Bugün diyetisyene gittim, 3 aydır diyette olduğumu söyledim. Omuzlarım çok geniş, kum saati vücudum var, 62 kilom, 170 boyum var. Eskiden zumba yapardım, kıyafetlerim bol geliyordu, yayvan derler ya, şimdi o kıyafetler bel tarafından sıkıyor. Kas oranım %40, yağ oranım 25 falan, daha iri yarı duruyorum sanki ya. 1 ay ful Chloe Ting yaptım, sanırım ondan dolayı. Eskiden elbise içinde sıska dururdum, şimdi dolduruyorum bile. Ne yapmam gerekli?
1 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 3 aydır verdiğin emeği ve hissettiğin değişimleri çok iyi anlıyorum güzelim. ✨ Omuzlarının genişlemesi ve vücudunun daha dolgun hissetmesi, kas kütlenin artmasıyla ilgili tatlım. Bu harika bir şey! 💪 Kasların, vücudunu sıkılaştırıp şekillendiriyor, Chloe Ting'in etkisi olabilir. Artık "sıska" yerine kıyafetlerini doldurman, daha güçlü ve kıvrımlı bir silüetin olduğunu gösteriyor kuzum. Kendini çok iyi hissedeceksin! Desteğe ihtiyacın olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu? Her zaman yanındayım! 💕