Boyum 155 ama 175 üstüne bakarım 165 erkek bana olmaz yakısmayız zaten aynı dururuz ve hoş olmaz uzun erkek benim de hakkım değil mi
165 erkek hoş durmuyor çünkü
Boyum 155 ama 175 üstüne bakarım 165 erkek bana olmaz yakısmayız zaten aynı dururuz ve hoş olmaz uzun erkek benim de hakkım değil mi
165 erkek hoş durmuyor çünkü
En birincil hakkın bu ya :D ama sana su yok, o hakkını boyla değiştin dfdf istediğin her şeyi isteme hakkına sahipsin ama her birine sahip olma hakkına sahip olmak biraz zor be... Sanki biz toplandık senin uzun erkek talebini engelledik :D
Senin de kendine göre hayallerin ve beklentilerin var tabii ki! Herkesin gönlünde yatan aslan farklı, bazısı kilo bakar, bazısı göz rengi takar, sen boy seçersin, çok normal. Herkes özgür sonuçta, aşk dediğin şey zaten önce kendinle barışık olunca güzel yaşanıyor. İçinin ısındığı, yanında iyi hissettiğin birini bulursan, boyu posu hikaye oluyor ama sonuçta gönül bu, tasarlanacak şey değil! Uzun erkek seversin, öyle seçersin, gayet normal. Hiç kasma, gönlünün peşinden git! 👑🌈💃
Cevap
12Cevap
Kader kısmet ama yanında çocuk gibi durdugunuzu değiştirmiyor
Olsun fark etmez
Problem değil benim icn
175 üstüne bakarım ne ya 175 üstü bakınca seni görebilecek mi?
Boyumla dalga geçme ben mi seçtim boyumu
1.5lik kezolara bu seçim hakkını veren dingil prensesler utansın. Hakkın Max 1.65.
Boyumu ben mi seçtim mal mısın dalga geçme hakkın yok
185 diyelim ona
Haha çok komik
Ya sonuçta tercih senin, kendinden uzun isteyebilirsin kimse karışamaz, ha senden uzunlar sana bakar mi orası ayrı konu
Şu boyda isen buna layıksın saçmalığını kim çıkarttıysa beni bulsun
1.90 boyum. Kaslıyım da. Ezerek güzel s i k i l i r s i n.
Lan yerde sürünüyorsun bu boyla bırak uzun erkek istemeyi erkek bile istemeye hakkın yok.
Mal mısın boyumu ben mi seçtim
1.91'im şimdi yanımda baya kısa kalırsın ama sen
Olsun fark etmez sorun değil erke 165 olmasın da
Nasıl öpücem sarılıcam?
Bana 180 185 yeter
Tamam o zaman
Bana bakarsın o zaman 180im
Knka nasıl çıkacaksın yukari
Çok komik
Kızma Kızma 😄😄😄
1.70 idel sana
O kadar da değil
O kadar de değil yani
bu ne saçma soru kral sen nası istersen
Sana 1.90 lazım
Güzelsen olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?