Yani şu anda yeterli görünse dahi zaman içinde erir gider.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Eğer TC vatandaşları stokçuları engeller vatanını milletini sevip hakkından fazlasını ürünlere koymazsa gayet güzel bir rakam doları bahane edip yerli malların fiyatını artiranlar durmalı
Benim için degısen olmadı işsiizim işe alan yok hep aynı cümle. Biz sizi ararız😞 asgarı ücret böyle oldu ya 3 alınacaksa 1 alınır o da ben olmam %2 olan sansım 0 oldu yenı yılda çok çok mutsuzum çok napıcam ben😔
4250tl olduğuna sevinenler işsiz kaldıklarında üzülmesin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hiç bir şekilde memnun etmez. Aynı şekilde ürünler de zamlandi. Kiralar da artı. Oturduğum ev sahibi kiraya 400 lira zam yaptı. Hadi gelde ev masrafı çocuk okut bak bakalım neye yetiyor o para. Ekonomi battı balık gidiyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Gtü bklu suri ve afganları ucuza calıstıracaklar türklere iş kalmayacak mk sctık
O senin çalıştığın şirketin ve pozisyonun durumuyla alakalı bişey. Şirket için önemli bi elemansan sana yine hakkını verirler mesela asgari ücret 4250 olduysa sen 4500 alıyosan şirket hakkını verip senin maaşını 6 bin yapar. Ama dediğim gibi çok önemli bi eleman değilsen onlar için senin maaşını 4800 yapar işine geliyorsa der.
Düz mantık öyle üni okudun diye kimse sana mesleki geçmişi olan bi ustadan çok çok fazla para vermez. İyi sen git 4 yıl muhasebe oku sonra gel lise mezunu olan ama çok iyi bi usta olan adamdan 2 kat fazla para al geç o işleri yani. Sağlam bölümleri okuyan insanlar zaten gayet iyi maaşlar alıyolar yani görüyoruz bunları
Saçmasapan demogoji yapmayın. Kendini geliştir falan. Vasıfsız işçinin üstüne üniversite okumuşum daha neyi geliştiricem 500 tlyi haketmek için. Asgari ücreti yer silen adam da alıyo mühendis de, olur mu böyle şey?
Hepiniz komplekslisiniz ondan hoşunuza gidiyo böyle şeyler. İnşallah üni mezunu herkes yurtdışına gider de ortam iki kelimeyi yanyana getiremeyenlere ya da boş beleş anadolu üniversitelerini bitirenlere kalır. Görürsünüz o zaman neler oluyo
Vereceği para da 6000, ona kendini geliştir diyo. Geliştirmicem 1 işi yapması için 15 kere söylenmesi gereken ve hiçbir sorumluluk almayan bilgisi olmayan kişi olucam. 500 lirayı başka şekillerde de kazanırım
Ya boş demogoji yapan sensin sana mesleğin ne ve ne üzerine yüksek lisans yaptın diye soruyoruz cvp vermiyosun. Boş boş konuşuyosun söylesene bilelim ona göre konuşalım mühendisin asgari ücrete yakın maaş aldığı nerde görülmüş? Kafan mı güzel senin kaldırım mühendislerinden bahsediyosun galiba, bizim gördüğümüz mühendisler niye yüksek rakamlar alıyo ozamn? Eminim ki sıradan bi bölüm olan her 5 kişiden 3 ünün okuduğu bölüm üzerine yüksek lisans yapmışsındır bu yüzden söylemiyosun. Her üni mezunu olana öyle uçuk rakamlar verilseydi ohooo, ayrıca yurt dışına gitmek okdr kolay mı? Çok zeki bi insansın madem zaten orada bi üniversite kazanırdın giderdin demek ki kendini abarttiğın kdr yüksek bi yerde değilsin ki burada kalmışsın. Yoksa yurt dışına giden bir sürü kafası çalışan insan var, yurt dışından haberiniz yok öyle ezbere konuşup duruyosunuz. Benim arkadaşım italyada çalışıyo aldığı maaş oranın alım gücüne göre hiç öyle yüksek falan değil. burada asgari ücret 2800 ken 6 bin almak gibi düşün okdr bi farkı var yani sen ne sallıyosun kafandan öyle, sosyal medyada 2 paylaşım görüyosunuz sanıyosunuz ki orada her üni mezunu olana 10 bin falan veriyolar 😀😀
