Bunu dün gece yaptım saat 10'da hamurunu yoğurdum saat 12'ye kadar şişmesini bekledim. Tamamen pastane usulü hiçbir farkı yok dışarıdakilerden.
Malzemeler

7 su bardağı un
1 su bardağı ılık su
1 su bardağı ılık süt
1 su bardağı sıvı yağ
4 yemek kaşığı şeker
2 adet yumurta (birinin sarısı ayrılacak)
1.5 tatlı kaşığı tuz
1 paket maya
Kaşar peyniri rendesi
Önce maya ve ılık suyu maya eriyinceye kadar karıştırıyoruz. Karıştırdıktan sonra şekeri ilave ediyoruz ve karıştırıyoruz.

Sonra tuz, yağ, süt, yumurtayı da ilave edip tekrar karıştırıyoruz.

Yavaş yavaş un ilave edip yoğuruyoruz.

2-2.5 saat hamurun şişmesini bekliyoruz. Şişen hamurdan küçük küçük parçalar alıp poğaçaları yapıyoruz.

Ayırdığımız parçaları açıp içerisine istediğinizi katabilirsiniz.

Poğaçanın ağzını kapadıktan sonra fırın tepsisine yağlı kağıdın üstüne seriyoruz ve ayırdığımız yumurta sarısını sürüyoruz. Daha önceden 200 derecede ısıtılmış fırına atıyoruz.

Piştikten sonra fırından çıkarıyoruz. Afiyet olsun

Yapacaklara afiyet olsun ❤️ seviliyorsunuz 😍 başka bir Emira Mutfağında görüşmek üzere 💓
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar