KızlarSoruyor tarafından bu yıl 7.si düzenlenen Yılın Enleri anketlerinde, yaklaşık 550 bin kişi oy kullandı ve anket sonuçlarına göre "Yılın En İyi Twitter Fenomeni" başarılarıyla göz kamaştıran ünlü oyuncu Şahan Gökbakar seçildi! 🥁
Twitter'da ilk kimin tweetlerini okuyoruz dedik ve elbette Şahan’ı seçtik!😎

Ülke sinemasına yaptığı katkıları kimse göz ardı edemez. Peki ya ülkemizde yaşanan sorunlarla alakalı her daim örnek teşkil eden yardımlarına ve paylaşımlarına ne demeli? 🥰 Yangın dönemindeki tweetleriyle, söndürme çabaları ve bilgilendirmeleriyle insanlara umut aşılayan, birçok insanın kalbini kazanan, yapımları çılgınlar gibi izlenen, duyarlı davranışlarıyla insanlara örnek olan, samimiyetiyle halktan biri olduğunu gösteren sevgili Şahan Gökbakar oyların %30’unu toplayarak birinci oldu. 😍

Şahan Gökbakar Twitter hesabını incelemek için buraya tıklayabilirsin! 😎
Kariyerinde her gün yeni başarılara imza atan muhteşem oyuncu Şahan Gökbakar'ı tebrik ediyor, başarılarının devamını en içten bir şekilde diliyoruz! 🥳
Anketin sonuçlarını görmek için buraya tıklayabilirsin! 😍
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
78Cevap
Tebrikler, bu tarz daha çok anket görmek güzel oluyor.
Tam bir yandaş. Vatanseverlik le alakası yok. Sorsanıza acaba oturduğu villa yaptığı bölgeyi nasıl almış. Neden etrafında kimse yok. Yaptığı filmlerle gençlerin çocukların psikolojisini bozmaktan başka ne hizmeti var. Bşr de gelmiş övüyorsunjz adamı
Süper yardımsever bir insan, kişilik olarak da çok iyi fakat artık uzaklaşmalı recep ivedik karakterinden , yoksa bu iş arka sokaklar dizisine dönecek. Türkiye de şu var maalesef film ya da dizi tutuldu hadi bi 20 yıl kadar yapıp para kazanalım. Şahan ' dan artık normal günlük görüntüsü ile ciddi bir film bekliyoruz. Cem Yılmaz' a bak bi uzayda bi hokkabaz, bi şener şen ile av mevsimi , bi taksi şöförü kara komik de. Her boya ya girio çıkıyor. Şahan neden bunu denemiyor ki?
bence de devam filmleri en fazla 3 bilemedin 4 olmalı. Yabancılarda da aynı. Misal Rocky I, II, III, İV birbirinden güzel... ama beş ve sonrası çok zorlama ve berbat. Terminatör'ün I ve II'si güzel ama 3 ve sonrası berbat. Korku Kapanı filminin I ve II'si güzel, 3 idare eder, ama sonrakiler berbat...
Şahan açık sözlü dobra mert bir adam
Diğerleri gibi değil
Recep İvedik 7 de toplumsal bir çok sorunu
Sosyolojik siyasi sorunları mizahla anlattı kimde bu yürek var
Alper çağlar dışında ve Necati Şaşmaz dışında
Twitter en büyük silahtır doğru kullanırsan
o dönem başbakan recep tayyip erdoğan'ın sanatçılarla davet yemeğine katılmıştı. anlattığı hikayede tayyip bey "naber tombişim sen daha erimedin mi?" diye şaka yapıyor. lafı yiyince kahvaltıda bir şey yemediğini ve aç kaldığını söylüyor.
bende diyorum ki, merak etme hepimiz aç kaldık şahan bey.
Unutmadık...
Önceden iktidar yanlısı iken sonra muhalif olan gemi nereye yatarsa diğer tarafta olan biri olan Şahan Gökbakar değil duruşu net olan argoda olsa kendi doğruları olan Recep İvedik fenomen evet.👍
Yoooğh yaa?'
Ben daha çok recep İvedik'i ifade ettim🤭
Samimi buldum komik bulduğum bir insan başarılı da aynı zamanda, tebrik ediyorum.
Orman yangınında çok manipülasyon yaptı ve yanlış bilgilerle devletin sanki olaya hiç müdahale etmediğini savunup durdu. O yüzden sosyal medya tetikçisi diyorum. Sevmiyoruz kendisini. Geçen de nevşün mengüye diyor ki bakanlık iyi çalıştı devlet iyi müdahale etti kendilerine teşekkür ediyorum. Ee neden R yaptın ne değişti ki?
Allah aşkına canımız kime vermek isdediyse ona verdik deyin daha dürüst olursunuz. Şu adamı yıllardır takip ederim yılın fenomemi seçilecek ne yapmış? Bilip bilmediği şeylere duyma laftan, sallayıp duruyor herkese.
Yani şahan ile bir sorunum yok da ne bileyim yani bu odulu alicak nasil bir tweet atti😂vedat miloru takip ediyorum mesela daha etkili twitleri var menemen soganli mi sogansiz mi diye tum turkiyeyi kitlemisti😂
Hemen her olayda bireyselden çok toplumsal biri olduğu toplumsal olaylara dikkat çekmeye çalıştığı için Twitter fenomeni Şahan Gökbakar oldu bence
Kendisini tanımıyorum oyuncuymuş ve receb ivedikmiş hiç sevmem ama yine de tebrik ederim
Demek bizim şahan Fenomen olmuş... ee bizede tebrik etmek düşer🤭😅
Tebrikler...🥳
Son filminde " bir daha da ampul yakanın Allah belasını versin" diyerek ampule iyi çakmış. 🤣🤣
😅😅
Eleştirdiği için hükumet tayfası tabi sevmez. Sevmesin de zaten. Orman yangınlarında rte ye eksikleri söyleyen bir bu vardı.
Sırf muhalif tweetler attığı için mi seçilmiş yani değişik. Ne alaka yani
"Ülke sinemasına yaptığı katkılar" lafının altında ezildim resmen kemiklerim ağrıdı. Hangi katkı? Neyin katkısı bu?
En sevdiğim fenomen Aklın Gözü hazretleriydi... şimdi onun yerine çakması var ama... onun yerini tutmuyor. ERİS Bey vardı. Gökhan vardı. Binbaşı Marques Warren vardı. Kibaç Hatun vardı. Tanrıça Mu vardı.
Haketti bence cem yilmazda olabilirdi belki ama Şahan daha çok kalpleri kazandığı Twitter attı siyasi olarak
Kendisiyle marmaris yangınları nedeniyle tanıştık. Harika bir insan. Duruşu sanatı insanlığı çok yüksek. Şahan beye başarılarının devamını diliyorum
Cümleye gerek yok kelime bile yeter "klişe" giç özgün bir tarafı yok bütün çekimleri paylaşımları klişe
Keske Sanatiyla birincilik alsa, sanatci sanatiyla basarili olmali... Parasi bittikce ayni filmi cekerek degil... Uretken olarak...
Recep ivedikle tanıdım ilk 😅 oynadığı adamla alakası yok..
Yok tabi
@KURTADAM-WereWolf Evett belli 😇
Yani buna kim karar vermiş kim seçmiş niye böyle bir seçim yapmışlar bilemiyorum Ama ben kendisini takip etmiyorum bile Demek ki o kadar da müthiş değilmiş
Aynen hiç müthiş bir insan değil
Bence hak etti. Hatta yaşanan şu orman yangınlarında ki çabası ortada
Film tarzını değiştirse adam akıllı faydalı filmler yapsa keşke
Adamı sürekli eleştiriyorlar ama. Üretken insanlara her zaman saygım var..
Açıkçası Twitter kullanmıyorum Bu yüzden de takip etmiyorum
Recep ivedik gibi bir hanzoyu Türkiye ye sevdirdiğine göre büyük yetenek var.
Kendini tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum
Twitter kullanmıyorum ama haberlerde gündeme hep twetleri ile geliyor. Doğrudur inanırım. 😂
Sevgimi ve saygımı asla kazanamamış birisidir kendileri :/
Kendisini severim ama Recep İvedik karakterinden iğrenirim hiç sevmem
Teşekkür ederim kendisi lakin artık kendisini sevmiyorum
Yani hem insan hem productor ve comedian olduğu için haketmiş😂😂kolay deel hepsi bir arada
Nedendir bilemem ama bir bu adamı sevmiyorum.
Tebrikler hak etmiş, ben Recep olarak bilirim.
Adam iki senedir iyi muhalefet yaptı
Helal olsun
Evet bol bol boş yaptı baktı tutuyor o yoldan devam etti Recep İvedik bir yere kadar çünkü
Biraz role play yapıyor gibi geliyor sürekli bana ✌️
Ugh ben "Şahan Gökbakar'dan", dayanılmaz biçimde nefret ediyorum nefffreeeeett!
Nedennn
Hiç sevmiyorum kendisini itici sevimsiz geliyor gıcık geliyor bana sevmiyorum bu adamı
Peki bundan Şahan Gökbakar'ın haberi var mı? 😂
Tebrikler gardaş , Buhahahah ( recep İvedik sesiyle ) :)
Hayret doğru kişiyi seçmişler şahanım be 👍👍😎😎😎
Adam gibi adam birçok sanatçı müsveddesinden daha zeki ve akıllı
Ben ortada bir kariyer görmüyorum kendince şebeklik yapıp gtunu yırtan değerlerimize saygısı olmayan yalak biri. Filimlerini izlemem
Samimi ve komik bir insan, tebrik ederim.
Aşırı dobra bir adam sözünü sakınmadan konuşan değerli bir oyuncu
tweetlerimi silahı şaka gibi, sırf bir zamanlar populer olabilmek için yancıydı...
gercekten cok iyi biri hem isinde hem normal hayatinda karakterini beğeniyorum
Tweetadam 👑😂😎
Bence uygundur 😊
Boş beleş adam , recep ivedik karakteri bundan daha iyi
Tebrik ederim yangınlarda anlık haberimizin olmasını sağlamıştı
Tebrikler ama son dilimini yarıya kadar izledim iyi değildi
Bu adam bir şahane bence hem filmlerinde hemde gerçek hayatta
Başarılı bir oyuncu ve duyarlı bir insan hak ediyor
Recep İvedik adamın dibidir Rcep ivedik ödülü hak etmistir tebrik ederim recep abim
Cephede iyi direniyor. Olaylara çok fazla olumsuz yanlardan bakmasa daha iyi olur bence.
Adam gibi adam Recep abi Mehmet Cengiz e güzel giydirmiş