Yeme & İçme Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? (Sayfa 8) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3628 Her evin bir kahve uzmanı vardır, sizin evin baristası kim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 64 kişi beğendi
Kendihalinebiriişte Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl Kahve aşığı olduğum için baristası evin benim. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
328Cevap
Kahve yapmayı severim yani evin içinde.
Kahve aşığı olduğum için baristası evin benim.
Ya bu Philips her alanda mi başarılı olur ya
Makinada yapmayı tercih etmem pek
Cezve daha iyi bence ama artık bilemiyorum
Benim kendi evimin baristasu
Benim bu evin baristası ya
Guzel sunum olmus gercektende
Her kes kendine yapıyor kahveyi
Ben, kendim ve cezvem. Başkasına gerek yok.
Her akşam kahve keyfi yapılır tabiki
Bende aldim kesinlikle almaya değer
Benim fena kahve yaparım hshshshs
benım cunkı tek yasıyorum :)
Benim tabi ki ☺makinam yok malesefff
Tabikide benim kahvem çok iyi olur
Makine güzel gibi ama kahve pek sevmem
Evde Kendim Yaparım kahvemi
Genelde kadınlar oluyor bu uzmanlar
Philips varsa kahve daha keyifli
Türk kahvesi seviyorum sadece
Kahve candır kahvesiz olmaz
güzele benziyor umarım yakmadan yapıyordur
Kardeşim kesinlikle her gün yapar nerdeyse
Uzun suredir içmedim yaaa kahve
Kahveye bayılırım yapmayı da severim
Kahve sevemiyorum maalesef
benim tabi baska kimse ilgilenmiyo kahveyle
Ben tabii ki başka kim olacak.😃
Hiç kimse 😂💐. Çünkü kahve içmiyoruz
ben yapiyorum tum kahveleri
Gerçekten çok pratiktir yani
Kahve makinesi tabii. 53000
Kardeşim, çünkü her şeyi iyi bildiğini zann ediyor
Benim ki PHILIPS, en güzel marka bence o ☺️
Tavsiye edilir hüzel makine
Benim makine lazim deyil ve olmamids
Benim tabiki bende iyisi mi var
yapan olursa içmeye bayılırım:)
tabiki ben her zaman ve kahveyi iyi yaparım
Ben yaparım kahveleri bizim evde
Bizim evkmizin baristasi yokki
annemdi ama şu an yok maalesef ;)
kahve icmiyorum o yizden kimse
Bizim evde var, ve kahve uzmanı annem
Sevmedim bunu başka marka aldım
Philips kalitesini bilen bilir
Ben tabiki hep ben yaparim kahveleri
Kaynanam en iyi baristamdır 😄
Ben kafein olmadan nefes bile alınmaz
bizim evdeki kahve uzmanı ben
Ablam kahveyi güzel yapar.
Biz fakir olunca eski bişey var makine
En iyi kave yapanı tabi ki annem
kesinlikle kimse skapfmsşöd
Tamam abi teşekkür ediyorum sağ ol tamam
Hangi kişi bossa odur tabiki
Benim jdjdnjdjebjdjdjdjdnndjkd
Henuz yok gibi olunca bakicaz
Ben evin barista kahve uzmanı dc