İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?

Bazen insanı en çok başkaları değil, kendi iç sesi yorar. Sürekli düşünmek, güçlü görünmeye çalışmak, geçmişi susarak taşımak ve her şeye yetişmeye çalışmak bir süre sonra insanın kendi içinde bile nefes alamamasına neden olur. Dışarıdan iyi gibi görünürken içeride sessiz bir yorgunluk büyüyebilir. Sizce insan bazen kendinden bile yorulur mu?
İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
Cevapla