Merhaba🌺
Hafta sonu kahvaltısına benim gibi hamur işi sevenler için harika bir börek tarifim var. Pazar kahvaltıları özeldir o günlerde kendimizi ödüllendirmek lazım. O zaman tarifimize bakalım.
Ispanaklı Gül Böreği
Malzemeler
Hamur için
- 5 su bardağı un
- 2 tatlı kaşığı tuz
- Su
- Sıvı yağı
İç malzemesi
- 4 demet ıspanak
- 1 tatlı kaşığı kırmızı pul biber
- 2 yemek kaşığı sıvı yağı
- Tuz
- 3 yumurta
- 2 soğan
- 1 domates
- Dilediğiniz kadar beyaz peynir
Yapılışı
- Tüm malzemeleri katarak hamurumuzu yoğuruyoruz.
- Unu kontrollü ekliyoruz sert bir hamur yapmamaya dikkat ediyoruz.
- Hamurlarımızı Bezelere ayırıyoruz.

- Bezelere ayırdığımız hamurlarımızı elimizle açıp yağlıyoruz bir süre dinlendiriliyoruz.
- İç malzemesi için çiğ ıspanakları ince inde doğruyoruz.

- Soğanlarımızı ve domatesimizi küçük küçük doğradıktan sonra peyniri ilave ediyoruz.

- Baharatlarımızı ve yağımızı ekleyip iyice karıştırıyoruz.
- Yağlayıp beklettiğiniz bezeleri teker teker elinizle açıyoruz.

- Elinizle tezgahta yavaş yavaş her tarafını asılarak açıyoruz. Açabildiğimiz kadar ince açıyoruz.

- Açtığımız hamuruna iç malzememizi yayıyoruz ve rulo şeklinde sarıyoruz.
- Rulo şeklinde sardığımız hamura gül şekli veriyoruz.
- Tepsimize yerleştirip üzerine yumurtamızı sürelim.
- 200 derecede üzeri kızarana kadar pişiriyoruz.

Yapacak olan Kscanlara şimdiden afiyet olsun💜
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Selam,
Ispanaklı börek bayılırııım! Aslında ıspanak sevmiyorum ama ıspanaklı börek yiyorum cjaska
Eline emeğine sAğlık görseller HA Rİ KAA
Börek içine domates ilk kez gördüm değişikmiş cidden.
Eline sağlık kesin harika olmuştur.🌸
Hazır yufkada pek iyi olmuyor ama el açmasında güzel oluyor.
Ben yiyiciyim
Anlamam nasil yapildigindan
Hemen konum atiyom apla 😝
Ellerinize sağlık çok güzel duruyor <3
Eline ve emeğine sağlık :)
Gelsin bakm