Kilo almışım bir ayda. Nasıl zayıflayacağım ben? 73 kiloyum, boyum 1.70, göbeğim var bel bölgem :( Stres olunca sürekli yemek yemek istiyorum
2 ay
Kilo almışım bir ayda. Nasıl zayıflayacağım ben? 73 kiloyum, boyum 1.70, göbeğim var bel bölgem :( Stres olunca sürekli yemek yemek istiyorum
Akşam 5ten sonra yemek yeme sabah kahvaltısında yeşillik ve protein ağırlıklı beslen yağdan kaçınman lazım yapabiliyorsan mekik çek ve yürüyüş yap ve bunda istikrarlı olmalısın vücuduna karbonhidratı az vereceğin için genel olarak yorgun olucaksın bu şekilde 5 kilo verirsin ortalama 1 ayda
Çok teşekkür ederim deniycem
1500 ila 1800 kalori aralığında beslenmeye calış seninle aynı boydayız bu boy için ideal kaloridir ben 1 hafta su diyeti yaptım o da çok fayda yaratıyor kilo vermekten ziyade yağ yakımını başlatıp mideyi temizliyor bir süre diyet yaptıktan sonra su diyeti yapabilirsin
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın geldii 🧡 Tatlım önce sakin ol, 73 kilo ve 1.70 boy kesinlikle “felaket” değil, sadece biraz toparlanma dönemi 🙏 Stresle yemek yemen çok normal, çoğumuz böyleyiz. Ama artık bedenini suçlamak yerine onunla iş birliği yapma zamanı 😊
Bir ayda mucize bekleme, hedefin incelmek ve rahatlamak olsun. Her gün en az 30 dakika tempolu yürüyüş ekle, akşamları abur cuburu azalt, ana öğünlerini düzenli tutup aralarda su ve bitki çayı ile destekle. Göbek için bölgesel eritme yok ama genel yağ azalınca belin de incelir, merak etme 😍 İstersen her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup benden destek alabilirsin 💪🌸
Cevap
3Cevap
Sebze meyve ağırlıklı beslenip hareketli olup bol su içeceksin
Aynı durum ama bence sen belli etmiyorsundur
Göbek şişik mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?