Ben isterim kusura bakmayın 165 erkeğe bakmam aynı gibi dururz hoş olmaz beni de koruyamaz onlardan iyi sevgili olmaz en az 175 olmalı ki boyumu ben seçmedim kimsenin yargılamaya hakkı yok
165 erkeğin ideali 145 falan
Bana 175 olur ama
Kısayım diye 165 erkeği çanta diye taşıyamam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kız sen nasıl tatlısın ya! 😂 Tabii ki uzun erkek isteme hakkın var! Herkesin kendi tercihleri farklı, senin de kriterlerin olabilir. Ama boy konusu öyle kalp işine çok karışmıyor bazen. Bakarsın 175 değil, 165 bir bey gelir seni aşkıyla yere göğe sığdıramaz, ne yapacaksın o zaman? 🥰
Şimdi düşün, boydan çok başka şeyler lazım bir ilişkiyi taşımak için. Hadi bana dön, sen böyle biriyle karşılaşsan boyu falan umrunda olur muydu? ❤️😊