigaraya bağlı kanser ve benzeri hastalıkların tedavisini ceplerinden karşılamalı.
Yapabiliyorlarsa buyursun yapsınlar, klinik çalışmaları tamamlanmamış her gün yeni bir yan etkisi ortaya çıkan aşılarla insanları denek gibi kullanacaklar bende buna alet olacağım. Yok öyle bi dünya paşam.
Aşı kesin çözüm olsa eyvallah. Ama daha geliştirilmeli
Doğru
Devlet aşıyı zorunlu kılmak için daha ne bekliyor acaba.
Devlet aşıyı zorunlu yaptığı gün, nerde özgürlük diye soru soracağına eminim kardo
Madem aşı Coronadan koruyor.
Madem aşı olanlar Coronadan korunuyor.
SİZE NE LAN AŞI OLMAYANLARDAN?
Millet çıkıp özgürlük diyor adalet diyor sabaha kadar bağrıyorlar bakıyorum ki en çok adaletsiz ve alakasız saçma sapan konuşan insanlar bu alanları savunan insanlar oluyor
Herkes aşı olmalı ancak istemeyen olmaz istemeyene de kendini koruması için her türlü kısıtlama konulabilir çünkü o kişi virüs yayabilir bu da başka kişilerin özgürlüğüne karşı bi durumdur dolayısıyla zorla değil ama olmayan kişi de öyle her saatte gezemesin
Sana ne isteyen olur, isteyen olmaz. Sana fikrini soran oldu mu? Dayatmalarinizi kendinize saklayacaksin !!!
bu adam adam değil hayvan...
bize hayvan diyenin insan olduğunu düşünecek değilim... gün gelecek bu zata bunun hesabı sorulacak...
ya size ne abi istemeyen olmasın ama dikkatli olsun sonuçta yabancı bi madde vücuduna giriyor herkes güvenemez
Tercih meselesi denmişti şimdi aşı olmak için zorluyorlar zaten aşı virüsten daha tehlikeli
OLMUYORUM. G*tüne güvenen varsa gelsin beni hayvan gibi aşılasın uzaktan. Adresim belli.
Yaz adresini yarin aldirayim seni 😂😎
@MorkZockorborgg Sen zaten biliyorsundur MORK kardeş :D Demin video paylaştım instadan konum belli :D
İp adresinden aşilariz artik seni hahhahahahhh
@MorkZockorborgg Aynen bekleriz ;) :D
Aşı olmak gerek ama hakaret etmesi gerekmiyor, hakaret etmiş yanlış bir düşünce.
İnsan mı bunu diyen yoksa hayvandan doğan bir mahlukat mı
Hangi urangutan bunu belgesellerde görmedim ilk defa duydum ismini
bu yükseli veterinere götürüp kısırlaştıralım böyle tiplerin nesli devam etmesin
Ona yapmak lazım öyle evinin balkonunda takılırken uzaktan tak diye iğneyi atmak lazım ona
Zorla olmaz bence güzelce konuşulmalı aşıya ikna edilmeli biz hayvan değiliz bizim irademiz var istediğimiz tercihte bulunabiliriz
Ben de aşı olmak istemiyorum ki güvenmiyorum da bize saygı duymaları gerek kimse böyle hadsizce bize böyle muamele edemez.
Herkes mecbur aşılanacak. Ben aşılıyım. Benim sağlığımı o salaklar yüzünden riske atamam. Aşı olmayanlar ülkeden sürülsün.
Senin sağlığınla başkalarının aşı olmasının ne alakası var? Aşı sadece hastalığın hafif atlatılmasına yardımcı olur virüs bulaşmasını engellemez.
Sen olduysan neden korkuyorsun...
Noel13 Yaptığın yoruma bakılırsa aşının yan etkileri arasinda zeka geriliği de var anlaşılan
Kendisi Küreselcilerin Köpeği Olmuş Aslanların Krallığını Kıskanıyor Köpeğin Muhatabı Köpeklerdir Aslanlar İtle Çakalla İlgilenmez
Bunun bir standarttı olmalı diye düşünüyorum. Ya herkes vurunmalı ya da kimse vurunmamalı ki yasak deyince de kimseyi evde tutamıyorsun.
