Kuru ciltli olanlar buraya: Sen kuru cildin için hangisini yapıyorsun?
Kuru cildin için iyi kalpli bakım önerilerini öğrendikten sonra görüş ve yorumlarınla bize katıl. 💚
Kuru ve nemsiz cildin 5 işaretine karşı mükemmel seçimler seni bekliyor. Cevabını ver, önerimizi gör!
Kuru cildin için iyi kalpli bakım önerilerini öğrendikten sonra görüş ve yorumlarınla bize katıl. 💚
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Cildim için şunları yapıyorum gadası.
Cilt bakımında tonik kullanmayı ihmal etmiyorum. Tonik cildi nemlendirip, gözenekleri sıkılaştırıyor. Cildi rahatlatıp ferahlatıyor. Özellikle yaz aylarında kullanmayı çok seviyorum. Tonik olarak ya gül suyu kullanıyorum ya da ev yapımı tonik kullanırım gadası. Bu tonikler neler, hemen bahsetmek istiyorum. Birincisi maden suyu ve gül suyu karışımı. İkisinden de birer tatlı kaşığı kadar pamuğa döküp yüzüme uyguluyorum. Verdiği temizlik hissi harikadır. İkincisi yeşil çay ile yaptığım toniktir. Yeşil çayı demleyip soğutuyorum ve cildime bir pamuk yardımıyla sürüyorum. Cildime çok iyi geliyor. Sonuncusu ise nane toniğidir gadası. Çeyrek çay bardağı sıcak suyun içine 1 tatlı kaşığı kuru nane koyup 5 dakika bekletiyorum. Sonra süzüp soğutuyorum. Yine bir pamuk yardımıyla yüzüme uyguluyorum. Bu 3 tarifte cildime çok iyi geliyor.
Çok merak ettim toniklerini denicem. 😂
Soğuk havalarda benim cildim de daha fazla kuruyor. Böyle yıkadığım anda yumuşacık ve neme doymuş olmasını çok isterdim :) Peeling ve yüz yıkama jeli kullanıyorum ama simple deneyeceğim bu sefer.
Cildi kuru veya yagli olanlar beni iyi dinlesinnn. hem kuru he yağlı ciltleri dengeleyen bi bakim soylyecegim sizlere. Ozellikle siyah noka ve sivilceleri olanlara bire bir. Benim gitmedigim doktor kullanmadigim ilac ve bitkisel ürünler kalmadı bosuna paralarim gitti megerrr sifa neydeymis biliyor musunuz? Alovera. Mutlaka alinn onu kremi falan değil bizzat kendisini. Atıyorum kullanacaginiz kadar kesin buzdolabinda yarim saat bekletin ortadan ikiye ayirip soguk peeling gibi uygulayin ama iyice yedirin sivilceli bolgelere ve siyah noktalı heryere masaj yaparak iyice surun.15 dk bilemediniz yarim saat bekledin ve yuzunuzu soguk su ile yikayin. Kurulanirken havluyla asagidan yukariya digru silerek kurulayin yuzunuzu. sonra evinizde muz varsa kabuğunu sürün yikayin muz yoksa gul suyu. (Gul suyu surerseniz yikamayin tabiki) Ben bunu 6 ay yaptim cildim bebek gibi oldu siyah noktam yok. Haftada 2 defa yapin. Biraz ugrastirir ana sabredin mukemmel bi cildiniz olur.
Cildim genellikle kuruyor özellikle son bahar aylarında bu yüzden nemlendirici kullanıyorum bazen.
Cildim normalde karma ama kışın kupkuru ve gergin oluyor. Simple yüz yıkama jelini kullanıp çok memnun kalmıştım, bu maskeyi de deneyeceğim ilk fırsatta çünkü nemsiz cilt hızlı kırışır aman!
Doğal cilt yenileyici ve temizleyici olan gül suyu kullanıyorum. Daha sonrada diadermine +30 yaş kremini kullanıyorum kolajen arttırıyor ciltte ve sıkılaştırıyor.
Gül suyu aynı zamanda saç uzatma etkisinde vardır.
İki gençleştirici ürünü kullandığımda harika sonuçlar elde ediyorum kimyasal olarak adece diadermine kullanıyorum. Cildinize kullandığımız hazır tonikler cildi yıpratıyor. İki hazır şeyi bir arada kullanmakta cildi gençleştiriyor derken dahada beter hale getirebilir.
O yüzden ilk doğal bir ürün sonrasında ise işe yarar kalıcı formül olan diadermine.
Bol su içiyorum ayrıyetten makyaj olarakta sadece ruj sürüyorum.
Simple almak isterim ama bütçe el vermiyor sevgilerimle 😊
Ellerim çok fazla kuruyor. Yazın bile. Şimdi bol su içmeye başladığımdan yazın kuruması geçti. Ama kışın bazen açıp kapatırken acıtacak kadar kuruyor ve aç kapa yaptıkça da çatlayıp kanıyor. Tek çarem nemlendiriciler, her ne kadar yağlarından nefret etsem de kullanıyorum mecbur
Cildi kuru veya yagli olanlar beni iyi dinlesinnn. hem kuru he yağlı ciltleri dengeleyen bi bakim soylyecegim sizlere. Ozellikle siyah noka ve sivilceleri olanlara bire bir. Benim gitmedigim doktor kullanmadigim ilac ve bitkisel ürünler kalmadı bosuna paralarim gitti megerrr sifa neydeymis biliyor musunuz? Alovera. Mutlaka alinn onu kremi falan değil bizzat kendisini. Atıyorum kullanacaginiz kadar kesin buzdolabinda yarim saat bekletin ortadan ikiye ayirip soguk peeling gibi uygulayin ama iyice yedirin sivilceli bolgelere ve siyah noktalı heryere masaj yaparak iyice surun.15 dk bilemediniz yarim saat bekledin ve yuzunuzu soguk su ile yikayin. Kurulanirken havluyla asagidan yukariya digru silerek kurulayin yuzunuzu. sonra evinizde muz varsa kabuğunu sürün yikayin muz yoksa gul suyu. Ben bunu 6 ay yaptim cildim bebek gibi oldu siyah noktam yok. Haftada 2 defa yapin. Biraz ugrastirir ana sabredin mukemmel bi cildiniz olur.
Kuru cilt bakım yapılmazsa ciddi bir sıkıntı hem görünüş hem his olarak. Mevsim dönümünde karmaya dönen ve kuruma belirtileri gösteren cildim için Arındırıcı Yüz Temizleme Jeli ile sabah akşam temizleyip Simple Daily Skin Detox Yağ İçermeyen Likit Nemlendirici kullanıyorum gayet memnunum
Cildim kuru değil. Karma. O yüzden sürekli nemlendirici kreme gerek duymuyorum
ben hep kullanıyorum ama bu değil başka nemlendirici kremim var Buda güzel ama benim kullandığım kremi tercih ediyorum hem duş sonrası sürerim ve daha parlak ve yumuşacık oluyor makyaja gerek kalmıyor😇
Benim cildim yağlı cilt krem hiçbir şekilde kullanmıyorum zaten oldukça nemli ve yağlı. Temizleyici tonikler maskeler kullanıyorum. Sabah uyandığım zaman elimi burnuma götürdüğümde bildiğiniz sıvı yağ sürülmüş gibi yağlı oluyor. Çok sinir bozucu..
Gece bakımı her zaman faydalıdır. Ortlama 8 saat uyudğumuzu düşünürsek kullandığımız cilt bakım ürünleri cilde daha çok tutunacak. Çünkü yüzümüzü yıkamak zorunda olmayacağımız gibi gece karanlığıda cilde doyurucu olacaktır.
Bu sıralar çok fazla üşüdüğüm günlerdeyim, bu yüzden sürekli nemlendirici kullanıyorum. Cildime anında etki eden ve yumuşak hissettiren nemlendiriciler kullanmaya çalışıyorum. Simple'nin nemlendirici kremleri de emsallerin arasında en iyisi <3
Bu jel siyah nokta gözenek ve akne oluşumununda önüne geçebiliyor ama azıcık kurutabiliyor özellikle de benim gibi hassas ciltleri sonrası için iyi bir yağsız nemlendirici öneririm
Her seyi yapiyorum da şu maske olayi bi baska oldu. Yuzumuzde varken nefes alip veriyoruz ya, o sirada kendi nefesimiz yuzumuze carpiyor hatta terleyebiliyoruz. Işte eve geldigimde maskeyi cikardigimda yuzumun hic olmadigi kadar nemli oldugunu fark ettim :)
Nemlendirici kremler gerçekten işe yarıyor elime krem sürmeden 10 dka disarda dursam hemen ellerim kuruyor acıyor. Çantamda hrp nemlendirici kram vardır
Cilt bakım ürünleri ile kız arkadaşım aracılığı ile tanıştım. Bir erkek olarak ilk başta çekimser yaklaştım ama bir kaç ürün kullandıktan sonra keşke daha önce tanışsaydım dedim.
Cildim kuru değil, karma. Ama kışın ekstra bakım yapıyorum ki hava koşullarından dolayı kurumasın. Bunların hepsini yapıyorum. Ayrıca C vitamini desteği sağlıyorum 🌺
Cildimi sabunla yıkıyorum ve kremliyorum ekstra bir şey yapmadığıma yemin ederim cildim mükemmel çünkü hiç ama hiç malyaj yapmıyorum
Cildim baya yağlı ve siyah noktalarımda ne yapsam geçiyor çözüm garantili bir krem losyon öneriniz var mı?
