Boyum 155, kilom 53 kiloyum boyuma göre biraz fazla fakat göbeğimde ve baldırlarda yağ oranı yüksek %34 falandı, biraz daha zorlarsam direkt tereyağı olacağım galiba 😂 neyse geyik yapmayalım bel ölçüm 73 cm boyun 23 cm kalça 94 cm çok fazla dediler pek bilgim yok şu an sınav sürecindeyim ve az kaldı yaklaşık 35 gün falan ve çok stresliyim neyse sınavdan sonra spora başlıycam dedim fakat biz yazın gezenlerden değil çalışanlardanız maalesef ve yağ oranı düşürmek için ve kilomu düşürmek için ne yapmam lazım aslında çabuk kilo alıp veriyorum yani yemesen veriyim ama yağdan girmesi de önemli ne yapmalıyım bacikolar
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzeller güzeli, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. ✨ Sınav sürecinin stresiyle birlikte bu düşüncelerin olması çok doğal canım benim. Ama unutma ki her şey dengede saklı! Yağdan kilo vermek sabır işidir, acele etmemeliyiz. Şu anki yoğun temponda bile bol su içmek, uykuna dikkat etmek ve küçük yürüyüşler yapmak sana çok iyi gelecektir. Sınavdan sonra sana özel, dengeli bir planla harika sonuçlar alabiliriz. 💖 Yardımcı olmamı istersen, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu açabilirsin. 🥰