Türkiyenin başkenti şamda yaşıyom ben allah tayip babayı başımızdan eksik etmesin kılıçtar oğlunun şerrinden sizingibi feministlerin vesvesesinden korusun aminn …
2021 de 374 dolardı şimdi 270 dolara düştü. aradaki 100 dolar fark kimin cebine girdi? fark 1500 tl eder. yani 5750 TL olmalıydı alım gücünün korunması için. işveren veya üretici sattıgı ürünü dolara endeksli artırıyor ama sen hala 1500 tl eksik ücret alıyorsan enayisin demektir. Bu kasıtlı yapılıyor demektir. çünkü bu farkı işveren yiyecek olan senin alım gücüne olacak patronların bişey kaybettiği yok. modern köleliği tüm hızıyla devam... asgari ücret50-100 dolara kadar iner bu kafayla. göstermelik 3-5 zam yaparlar, kandırırlar dar kesimliyi...
Ülkemizin ekonomik durumuna bakarsak bu maas bir aileye yeterli olmayacaktir ve yeni yıl eminim ki yeni zamlarla gelecektir hersetin fiyati daha çok çikacaktir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yetersiz yani yeterli ama hersey zamlı yetmez hiç bir şeye
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Zammın hiçbir önemi yok enflasyonu düşürecekler asıl önemli olan bu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hayır yetmez en 6000 olmalı ama beklediğim bir rakamdi
Senı de almıyorlar dımı benle aynı durumda bırını görmek göz yaşartıcı asla almıyorlar yaş 20 bende tükendim bıktım ne çare bulsam çıkmaz sokak resmen caresızım
Marketlere gelen zam bu orandan daha fazla sanki arttı da ne olacak yazık yazık
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Zamlar gümbür gümbür geliyor. Asgari ücretteki arttırım bunun göstergesi maalesef
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hemsire maaşı ile arada çok az fark var asgari ücrete zam olmasında sorun yok ama devlet memuru maaşına da ona göre zam gelmeli boşuna universte okumuş olmak istemiyorum
Hic de susmayiz kardeşim o zaman sen de gir sen de oku benim maaşım asgari ücrete yakın olacaksa ben okumam istifa edip başka bir iş bulurum üstelik yaptığım en küçük hatada bir ton yaptırımı olabilecek bir meslekte neden çalışayım?
şükrü sizden öğrenecek değilim asgari ücret bu kadar olacaksa memur maaşına da zam gelmeli mantıken o zaman herkes istifa etsin çok güzel çözüm 👏 senin için problem yok ben boşuna okuyup emek verdiğim yıllara yanayım ya da atanmak için uğraştığım zamana performansa kim ödeyecek bunun hakkini? Verin bana geçen yıllarımı o zaman?
Üstelik yasadigin stres ve mobbing de cabası geri ver bana eski halimi o zaman bozulan psikolojimi de geri ver o zaman işin içinde olmadığınız çok belli bence siz susun
@Cantürk777 ya neye şükür etsinler ne gecen ne gündüzün belli o kadar oku et git asgari ücrete yakın al her insan hakkı olanı ister ne anlamı kaldı o zaman o kadar okumanın buna da şükür buna da buna da diye diye sizin gibiler mahvetti.
Kusurabakmada bende memurum çok şükür yetinmeyi biliyorum ne yaşadığını ne çektiğin kimseyi ilgilendirmez konu ne çektiğin değil aza kanat etmeyi bilmelisin hakeden zaten hakkettiğini alıyor bu ülkede sadece gariban işçilerimize çiftçilerimize oluyor neoluyorsa oyüzden memur olmuşun bence sen sus ömür boyu iş imkanın varken ağlamayı bi kesin artık doyun yani..