Zorla guzellik olmaz. Bende yaptirmayacaktim ama yurt dışına çıkmak için zorunlu kılmışlar mecbur yaptirdim 1. dozu
Her ülke mi yasak aşısız
Avrupa ülkeleri istiyor bildigim kadarıyla
Yemişim yurtdısını hayatımda değerli mi aşı olsam ölsem daha mı iyi
Herkes yaptiriyo öldürcegini zannetmiyorum
Araştır istersen binlerce kişi öldü aşıdan ama bize bildirilimiyor
Bu aşının koronayla alakası yok plan bu sadece
Araştırıyorum zaten sen merak etme. Bünye, yaş, ve hastalık ile alakalı bir şey..
Yoksa ben de güvenmiyorum bu aşılara ama baksana adam herşeye zorunlu kılmış
alerjileri olanlar ne yapsin peki alerjik reaksiyonlarim oluyor benim onun korkusundan olmuyorum hem daha iyice arastirilsin ben oyle her ilaci icemiyorum kimse de zorla yaptiramaz
neyi eksiliyorsunuz acaba ya yanlis bir sey mi dedik sanki
Öğlen öğlen ağzımı bozduracak yağğ öhöm tamam sakin bi şey demicem KS kızar sonra ama demeden de edemicem en iyisi kesiyim sesimi ben😬😠😠
O kendi uzaktan aşı olsun Bi zahmet olan olur olmayan olmaz herkesin hür kararı kime ne
Ben olmayacam. Koronadan ölceğimi bilsemde olmam açıkçası. Delta varyantıda çıktı. Onu nasıl önleyecekler her zaman aşı mı olcak insanlar? Gün geçtikçe virüs kendini güncelliyor. Aşıdan ölenlerde oldu felç geçirenlerde
Yüksel Aytuğ seni feci severim birde öyle aşılanırsın gerginliğini alır
Zorlamaya tutmaları insanların kafasında soru isaretleri cogaltır
Yani bence herkes aşı olsa iyi olur ama zorla da güzellik olmaz.
Bu durumda kendide bir hayvan olmuş oluyor. Ne kadar saçmalamış.
İnsanlar bilimsel olarak hayvanlar grubunda incelenir demişlerdi okulda
Yanlış bilgi miydi?
Bı bilgiye göre hepimiz hayvanoğlu hayvanız
diye düşünüyorum.
Yanlış mı?
İnsanın kendisine özgür bir seçim hakkı kimse zorlayamaz
Herkesin kendi tercihi olması gerek bu, zorla hiçbir şey olmaz ki
Bu nasıl bir üslup ya! İsteyen olur istemiyen olmaz zorunluluk olması çok saçma.
her ne olursa olsun, bu sözü söyleme hakkını kendinde bulamaz
Bu ne terbiyesizlik ya zorla mı kardeşim haddinizi bilin önce
Hadi bunu geçtim beyini uçup gitmiş. Bunu haklı bulan 218 kişiye ne demeli?
Faşizm özentileri, Hitleri özlemek. Başka bir açıklaması olamaz bunun.
Aşı olanlar korunacağına göre, niye bu kadar dert ediyorlar olunmamasını?
Bunlar bu tarz yakıştırmaları ve açıklamaları neye dayanarak kendilerinde hak görüyorlar? kişi yaptırır ya da yaptırmaz.. işlerine gelince insan hakları diye yırtınırlar gelmeyince insanlara hakaret etmeyi kendilerinde hak görürler..
Insani diger hayvanlardan ayiran seylerden biri de bilim ve tip. Diger hayvanlar gibi hastalikla yasamak isteyenler keyfi bilir.
Kimse kimseye zorla birşey yaptiramazki ne bu boyle
Zoraki aşı olmamalı. Zorunluda tutulmamalı. Herkes kendi özgür iradesiyle olmalı aşısını.