AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
117Cevap
155 ben bile kendimden uzun olsum istiyorum 170 175 diyorum. Sen 185 iste çok normal
Tercih meselesi.. Ayni yukseklikte yuzunu gordugun birinin sevgisi de yetmeli tabii:)
Kimi İlgilendirir Ki Senin Tercihlerin 175 Kızlara Göre Küçük Bir Boyda Değil
Uzun boylu adamlarla uzun kadınlar yakısıyor kısa kızlarla kısa adamlar
Kısa kızlar hep uzun erkeklerle oluyor
Boyu kısa olan adamlarada haksızlık ne yapsınlar kimle olsunlar
Kısa adamlar en son delirecek toplanıp sokaklarda gördükleri her kadına her çifte sataşmaya başlayacaklar
Hakkın tabi, kilosu 80 iyş mi? Maaşı 150 200 bin.. Bmw sahibi, aleti ne kadar olsun? 23 25 falan ideal mi?
Boyum 1.87 karşımda da 1.70 lik bir kızla tanıştım. Boy olarak idealdik ama kızın huyu b**tan çıktı. Demem o ki her şey boya bakmıyor
At gibisin binecen üstüne vuracan kırbacı 😂😂😂
Kes lan sesini hödük
Keseyim 😂😂
Gayet hakkın bacım bak ben kısayım 156 yım eğer abes dursam erkek arkadaş yanında. Topuklu giymeden durmam kötü görüntü vermeyi sevmem çünkü
Yani kız erkekten uzun olunca olmayabilir tabii ama takıntı etmeyenler de var bunu şahsen benim boyum da 1.75 civarı ben 1.60-165 civarı bi kız isterim yanımda minyon tipli olsun istiyorum birazda daha çok hoşuma gidiyor
abla hemen bi jacob elordi ayarlıyoruz sana çok haklısın. insan sevgilisinin yanında topuklu giyebilmeli
Şöyle şeyleri takıntı haline getirip sırf boyu kısa diye güzel kalpli canından çok erkekleri göz ardı edip sırf uzun boylu diyebitle kopukla evlenip her gün şiddet gören kadınlara gram üzülmüyorum
Hakkın sonucta snein boyun uzun uzun boylu erkek istiyorum diyorsun bu senin hakkın ve doğru bir kararin boyu 1.48 1.50 olup uuzn boylu erkek istiyorum diyenlerde var hiç anlamıyorum acikcası senin kararın guzel
bende sizin yerinizde olsam aynısını yapardım
Şahsen 1.86yım ama Sevgilim 1.68 benden uzun olması için baskı yapmadım
Sizin uyumlu olmanız zlm ztn
Bana göre gayet mantıklı bir tercih. Sadece evleneceğin kişi sayısını azaltmış oluyorsun. Evlenilecek erkek bulmak bu kadar zorken, senin şansın biraz daha azalmış oluyor.
Hakkın elbette ki. Denk gelmek önemli.
Hakkındır yani bende 175 im kendimden uzun istemem ya da 150 de istemem
Benim boyum 190san mesela çok kısa olmadıkça böyle şeyleri takmam sevmek yanında olmak daha önemli
Hakkin olmadigini nerden cikardin? Bence en dogal hakkin. Bi zahmet biraz uzun olsun erkek😂 ama ayni boyda birini bulduysan ve tanimaya degerse onuda kacirma derim☺️
1.75 boyunda olup sizden daha ne kadar büyük olabilir ki 2 metre üzeri mi
Senden kısa olmamasını istemen kotu birsey değil haklısın
çok haklısın ya dış görünüş önemli değil diyoruz da artık yalan oldu bu da. ben de 1,72-73 falanım denk gelen kişiler cidden hep 1,75 oluyo bıktım artık
Önemli olan karakter dersiniz bir de mk ikiyüzlüleri
Senin hakkını ben yemişim helal et 😅 1.58 boyum ama son sevgilim 1.87 ydi ondan önceki de 1.84. Benim takıntım yok sadece öyle denk geldi ☺️
Denk falan gelmedi sen öyle seçtin
Kimsenin isteklerini kimse yargılayamaz zaten rahat rahat beklentilerin olabilir pahalı bir araba isteğin için eleştirilmek gibi boş geliyor
Bende 1.95 im uzun boylu bir kız bulmak çok daha zor bence çok aldırış etme rahatlıkla 1.80 üstü erkek bulabilirsin
1.40 bile olsan istediğin boyda bir erkeği istemek senin hakkın, herkesin kendi tercihi değil mi? istemeyen istemiyorum der olur biter.
