Kısayım diye uzun erkek isteme hakkım yok mu?

Boyum 155 ama 175 üstüne bakarım 165 erkek bana olmaz yakısmayız zaten aynı dururuz ve hoş olmaz uzun erkek benim de hakkım değil mi

165 erkek hoş durmuyor çünkü

Kısayım diye uzun erkek isteme hakkım yok mu?
Cevapla