@Gulnur145 okumasın kimse zorla okutmuyor kolundan tutup oldu sen okudun diye sana bir cumhurbaşkanın maaşı kadar veya bir vekil maaşımı vermesini bekliyosun ozaman demekki hakkettiği kadar okumuşki hakketiğini alıyor oyüzden aza kanaat edemeyen çoğu hiç bulamaz diye bir atasöz var eğer anlarsanız
Ben hakkim olanı istiyorum sen memursun ama ne memurusun acaba? Sabah 9 akşam 17 olmuyo bizim cumartesi pazarımız olmuyo yeri geliyo bayram iznim olmuyo kimse kusura bakmasın hakkim olanı istiyorum kimsenin maaşında gözüm yok ama universite okuyan ve okumayan bir ülkede aynı kefeye konamaz çalışma şartları aynı olmayan meslekler de ayni kefeye konamaz
bu ülkede lise mezunları üniversite mezunlarından daha fazla değer görüyor bu (1) - Hemşirelerden önce doktor maaşlarına adam akıllı zam gelmeli, Malum onlar sizlerden daha fazla okudular. (2) Hemşireliğin kpss puanını ve atama sayılarını biliyoruz (3) 60 alsanız atanıyorsunuz ve bir hastane en az 200 kişilik kontenjan açıyor.
Ya bazı yerlere baktım mesela daha çok dogu gıbı karadenız gıbı nerdeyse 200K sıralaması var kolay mı sence yks ıcın soruyorum. Ya ıcımde ukte kalmasın hep hemsırelık derslerıne katışmak ıstemısımdır o duyguyu tatmak ıstıyorum
@AfiliYalnızzLıkk Sosyal medya ağzıyla yorum yapan kim ya allah aşkına sen yapıyorsun onu şu an Fikirlerim bu her sey ortada zaten kimisi memnun kimisi degil saygi duyacaksin zorundasın çocuk gibisin gerçekten ya ugrasmama değmezsin
@AfiliYalnızzLıkk ben de onu anlamadım ya işte neden ergen dedin neresi ergen ciddi bir konuda fazla samimi yazmış olabilirim ama söylediklerine katılmıyorum kesinlikle 🙁
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Zam iyi oldu ama her gün yeni bir zamla karşılaşıyoruz
Allah reisi başımızdan eksik etmesin inşallah onun sayesinde herseyi gördük daha ne isteyelim.. 🙈🙈
10 kağıt yapmaları lazım en az gerçi o zamanda 700 dolar gibi bir rakam yapıyor
Allah bereket versin sağlıklı Emre'yi nasip etsin inşallah
Ne iyi ne kötü diyeyim. İdare eder
Zaten zamlar gelicek? Bişey farketmez açıkcası.
Sence yeterlimi allahaskına bi beyin fırtınası yap düşün yetrli mi sence
Dogrusu ben heyecanlandım Tanıdığım bi kac aile de asgari ucretin bu kadar olmasi vergilerden muaf olmasi sevindirmişe benziyor
Fiyatlarda ikiye katlanır hiç bir şey değişmez, zararda bile oluruz
Enflasyon böyle devam ettikçe yapılan zamlar hiçbir işe yaramaz.
Yani şu anda yeterli görünse dahi zaman içinde erir gider.
