Alışveriş & Hediyeler Airfryer’dan önce yemek yapmak 🙅♀️ Airfryer’dan sonra 💁♀️ Sence, hayatımızda neleri değiştirdi? (Sayfa 8) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2734 Airfryer’dan önce yemek yapmak 🙅♀️ Airfryer’dan sonra 💁♀️ Sence, hayatımızda neleri değiştirdi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 61 kişi beğendi
ebruliebruebruli91 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Henuz almadım ki bilmiyorum ama alcam galıba😀 0 0 Yorumla
Pisagorun-_-Teoremi Takip Et Xper 2 Yaş: 102 +1 yıl Ben pek bir şey değiştiğini düşünmüyorum 0 0 Yorumla
taktukacı Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Gayet güzeldi teknoloji çoğu kişiyi hantallaştırdı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
288Cevap
Airfryer gibisi yok bence
Gerçekten teknolojinin geldiği en iyi nokta
Pratik geliyor telefondan kontrol etmek
Daha az uğraş işin iyi tarafı bu
Zamandan tasarruf ettim 😂
Annem seviyor kolay oluyor diyor
E gerçekten haklı ya bu fena
Yağsız patates kızartması çok iyi ya😝
Henuz almadım ki bilmiyorum ama alcam galıba😀
Hayat kolaylaştı bence el işi kalmıyor insana
Efsane görünüyor , kaliteli bir ürün
Airfryer çok güzel bir şey.
Zamandan tasarruf ediliyor
Güzel görünüyor denemem lazım
airfryer çok güzel memnunum
Yokki bi Airfryer ım olsa farkı anlatırdım
Başarılı bir yazı tebrikler
cok cok guzel paylasim thanx
Kullanıyorum ve tavsiye ederim
Şart oldu airfreyyy , her eve lazım
Çok güzel daha rahat Ve kullanışlı
Ben pek bir şey değiştiğini düşünmüyorum
zaman tasarrafu en buyuk olayı bence
Çok şey değistirdi galiba
Yemek yapmayı çok severim.
en iyisiiiii fırııııın askooooooo
airfryerden sonra tabiki de :)
Daha pratik ve kolaylık getiren bir alet
Airfry çok iyi, bizdede var
Phlıpsse alır geçerim kaliteli
Hiç kullanmadım çok merak ediyorum
Daha kolay ve çabuk yemek için birebir
Kolaylık sadece çabuk oluyor.
Airfrey gerçekten hayatımızı çok değiştirdi
Kolaylık sadece çabuk oluyor
Aşırı kolaylık sağladı. Cok iyi
kızartma tavasında ki kadar lezzetli olmuyor
Köfte ve mantar çok pratik oluyo
Daha önce kullanmadım, yok maalesef
Hiç kullanmadim maaleseff bir bilgim yok
Airfryerim yok maalesef o yuzden bilmiyorum🥺
zamandan tasaruuf gayet başarılı
Herşeyi isten sonra cok rahat ediyorum
Xxl modeli var bizde iyi ki airfryer var
Harika bi ürün tavsiye ederim
Hem daha rahat hem de ekonomik
Bilgi icin saol teşekürler ederim
Öncesi çok daha lezzetli idi
Gayet güzeldi teknoloji çoğu kişiyi hantallaştırdı
Hayatımızda yeni bir zararlı var artık
Teknoloji ugruna kendimizi unuttuk
Airfryer bi devrimdir net yani
her şey daha kolay artık yani daha pratik
İşe girersem alıcam param yok
güzel paylaşım teşekkür ediyorum
Bazı yemekler daha pratik pişiyor sadece
Daha o levele geçmedik geçicek gibi de durmuyoruz
Tavuklar daha çıtır oluyor 😊
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Airfyer rahatlık demek herkes kullanmalı