Ev & Yaşam "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? (Sayfa 18) Philips LatteGo Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4542 "Çeyizime layık" dediğin bir ütüden ve elektrikli süpürgeden neler beklersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 87 kişi beğendi
Gizemlikulanıcıhasz Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl yardım etmek isterdim ama ben ütüden anlamam ki 0 0 Yorumla
SirConsultant Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Gayet iyi cihazlar. Torbasız ne oluyor bilmiyorum 0 0 Yorumla
Tatlıhakkı Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Kaliteli kaliteli kaliteli ve kaliteli olmasını 0 0 Yorumla
07yasincan07 Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Beni yarı yolda bırakmaması performans iyi olmalı 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
603Cevap
Bu çeyiz konudunu 35 yıldır anlamadım
süpergenin wattı önemli tabiiki.
yardım etmek isterdim ama ben ütüden anlamam ki
İşimi görsün yeter bence 😂
Tozları iyi çekmeli ve kolay temizlenmeli
Süpürgenin emiş gücü çok önemli bence
Evi çok iyi süpürmesini beklerm
İşlevini yerine getirmesini beklerim.
Çalışmasını evi temizlemesini
Çok şeyler bekleri. m... kalite...
Her şey beklerim para veriyorsam değsin bari
güzel paylaşım begendim eline sağlık
Supurge dedigin sessiz olur arkadaş.
uzun ömürlü ve kaliteli olsa yeterli
Güzel olmuş beğendim yani
philips olması bence layık demek oluyor :) :)
Çeyiz sadece bir araçtır…
İşimi görsün yeter. Pek kirli olmaz evler ztn
İyi ve pahali olmasını beklerim
Beni çok sevmesini ))))))))
Tozlanmasını beklerim hem sanane
kullanım kolaylığı tabikide
kaliteli ve uzun ömürlü olmasını
Abi kullanışlı olması yeter.
Sessiz güçlü ve en önemlisi kablosuz
Dayanıklı uzun süre olsun
Gayet iyi cihazlar. Torbasız ne oluyor bilmiyorum
İyi süpürmesi gerek. Tozu tam çekmesi
Çeyizime layık olsun başka bişey istemem
herseyi vallahi qhahahahahha
Kaliteli olmasını beklerim
Fark yok yani el süpürgesi var
Acayipsin Philips gerçekten
Çeyiz muhappeti hala var mı ya
Kaliteli olması ve pratik olmasını
Basit kullanımlı ve küçük
Kendi kendine işi halledebilmesini
Kaliteli kaliteli kaliteli ve kaliteli olmasını
süper! sevdim işe yarar birşey gibi gözülüyor
Saglamlik ve sorunsuz garanti kosulu
Süpersun yeter. Beni yormasın geresi boş.
güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık
Sırf çeyiz olduğu için hep saklarim
ütüden sıcaklık süpürgeden temizlikk 😁
kaliteli bir marka olmalı
Kolu yormasın bir şey istemiyorum ya
karşıya bağlı anlamam zaten bu konuları
Ütü gelinin hayatını düzleştirir
ütü yani sonuçta sıcak olsa yeter bence
ütülemesi ve süpürmesi gf
Mükemmel bir sonuç beklerdim.
çeyimizim Filips hayatım Moris
Görevlerini yapsınlar yeterli bana
Elimde kalmasın yeter 🙈😂😂
Kendi ütülesin kendi süpürsün
Beni yarı yolda bırakmaması performans iyi olmalı
işe yaradın işte bu bana yeter
Benim yerime geçsin 😂 yeterli
Emiş gücü yüksek ufak tozları bile almali
Kalıte mesela pahalı olmaması ozellıkle onemlı