Normal hayatta alamadığımız şeyleri, sanal hayatta da alamayacağız gibi bir hissim var. Bari sanal hayat bedava olsaydı da, istediğimiz gibi takılsaydık. O bile paralı arkadaş ya... :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Teknoloji çökse aletlere erişimi olmasa adamın arsasına çökerler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
5lt yağ 100 tl olmuş nasıl alıcaz diye zorlanıyoruz, sanal arsayı düşünecek durumda değiliz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Para yok. Olana kadar insanla ve başka gerçeklerle ilgilenecem.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Saçma. Git Kandıradan bir yer al. Arada tatil yaparsın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
Gelecekte daha pahalı olacak. Akıllılar şimdiden yatırım yapmış
Adam benim hayal ettiğim şeyi gerçekleştirdi ben. İmkan yok diye hayalden vazgeçtim o yaptı
Gayet mantıklı, ne ne zaman değerlenecek bilemezsin param olsa düşünürdüm
Bu matrix algısı sadece yatırım olarak düşünülebilir elbette zira daha fazlasına ihtiyaç yoktur
#Hükümdar
Bitcoin'e zamanında yatırım yapmadığımız için üzüldüğümüz gibi bence bu konu içinde üzüleceğiz.
Bitcoin de ki fırsatı zamanın da çok fena kaçırdım ama o bidaha olmayacak
bana henüz mantıklı gelmiyor..
zaman gösterecek..
Normal hayatta alamadığımız şeyleri, sanal hayatta da alamayacağız gibi bir hissim var. Bari sanal hayat bedava olsaydı da, istediğimiz gibi takılsaydık. O bile paralı arkadaş ya... :D
Teknoloji çökse aletlere erişimi olmasa adamın arsasına çökerler
5lt yağ 100 tl olmuş nasıl alıcaz diye zorlanıyoruz, sanal arsayı düşünecek durumda değiliz
Para yok. Olana kadar insanla ve başka gerçeklerle ilgilenecem.
Saçma. Git Kandıradan bir yer al. Arada tatil yaparsın.
Alakam yok oyun falam 35 yaşomdayım kğçükken pes oynadım bi dönem o kadar. ama param olsaydı yatrım amaçlı alırdım
Yatırım için mantıklı bulmuyorum yatırım kendinde evde bankadan altında vs vs vs yerde de yapılabilir
Yeni bir platform olarak biliyorum. Aslında şuanda popüler olmasa bile ilerde popüler olacağına inanıyorum. Zaman herşeyi gösterecek gibi.
Sonsuzluk buradaki aşılanan nokta insanlara eğlence gibi gösterip bilinçaltına ölümsüzlük kavramlarını yüklemek
ben sanal evreni pek mantıklı bulmuyorum ama bi çok insan çok para kazanma hevesiyle mantıklı buluyor.
Sosyal platformlarda kendini kanıtlamış onlarca iş adamı metaverse yine destekliyor, teknoloji ilerliyor ve birgün metaverse den daha ileri gidilecek
Bu tarz şeylerden çok anlamiyorum ama bence pekte mantikli degil
Adi ustunde sanal para yatırmak için o parayı yok sayacak kadar zengin olmak gerekli.
buralar zeytinlikti dememek için girşim yapılabilir.
Hey gidi Eyüp Fatih Gaziosmanpaşa belediye artık peşinden gidiyor ve yalnızlık senfonisi
Gerçekliği kaldıramıyoz sanallık hiç bize göre değil
Kesinlikle yatırım yapılmalı yeni dünyaya hoş geldiniz...
Mına koduklarım dünyayı bu kadar düşünseniz her şey düzelir. Fenomenler ne yaparsa siz de onu yapın bokk yese onu da yersiniz
Daha burdan arsa alamadık
Mantıklı bulmuyorum ben bunu
Çok saçma bence hiç gerek yok
Aynen
Çok mantıklı bulmuyorum açıkçası
Sanal dünyada ölmek istiyorum
Gerçek arsa almıyorum ki sanalını alayım
Saçmalık bence başka bir şey değil
Gelecek önemli fakat biz görebilecek miyiz
B diyorum bence ilerde çok değerli olacak
Yokluğa para yatırmak cok mantıklı degıl bencede
Sanal bir evrene para harcamam
Sanki her an kandılacağımı düşünüyorum..
kandırılacağımı düşünüyorum..
Yani tamam ortam güzel ama saçma değil mi
Çok saçma ya sanal evren.
Tek kelimeyle saçmalık
Başka bir şey değil
Yanii sanalda arsan olunca gidemeyeceksin kii
Şu kerizleri herkes silkeledi ben silkeleyemedim
Garip geldi ve mantıksız duruyor.
Para yok huzur var ben böyle rahatım
Ne durumlara geldik, metaverse'miş..🤷♂️
Pek mantıklı bulmuyorum açıkçası
benim düşünceme göre hiç uğraşılacak bir şey değil
@KızlarSoruyor ortaklaşa bir arsa alalım mı? :D
Keriz avlama gibi geliyor bana
lords mobile kaleleri gerçek ev fiyatına satılıyor
Sanal şeylere para vermem
Ohaaaa :( Kola ne kadarmış abla? :(
yatırımı yaptık karımızı topluyoz reis
Mantıklı yatırım bence emlakçılar koşsun 😂
Sahtekar emlakçılar orada iş yapamaz çünkü çoğu cahil. Yanlız kod üreten hackerler metaversenin kralı olabilir.
Çok saçma bence gereksiz kesinlikle öyle
Hiçbiri desek Yokmu seçenek
Sanal ortama güvenmiyorum
Bana 200 bın verecek? ? …,,.,,,.
Dusunemiyorum hi bir sey.
Saçmalık sanal ortamda hiç sevmem