@OfsaytKazım maske derken onu kastetmiyorum. Yüzünü bebeksi yapmak için sürülen ıvır zıvırı kastediyorum. Yoksa toplum içine çıktığı için karşısındaki kişilere de itici görünmemesi gerekiyor
Maske yapmasam da yine de katılmak istedim anket uygulamasına 🤗 Ve cevap veriyorum Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum. 🌺
Bence hepsi çok saçma bir işe yaramiyor şimdi farzedin yüzünü herhangi bir renge boyuyorsun 5 10 dakika öyle kalıcak şekilde bekliyorsun artık boyalı haline alışıyorsun sonradan yıkıyorsun ve bakıyorsun daha temiz bence bu göz yansıması gibi birşey.
Güzel yanı falan yok iki abim var her maske yapışımda ikisinede yapmak zorunda kalıyorum para benden gidiyo bir maske kaç tl haberiniz var mı sizin abi laneti hassss
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
güzel bir anket. maske yapmanın önemi en çok şu sıralar fark ediyor insan.
Cildimi yenilerken, Ruhumuda besleyip yenilemek gerek
En sevdiğim şey de maskeyi yapıp saçma sapan pozları arkadaşlarıma atmak asldfhlsdkjfasdlg
Hazırlarken ve yüze uygularken, evdekilerin bakışları en güzeli.
Dünyada bu kadar hıyar varken sen al hıyarı gözüne koy bak :) :) :)
Eşeğe altin semer vurmuşlar esek yine eşek ilk once kizlar siz o yazin ortaya cikardiginiz deve gibi ayaklariniza bir care bulun
Erkek adam maske yapmaz. Her seferinde bu soru çıkıyordu. Bunaldım. Artık çıkmasın diye işaretledim.
Siyah nokta bandı erkekliğe sığar mı reis
@OfsaytKazım maske derken onu kastetmiyorum. Yüzünü bebeksi yapmak için sürülen ıvır zıvırı kastediyorum. Yoksa toplum içine çıktığı için karşısındaki kişilere de itici görünmemesi gerekiyor
Yüzüm ferahlıyor resmen ve kendimi daha sağlıklı ve berrak hissediyorum.
Maske felan yapmam arada nemlendirmek adına zeytinyağı sürüyorum.
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorummm 😊
Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum
Nadiren maske uygularım ve can sıkıntısına selfie çekerim
Maske yaparken önce ve sonrasında oluşan hal ve hareketler durumu eğlenceli kılabiliyor :)
.
Hem keyif hem bakım hem de sağlık
Üçü bir arada yani.
.
Maske yaparken kafam dağılıyor var mı bakım gibisi🥰
Yeşil kille yaptığım maskeyi sürüp bir anda annemin karşısına çıkmak.
Maskeleriniz bu kadar pahalı olmasa denemek isterdik.
Bu dönemde maske deyince aklıma sadece tıbbi maske geliyor 😂
Cilt maskelerini seviyirum. Kendimi iyi hissettiriyorlar.
Maske yaparken eğleniyorum cildim yumuşacık olsun istiyorum.
Hayatımda hiç maske yapmadım şanslı olduğum tek yer cildim sanırım
Şu an tek uğraş ağız maskesi. Çorapları kesip biçip maske yapıyorlar :D
Paran cebinde kalır, kendini enayi hissetmezsin. Ende maske yapmanın en önemli faydası bu bence.😄
Maskesiz olmaz bebek gibi cildimin sırrı her hafta yaptığım maskeler 💜
İnsanın kendini iyi hissetmesi açısından da önemli.
Siyah maske kullanıyorum. Çok keyifli geçiyor zaman.
Cildim bakımı benim için çok önemli. Müzik eşliğinde daha keyifli oluyor
Maske, Netflix ve uzanmak… Bu muhteşem 3’lü sayesinde kendimi doyasıya şımartıyorum! 🌸🌺
Elimde malzeme yok en fazla türk kahvesi telvesini yapıyorum.
Maske, Netflix ve uzanmak… Bu muhteşem 3’lü sayesinde kendimi doyasıya şımartıyorum!
Cidden su an evde hicbir sey olmamis gibi maske yapan var ki varsa helal dewamke
Arka fonda sakin bir müzik, yüzümde maskem varken güzelce dinleniyorum!
Maske varken arka fonda sakin bir müzik dinlemek en güzeli🎶
Slow bir müzik maske ile yatakta uzanıp gözlerimi kapatıyorum.
Hmm güzel taktik. Hangi maskeyi yapiyosun
Simple maskeleriyle kadınların cildi her zaman bakımlı, her zaman bebek teni gibi
Maske yapmasam da yine de katılmak istedim anket uygulamasına 🤗 Ve cevap veriyorum Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum. 🌺
Bence hepsi çok saçma bir işe yaramiyor şimdi farzedin yüzünü herhangi bir renge boyuyorsun 5 10 dakika öyle kalıcak şekilde bekliyorsun artık boyalı haline alışıyorsun sonradan yıkıyorsun ve bakıyorsun daha temiz bence bu göz yansıması gibi birşey.
Tipsiz kadın yoktur, bakımsız kadın vardır unutmayın 😊🍫🤭 #Evdekal
Selfie ile eğlenmek ve cildimi yenilenmiş hissetmek
Maske ve sakin bir müzik ile dinlenmek💚
Yalnız bakımlılarla makyaj güzeli çirkin kızları karıştırmayın lütfen.
Maskesiz olmaz bebek gibi cildim için maske şart 😍💜
kendi maskemi kendim yaparım kampanyası başlattım yeminlen🤣
Maske, Netflix ve uzanmak… Bu muhteşem 3’lü sayesinde kendimi doyasıya şımartıyorum!
Sürekli kullancaz ki ise yarasın kaç tane var için de acaba
Koronaya bire bir gider, ama satılan maskeler kadar sağlam değil herhalde
Bana en yakın gelen cevap;Maske, Netflix ve uzanmak… Bu muhteşem 3’lü sayesinde kendimi doyasıya şımartıyorum! 🌸🌺
Müzik eşliğinde evde bakım yapmak gibisi yok. En güzel yanı da kendi maskemizi kendimiz yapıyoruz ve daha hijyenik oluyor 🌷
Maske yapmıyorum. Bol su içiyorum ve sağlıklı besleniyorum. Belki Simple bakım ürünlerini deneyebilirim 🌷
Temiz aile kızı Sıdıka için bir taşla iki kuş huh! Veysel hocaaağ Simple maskeleri için takımı buraya getir!
Güzel yanı falan yok iki abim var her maske yapışımda ikisinede yapmak zorunda kalıyorum para benden gidiyo bir maske kaç tl haberiniz var mı sizin abi laneti hassss
Zaten yüz çeşit suratları varken' kadınlar neden maske yapmaktan bıkmaz anlamak güç :D
Evde denediğim bir kaç formül yok değil herkesin bir sırrı var işte
Mutlu hissettiriyor. Evde kendine maske yapmak gibisi yok 😀😀
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
Çirkinler maske yapsa ne yapmasa ne burasında bir o kadar dolu zorlama kendini pek.
a diyorum ama maske yapmıyorum çünkü gerek yok asdasda
Simple maskeleri iyi ama very pahalı sadece bir kez deeneye bildim.
Cildimin beslenmesi ve bana güzel fresh hissettirmesi
Bence evde maske yapmak iç rahatlatıcı en azından maskenin içinde neler olduğunu bilip gönül rahatligiyla kullanabiliyoruz