başkalarının düşüncelerini boş ver her insan kendi durumuna göre başkalarını yargılar. Senin bu isteğin gayet normal bir durum
Benim boyum da 178, kendimden 1 cm kısa bile istemiyorum ama şöyle bir gerçek var 190 adamlar minyon seviyor 🥲
hakkin tabiki ben bile 166 boyumla 185 birini istiyorsam sende 175 boyunla en kotu ihtimalle 185-190 birini istemelisin
1.87 iyi miyim
@Merto18 iyisin abim allah sahibine bagislasin
Sonra önemli olan karakter dersiniz mk ikiyüzlüleri
@Tmfkfk sizler kizlarin pittiginin rengine kadar tarif verirken sorun yok biz kendimizden uzun birini isteyince iki yuzlu mu oluyoruz? umarim bi gun olgunlasirsin
Öyle bir şey yok biraz sokağa çık çimlere dokun
Ayrıca 185 demek kendinden uzun istemek olmuyor
@Tmfkfk ben 190im da haberim mi yok
@ishmbeal m4l senden sadece 185 olan mı uzun 166 sın zaten benden uzun diyorsan 175 de senden uzun
@Tmfkfk hakaret etmeseydin keske kirildim. 175 benden uzun evet ama benim hosuma giden bir boy mesafesi degil. Ha Allah nasibime belki 165 birini yazmistir bilemem
O zaman benden uzun istiyorum demeyeceksin bu kendinden uzunu istemek olmuyor bu fazla boy farkı istemek oluyor
Sağol seninde
Bende 167 olarak 160 erkek kabul etmiyorum 170 175 benle aynı görnüyor zaten bu yüzden 180 + olmalı
175 senle aynı falan görünmüyor git tedavi ol
Önce içine bakmak lazım be boy ayrı bir olay bir anlam ifade etmiyor allah gönlüne göre versin
Sonra olay boy değil diyorsunuz mk ikiyüzlüleri
Aklınız fikriniz uzun boylu biriyle olmak karakter baktığınız en son şey bile değil
Ya bi kes sesini aq delimisn nesin herkese saldırmışsn sanane insanların fikirlerinden canavarmsn ne bu öfke git işine gücüne ya sinirlendirme beni
Fikrinizin de sizin de mk uzun diye sectikleriniz dovup gebertiyor zaten sizi
Lan ne alaka ruh hastası benden kısa sevgilimde oldu aynı bokkkkkk anladın mı senin boyun kısa diye milletin isteklerine neden karisiyosn bide diyosn uzun erkrk size böyle böyle yapıyor sen sabahtan kadınlara nefret kusuyosn hasta misn git tedavi ol aq
Hep uzunlarla sevgili oluyorsunuz ve her gün bir şiddet haberleri geliyor 😂 uzun diye seçtikleriniz dövüp duruyor sizi uzun diye cinayetten hapis yatanla sevgili olan var mk bu sitede asıl siz tedavi olun
Haklısın benim gibi biriyle olmanı istemem cüce olarak 😂
Bende 175 im nerde yer elması var beni buluyor uzun erkeklerin kökü kurudu 😂
Ay bayılıyorum ben uzun kız kısa erkek dinamiğine
Ablacım en doğal hakkın ben bile 178 im senin erkeğin 190 olmalı
Hayır canım onları kısa kızlar kapıyor sen de avucunu yalarsın ancak. Etrafta gördüklerim hep öyle. Uzun kızlar da hep eşleri kısa oluyor genelde.
Elbette her insanın bir tercihi olacak. Kimse saygısızlık edemez.
senın de var 150lık kızında var kıme ne ya kım soyluyor sıze bunları
bence fazlaca haklısın bende mesela erkek olarak kendimden uzun istemem
Ya s et milleti uzun isticen tabi. Gidip murat daşkılıc gibi hobbitle evlenecek halin yok
İnşallah kocanın boyu 1.50 olur hahahaha :)
Kudur
Bi bakmışsın kel 1.50 almışsın hayat bu jahshshshs
Anladık boyun kısa. Üzülme her kör satıcının bir topal alıcısı vardır
Boyum 1.80 :)
Erkegin kadindan daha uzun olmasi daha cok sacma bir talep degil
Bişey sormak istiyorum uzun boylular çok seviyor denir? ballbusting yaptığım hiç?
En iyisine layıksın askim
Peki 2.08 biri ama huyu kötü biri ister miydin
Çok haklısın, iste uzun erkek iste
Sonuna kadar hakkın tabiki en az 1.90m
1.75 isen hakkın bence
İsteyebilirsin kimse sana kısa sev demiyor
En çok senin hakkın aslanım
1.88 ile soruya giriş yapiyim flfjd
Evlenemezsem evlenemeyim Allah Allah 😅
İsteyebilirsin uzun boylu erkekler de var
Hakkın uzun uzunla olsun
180 bir erkek çok rahat bulursun
Hakkın da bulursan ayrı
Hakkın tabi ki ne alaka
Hâlâ neyle uğraşıyoruz.
Bunun cevabını hayat verir sana
1.88 boyum var hiç senin gibi düşünmedim