Eğer TC vatandaşları stokçuları engeller vatanını milletini sevip hakkından fazlasını ürünlere koymazsa gayet güzel bir rakam doları bahane edip yerli malların fiyatını artiranlar durmalı
bizde halen maas az gelecek yilin ilk aylarindan artim bekliyoruz bakalim
Herşeye hergun zam gelirse 2-3 ay sonra yine millet ağlamaya baslicak
Ama zam yapılmazsa güzel miktar
Beklediğimden daha fazla bir zam yapıldı helal olsun Recep Tayyip Erdoğan'a
valla bilemiyorum bekleyip göreceğiz tavsiyem herkes cebindeki parayı korusun
ben şok bunu burnumuzdan nası getirecekler acaba. d
Bisey degismicek zamlarla birlikte sadece arayı kapatmak oldu
Iyi guzel de zamlarla geri cikarmasalar bari milletten
Benim için degısen olmadı işsiizim işe alan yok hep aynı cümle. Biz sizi ararız😞 asgarı ücret böyle oldu ya 3 alınacaksa 1 alınır o da ben olmam %2 olan sansım 0 oldu yenı yılda çok çok mutsuzum çok napıcam ben😔
Piyasadan haberleri yok sanirim her şey ateş pahasi az bile bence
4250tl olduğuna sevinenler işsiz kaldıklarında üzülmesin
Hiç bir şekilde memnun etmez. Aynı şekilde ürünler de zamlandi. Kiralar da artı. Oturduğum ev sahibi kiraya 400 lira zam yaptı. Hadi gelde ev masrafı çocuk okut bak bakalım neye yetiyor o para. Ekonomi battı balık gidiyor.
Gtü bklu suri ve afganları ucuza calıstıracaklar türklere iş kalmayacak mk sctık
Size katılıyorum hanımefendi gitmeleri lazım
Oran yeterlide ekonomik kötü olduğu için iyi değil bence allah yardımcıları olsun.
Asgari ücretten 500 lira fazla alıyorum sadece ve üniversite mezunuyum. Ortaokul lise mezunundan 500 lira fazla almak için mi dirsek çürüttüm
O senin çalıştığın şirketin ve pozisyonun durumuyla alakalı bişey. Şirket için önemli bi elemansan sana yine hakkını verirler mesela asgari ücret 4250 olduysa sen 4500 alıyosan şirket hakkını verip senin maaşını 6 bin yapar. Ama dediğim gibi çok önemli bi eleman değilsen onlar için senin maaşını 4800 yapar işine geliyorsa der.
Yüksek lisansım var. Çok önemli olan bile asgari ücretten 1.750 fazla alacaksa kimse okumasın
Mesleğin ne işin ne tam olarak?
İşim iyi ama önemi yok. Üniversite mezunu biri vasıfsız işçi ile aynı parayı almamalı.
Yahu mesleğin ne onu soruyorum. Ne okudun mesleğin ne yani
Çalışmak için okuduysan tabiki öyle olacak kendini geliştirmek için birşeyler yapsaydın çok daha fazla kazana bilirdin
Düz mantık öyle üni okudun diye kimse sana mesleki geçmişi olan bi ustadan çok çok fazla para vermez. İyi sen git 4 yıl muhasebe oku sonra gel lise mezunu olan ama çok iyi bi usta olan adamdan 2 kat fazla para al geç o işleri yani. Sağlam bölümleri okuyan insanlar zaten gayet iyi maaşlar alıyolar yani görüyoruz bunları
Saçmasapan demogoji yapmayın. Kendini geliştir falan. Vasıfsız işçinin üstüne üniversite okumuşum daha neyi geliştiricem 500 tlyi haketmek için. Asgari ücreti yer silen adam da alıyo mühendis de, olur mu böyle şey?
