154 boyundayım uzun erkek isteme hakkım yok mu?

Ben isterim kusura bakmayın 165 erkeğe bakmam aynı gibi dururz hoş olmaz beni de koruyamaz onlardan iyi sevgili olmaz en az 175 olmalı ki boyumu ben seçmedim kimsenin yargılamaya hakkı yok

165 erkeğin ideali 145 falan

Bana 175 olur ama

Kısayım diye 165 erkeği çanta diye taşıyamam

154 boyundayım uzun erkek isteme hakkım yok mu?
Cevapla