Yahu ne kdr ezbere yorum yapan tiplersiniz siz. İnsan bi takip eder açıklamaları ondan sonra böyle ezbere konuşur, asgari ücretten gelir vergisini kaldırdılar bu da işverenin yükünü azalttı yani işten çıkarma olayı olmayacak. 1 haftadır işveren söylüyo zaten eğer gelir vergisi kaldırılırsa bizim için bi sıkıntı yok diye, bugün asgari ücret açıklandıktan sonra da işveren kısmi mutluydu. Çünkü asgari ücretten vergiyi kaldırdıkları için işverenin yükü azaltıldı bu da işten çıkarmaların olmayacağının göstergesi. Biraz araştırın da yazın böyle boş beleş ordan burdan duyup yazmayın artık
Kodumunn cahili işte verebileceğin tek cvp bu Allahın andavalı. Çünkü hiç bir bilgin yok anca assalaklar gibi sosyal medyadan 2 paylaşım okuyup yorum yapan çapsız ergenlerdensin. Bilgisiz dinngill öyle ezbere konuşmaya devam ettiğin sürece kimse seni ciddiye almaz sosyal hayatında da böyle davar davar bakıyosundur bilgin olmadan konustugun için kimse seni ciddiye bile almıyodur 😂 yazdığım şeyi anlamadın bile çünkü bilgin yok gelir vergisi ne onu bile bilmiyosun eminim bende senin gibi sarımsak beyinliye açıklama yapıyorum 😂😂
iyi mi oldu. iş verenler işçi azaltacaktır şimdide. asgari ücretin artması çözüm değil ki enflasyonun düşürülmesi lazım zamlara engel olunması gerek. şimdi önümüzdeki sene herkes yine asgari ücret arttı diyeyerek yine zam yapacaklar. şimdiden başlayanlar oldu bile maalesef gidişat hiç iyi değil. dolar 1 günde 1 lira artmış. gram 900 lira oldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
150Cevap
Vatana millete hayırlı olsun
Beklediğimden yüksek. Şaşırttı.
işten çıkarmalar başlayacak gibi görünüyor.
Ve surili çalışan talebi de...
Yahu ne kdr ezbere yorum yapan tiplersiniz siz. İnsan bi takip eder açıklamaları ondan sonra böyle ezbere konuşur, asgari ücretten gelir vergisini kaldırdılar bu da işverenin yükünü azalttı yani işten çıkarma olayı olmayacak. 1 haftadır işveren söylüyo zaten eğer gelir vergisi kaldırılırsa bizim için bi sıkıntı yok diye, bugün asgari ücret açıklandıktan sonra da işveren kısmi mutluydu. Çünkü asgari ücretten vergiyi kaldırdıkları için işverenin yükü azaltıldı bu da işten çıkarmaların olmayacağının göstergesi. Biraz araştırın da yazın böyle boş beleş ordan burdan duyup yazmayın artık
@AfiliYalnızzLıkk çomar
Kodumunn cahili işte verebileceğin tek cvp bu Allahın andavalı. Çünkü hiç bir bilgin yok anca assalaklar gibi sosyal medyadan 2 paylaşım okuyup yorum yapan çapsız ergenlerdensin. Bilgisiz dinngill öyle ezbere konuşmaya devam ettiğin sürece kimse seni ciddiye almaz sosyal hayatında da böyle davar davar bakıyosundur bilgin olmadan konustugun için kimse seni ciddiye bile almıyodur 😂 yazdığım şeyi anlamadın bile çünkü bilgin yok gelir vergisi ne onu bile bilmiyosun eminim bende senin gibi sarımsak beyinliye açıklama yapıyorum 😂😂
@AfiliYalnızzLıkk ss alındı, suç duyurusunda bulunacağım.
Neyine yetsin dolar artıyor görmüyon mu
. daha almadan vermeye başladık zamlarla
Bugün yeterli olsa yarın nolcak
Değişmedi ki bir şey C diyorum
Canavar bunuda kısa sürede mideye indirir.
Teknik olaeak asgari ucret azaldi
Bugün sevinin. Yarına eriyecek 😁
Enflasyon canavarı maaşı ham yapacak 😬
İnşallah artık zam olmaz zam olursa yetmez
enflasyon düşer ise güzel bir rakam
Hayırlı uğurlu olsun inşallah
Çook iyii olduu benceee ya :)
iyi mi oldu. iş verenler işçi azaltacaktır şimdide. asgari ücretin artması çözüm değil ki enflasyonun düşürülmesi lazım zamlara engel olunması gerek. şimdi önümüzdeki sene herkes yine asgari ücret arttı diyeyerek yine zam yapacaklar. şimdiden başlayanlar oldu bile maalesef gidişat hiç iyi değil. dolar 1 günde 1 lira artmış. gram 900 lira oldu
İş veren misin?
Değişen bir şey yok her şeye yine zam gelecek.
Fazlasıyla geri alacaklar sevinmeyin hiç shd
iyi bir deger araligi bence
Farketmez ki zamlarla zaten geri alacaklar
Benim için iyi yüksek bir oran. Ben memnumum.
Ne yalan söyleyeyim bu kadar beklemiyordum
Zam oranı güzel ancak enflasyon umarım fazla olmaz
Sağlıkçılarda da aynı performansı bekliyoruz.
Bugünkü kurla o oldu 2000tl.
Dolar Arttıkça Maaş Da Artması Gerekir Bence
Geçen sene daha yükseks idi kasecim..
İyi bir zam daha da iyi olabilirdi.
Hayırlı uğurlu olsun 🙏 🙏
Bn beş bin bekliyordum, az geldi
kimse bu kadar beklemiyordu. Bu fiyat bence normal
Herseyin fiyatıda artacagi için
380 dolar civarında yapaılmalıydı.
Zamlar devam ederse sene ortası gelmeden erir
Bu berbat ekomomiyle hayatta gecinilmez
270$ oldu yani asgari ücret.
Beklediğimden yüksek şaşırdım
Alım gücü bence 2021'i çok altında.
Hayır değilim saçma rakamlarla zam olmaz.
Beklenen den yüksek hayırlı olsun
Hayırlı olsun yaklaşık %52 zam
Adı güzel ama tadı değil nedenler malum
Alım gücüoldukçadüşük olduğu için.
Savaşı kazanmak İçin yeterli bir silah olmadı
Edi Bese Artık Yeter Erken Değil Derhal Seçim
Dünya reisi recep tayip erdoğan
Para pul olmuş durumdayken l
Bu bilgiyi nerden aldın hangi haber kaynağı?
Yeterli değil bu ücret. 😏
Dolar 16 lira oldu yetmeyecek gibi zam
Kötü bence yukselmesi lazim
4.253 daha ne olsun yeterli
cimri peze*** insan %100 zam yapar..
AŞIRI iyiii ya cidden muhteşem
Ciddi misin?
@Yusuf022 yok Ya. Bu arada Xperler ne zaman yüklenecek hesabıma dünden beri yüklenmiyor
Bilmem
Akşam marketciler zamlı etiketleri takarlar.
Çok yüksek bence 3500 olması gerekirdi
hemen dusursunler
@dapfrence mantık dışı yani 4250 çok fazla. Düzen bozulur dar gelir orta gelir farkı kalmaz
kalmasın.
Güzel ama daha da iyi olabilir
Bu anket cehaletin büyüklüğünü gösteriyor aslında
İyiki askeri ücretin çok daha fazlasını alıyorum