Hepiniz komplekslisiniz ondan hoşunuza gidiyo böyle şeyler. İnşallah üni mezunu herkes yurtdışına gider de ortam iki kelimeyi yanyana getiremeyenlere ya da boş beleş anadolu üniversitelerini bitirenlere kalır. Görürsünüz o zaman neler oluyo
Vereceği para da 6000, ona kendini geliştir diyo. Geliştirmicem 1 işi yapması için 15 kere söylenmesi gereken ve hiçbir sorumluluk almayan bilgisi olmayan kişi olucam. 500 lirayı başka şekillerde de kazanırım
Ya boş demogoji yapan sensin sana mesleğin ne ve ne üzerine yüksek lisans yaptın diye soruyoruz cvp vermiyosun. Boş boş konuşuyosun söylesene bilelim ona göre konuşalım mühendisin asgari ücrete yakın maaş aldığı nerde görülmüş? Kafan mı güzel senin kaldırım mühendislerinden bahsediyosun galiba, bizim gördüğümüz mühendisler niye yüksek rakamlar alıyo ozamn? Eminim ki sıradan bi bölüm olan her 5 kişiden 3 ünün okuduğu bölüm üzerine yüksek lisans yapmışsındır bu yüzden söylemiyosun. Her üni mezunu olana öyle uçuk rakamlar verilseydi ohooo, ayrıca yurt dışına gitmek okdr kolay mı? Çok zeki bi insansın madem zaten orada bi üniversite kazanırdın giderdin demek ki kendini abarttiğın kdr yüksek bi yerde değilsin ki burada kalmışsın. Yoksa yurt dışına giden bir sürü kafası çalışan insan var, yurt dışından haberiniz yok öyle ezbere konuşup duruyosunuz. Benim arkadaşım italyada çalışıyo aldığı maaş oranın alım gücüne göre hiç öyle yüksek falan değil. burada asgari ücret 2800 ken 6 bin almak gibi düşün okdr bi farkı var yani sen ne sallıyosun kafandan öyle, sosyal medyada 2 paylaşım görüyosunuz sanıyosunuz ki orada her üni mezunu olana 10 bin falan veriyolar 😀😀
2022 asgari ücret 4250
2023 asgari ücret 5500
2024 asgari ücret 7000
Külüstür doğan slx 2024 fiyatı 200.000 tl
Oran yeterli ancak enflasyonla savaşamaz. O nedenle memnun değilim.
Yeterli değil. Asgari ücret 2021 başında 381 dolardı şu an 274 dolar
Bu kadar biliyosun madem seni ekonomi bakanı yapalım kral nedersin
Senden çok bildigi kesin
Herhalde Turkiyede yasamiyorsun?
Türkiyenin başkenti şamda yaşıyom ben allah tayip babayı başımızdan eksik etmesin kılıçtar oğlunun şerrinden sizingibi feministlerin vesvesesinden korusun aminn …
Bekarlar bir nebze memnun ancak evli olanlar ya da kira ödeyenler memnun degildir
Gelen gider enflasyon düşerse durum güzel ne de ol asa hayat pahalişiyor
Recep Tayyip Erdoğan vurdu gol attı kıskananlar çatlasın çok güzel bir rakam açıkladı
2021 de 374 dolardı şimdi 270 dolara düştü. aradaki 100 dolar fark kimin cebine girdi? fark 1500 tl eder. yani 5750 TL olmalıydı alım gücünün korunması için. işveren veya üretici sattıgı ürünü dolara endeksli artırıyor ama sen hala 1500 tl eksik ücret alıyorsan enayisin demektir. Bu kasıtlı yapılıyor demektir. çünkü bu farkı işveren yiyecek olan senin alım gücüne olacak patronların bişey kaybettiği yok. modern köleliği tüm hızıyla devam... asgari ücret50-100 dolara kadar iner bu kafayla. göstermelik 3-5 zam yaparlar, kandırırlar dar kesimliyi...
Kafası biraz çalışan ya da biraz gündem takip eden diyim c der
Ülkemizin ekonomik durumuna bakarsak bu maas bir aileye yeterli olmayacaktir ve yeni yıl eminim ki yeni zamlarla gelecektir hersetin fiyati daha çok çikacaktir
Yetersiz yani yeterli ama hersey zamlı yetmez hiç bir şeye
Zammın hiçbir önemi yok enflasyonu düşürecekler asıl önemli olan bu
Hayır yetmez en 6000 olmalı ama beklediğim bir rakamdi
Yetersiz bence herşeye yüzde 150 zam yapıp asgari ücrete yüzde 50 az. Alım gucu çok dusuk
olması gereken bir zamdı ama bu kadar da yapmaz diyordum
5000 bile olsa önümüzdeki enflasyon zammı eritebilir
Bu topraklarda insanca yaşam minimum 10.000 tl'den başlıyor. Maalesef alım gücü yok ne kadar zam yaparlarsa yapsınlar yokuş aşağı gidiyoruz.
