1.75 boyum var diye uzun erkek istemem hakkım değil mi?

Bana sen bu takıntınla evlenmezsin diyolar ama istediğim zor bir şey değil bn benden kısa bir erkeği istemiyorum bu kdr basit amacım kimseyi küçümsemek değil görünüş olarak güzel görmüyorum
Güncellemeler
1 yıl
Yanıtlar için teşekkür ederim beni anladığınız için de teşekkür ederim Ben kimseyi küçümsemiyorum herkes iyi insan Kimse kusursuz da değildir Ben sadece görüntü olarak 180 boyundaki bir insanım Bana yakışabileceğini düşünüyorum
1.75 boyum var diye uzun erkek istemem hakkım değil mi?
Cevapla