Ücret yeterli ama gün be gün dolarla birlikte her şey yükseldiği için yetmez maalesef karşılamazz bir süreden sonra bu ücret hiçbirşeyi
Ben gelen zam kadar alamadım. 6000 olan maaşım 7000 oldu. Yazın bir ara zam yaptırırım ama. 7500'le seneyi kapatırım gibi geliyor..
Yorum yapamıyorum. Ağlacak halimize güler olduk...
Katılmayan arkadaşlarla kısa vade 3 uzun vade 6 ay sonra görüşmek dileğiyle...
https://youtu.be/sZj03P8HBv0
Şuanki ruh halim...
TL olarak yüksek gözükse de aslında alım gücü düşük yılbaşında tekrar zam gelicek herşeye eriyecek
Asgari ücretli iş bulabilirsem öpüp başımın üzerine koyacağım, gençliğimi tükendi yemin ederim
Senı de almıyorlar dımı benle aynı durumda bırını görmek göz yaşartıcı asla almıyorlar yaş 20 bende tükendim bıktım ne çare bulsam çıkmaz sokak resmen caresızım
inşAllah asgari ücret yükseldi diye başka şeylere zam yapmazlar valla hiç kimse hakkını helal etmez
her şeyi dolarla aldığımız bu devirde geçen yıl asgari ücretle 361 dolar alırken bu seneki kura göre 5400 lira civarı olmasını beklerdim
4250 tl olması neyi değiştirdi ki zamlar var sürekli olarak fiyat yükseliyor..
Marketlere gelen zam bu orandan daha fazla sanki arttı da ne olacak yazık yazık
Zamlar gümbür gümbür geliyor. Asgari ücretteki arttırım bunun göstergesi maalesef
Hemsire maaşı ile arada çok az fark var asgari ücrete zam olmasında sorun yok ama devlet memuru maaşına da ona göre zam gelmeli boşuna universte okumuş olmak istemiyorum
universite okuyup issiz olan ya da asil meslegini yapamayan insanlar varken. Ustelik 60 puanla is bulabiliyorsunuz. Bence susun
Hic de susmayiz kardeşim o zaman sen de gir sen de oku benim maaşım asgari ücrete yakın olacaksa ben okumam istifa edip başka bir iş bulurum üstelik yaptığım en küçük hatada bir ton yaptırımı olabilecek bir meslekte neden çalışayım?
Ozaman Çalışma kanka seni memurlukta zorla tutan yokki ağlamayı bi kesin de şükretmeyi bilin bi önce
şükrü sizden öğrenecek değilim asgari ücret bu kadar olacaksa memur maaşına da zam gelmeli mantıken o zaman herkes istifa etsin çok güzel çözüm 👏 senin için problem yok ben boşuna okuyup emek verdiğim yıllara yanayım ya da atanmak için uğraştığım zamana performansa kim ödeyecek bunun hakkini? Verin bana geçen yıllarımı o zaman?
Üstelik yasadigin stres ve mobbing de cabası geri ver bana eski halimi o zaman bozulan psikolojimi de geri ver o zaman işin içinde olmadığınız çok belli bence siz susun
@Cantürk777 ya neye şükür etsinler ne gecen ne gündüzün belli o kadar oku et git asgari ücrete yakın al her insan hakkı olanı ister ne anlamı kaldı o zaman o kadar okumanın buna da şükür buna da buna da diye diye sizin gibiler mahvetti.
Kusurabakmada bende memurum çok şükür yetinmeyi biliyorum ne yaşadığını ne çektiğin kimseyi ilgilendirmez konu ne çektiğin değil aza kanat etmeyi bilmelisin hakeden zaten hakkettiğini alıyor bu ülkede sadece gariban işçilerimize çiftçilerimize oluyor neoluyorsa oyüzden memur olmuşun bence sen sus ömür boyu iş imkanın varken ağlamayı bi kesin artık doyun yani..
@Gulnur145 okumasın kimse zorla okutmuyor kolundan tutup oldu sen okudun diye sana bir cumhurbaşkanın maaşı kadar veya bir vekil maaşımı vermesini bekliyosun ozaman demekki hakkettiği kadar okumuşki hakketiğini alıyor oyüzden aza kanaat edemeyen çoğu hiç bulamaz diye bir atasöz var eğer anlarsanız
Ben hakkim olanı istiyorum sen memursun ama ne memurusun acaba? Sabah 9 akşam 17 olmuyo bizim cumartesi pazarımız olmuyo yeri geliyo bayram iznim olmuyo kimse kusura bakmasın hakkim olanı istiyorum kimsenin maaşında gözüm yok ama universite okuyan ve okumayan bir ülkede aynı kefeye konamaz çalışma şartları aynı olmayan meslekler de ayni kefeye konamaz
Merhaba hemsırelık kaç puanla nerde okudun benım hep hayalımdı bu meslek ama kazanmak ıstıyorum nerde olursa olsun
Ben saglik mezunuyum tatava yapma
bu ülkede lise mezunları üniversite mezunlarından daha fazla değer görüyor bu (1) - Hemşirelerden önce doktor maaşlarına adam akıllı zam gelmeli, Malum onlar sizlerden daha fazla okudular. (2) Hemşireliğin kpss puanını ve atama sayılarını biliyoruz (3) 60 alsanız atanıyorsunuz ve bir hastane en az 200 kişilik kontenjan açıyor.
Yok be lise mezununa gram değer yok emin ol. Sence hemsırleık kazanmak zor mu
@omikron zor degil. Ben dgs ile gecebiliyorum ama bence Turkiyede hemsire olunmaz. Farkli bolum dusun derim
Ya bazı yerlere baktım mesela daha çok dogu gıbı karadenız gıbı nerdeyse 200K sıralaması var kolay mı sence yks ıcın soruyorum. Ya ıcımde ukte kalmasın hep hemsırelık derslerıne katışmak ıstemısımdır o duyguyu tatmak ıstıyorum
@omikron yks olarak bilgim yok
Daha iyi olabilirdi ama bu da su serpmiştir vabtandaşa bi serinlik gelmiştir
Enflasyon zammı ile orantılı gelen maasta geldiği gibi gidecek
Memurlar olarak hepimiz artık asgari ücretliyiz hayırlı olsun 😂
Bu bir tercih değil zorunluluktu arkadaşlar ne çabuk tatmin oldunuz ya ahaha
Benim gözüm korktu ya bir anda böyle bir zam sanki daha beter şeylerin habercisi gibi ://
Of hayır hayır abi gerçekten aglayacam artık dolar oldu 15 ne yani bu nee yükseltmek mı bu😭
@AfiliYalnızzLıkk Sosyal medya ağzıyla yorum yapan kim ya allah aşkına sen yapıyorsun onu şu an Fikirlerim bu her sey ortada zaten kimisi memnun kimisi degil saygi duyacaksin zorundasın çocuk gibisin gerçekten ya ugrasmama değmezsin
@AfiliYalnızzLıkk Sen uza asıl olgunlas biraz da önce nasıl konuşulması gerektiğini öğren👋🏻
Ergen ergen yorum yaparsan seni ciddiye almam tabi :D
@AfiliYalnızzLıkk ben de onu anlamadım ya işte neden ergen dedin neresi ergen ciddi bir konuda fazla samimi yazmış olabilirim ama söylediklerine katılmıyorum kesinlikle 🙁
Peki :)
@AfiliYalnızzLıkk :))
😀😀
Sen bunu derken 17ye geliyor dusmesi lazim
Benim için fark etmez sizin.
Ya hero ya merro kimsesiz!!!
Yeterli bence asgari alanlari tebrik ederim. Bizde şirketin yapacağı zamma odaklanalım
Diğer zamlara göre eksik kalacaktır