Uzun zamandır kullanıyorum miceller suyu Gratislerde indirimden yakalıyorum çoğu zaman çok memnunum temizleme özelliği ve cilde kattığı nem harika
Genellikle su bazen kendimi şımartıyorum sabun da kullanıyorum
Karma bi cildim var. Uygun bi şekilde yıkayıp nemlendiriyorum
Temizlerken neme doyuracak bir yüz yağı
ya da tüylenmeye neden olmayan sabit yağ
sonra da yüz temizleme kremi kullanıyorum.
Cildim kuru olduğu için , özellikle bu havalar da evde ozel yaptığım nemlendiricilerim bayağı iş görüyor
ayrıca yeterli su tüketimi şart
Cildim eskiden kuruydu ama bakımlarım sayesin daha güzel şu an 😊 ben yüzümü köpükler ve ya jellerle devamlı yıkıyorum ayrıca terapi gibi geliyor 🥰
Kışın cildim kuruyor, bazen çalışma saatleride fazlasıyla uzayabiliyor ancak Simple water serisini deneyeceğim, bilmiyordum umarım faydasını görürüm.
simple en sevdiğim marka ve her ürününden memnun kaldım yalnız ilk aldığım zamanla şu an fiyat farkı aşırı arttı.
Cildimi temizlemeden uyumuyorum. Zaten çok makyaj kullanmadığım için pirinç peelingi yapıp arkasından nemlendirici tamam
cildim kuru ve hassas :( doğru bakım ürünlerini bulmam biraz zaman aldı ancak artık nasıl bakmam gerektiğini biliyorum cildimee
Cleanance yüz temizleme jeli kullanıyorum, ama o kurutuyor çünkü yağ giderici Benim aknem var o yüzden kullanıyorum
Kis aylarında cilt soğuktan dolayı çok kuruyor ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duyuluyor bu nedenle kısın cilt bakımı daha önemli
yani ne desem bilemedim...
sabahları yataktan kalkınca yüzümü sadece
beyaz sabunla yıkıyorum...
benim konu hakkındaki olayım bu...
Cildimin yağ oranı tam yerinde ama eğer kuruyacak gibi hissedersem direkt yardımcım olan yüz kremine koşuyorum
Bu soruyu gördüğüm iyi oldu :) Her gün malum koronadan dolayı eve gelince yüzümü yıkıyorum. Baktım fiyatı da uygunmuş. Alıp denicem
Cilt ürünlerinde uzun zamandır Simple kullanıyorum ama Simple Water Boost serisini henüz denemedim. Kesinlikle listemde ✔
Cildim aşırı kuru ve ne yapacağımı bilmiyorum bilsem de acaba cildime zarar verir diye bir şey kullanmıyorum
Cildim kuru değil, karma. Normalde bunların hepsini yapıyorum zaten ama kışın ekstra bakım yapıyorum ki hava koşullarından dolayı kurumasın.
Yüzümü günde iki defa sabunla yıkıyorum. Marka vermeyeceğim, reklam olmasın. Marka düşkünlüğüm yok, ben bile bilmiyorum zaten markasını.
Yaz dönemlerinde kuruyor cildim ve nemlendiriciler gerçekten yardımcı oluyor. Kışın bu tür bir sorun yaşamıyorum.
genelde akşamları peeling sonrasında gece nemlendirici krem kullanıyorum.
normalde cildim zaten kuru kışın daha fazla kuruyor.
Kuruluğun aksine inanılmaz yağlı bir cildim olduğu için sürekli yüzümü sadece suyla yıkıyorum.
ilk sefer dikkatli kullanmak gerek her zaman alerji riski var
Yeni aldim ve her gün kullanıyorum malum kış başladı ve çatlakliklar oluşuyor 👍🏻
Soğuk havalarla baş edebilen nemlendirici kremleri kullanmadan bir gün bile geçirmiyorum.
Gece uyumadan nemlendirici şart yoksa cildm çok kuruyor..
Banyodan her çıktığımda her yerimi kremlerim bol su içmeye dikkat ediyorum.
Benim sırrım: Yüz temizliği + güneş kremi + kolajen tozu
Simple Water Boost Serisi ile tanışmayı çok isterim. cok güzel görünüyor. ilgimi cekti.
D. Makyajimi temizlerken micellar su kullaniyorum. Tonikleyip nemlendiriyorum.
Karma ciltlere baska oneriniz var mi bu arada urunlerniz cok ilgi cekixi
Kışın full termal su kullanıyorum.. onun dışında nemlendirici kremler
Kuru ciltler tam başa bela o yüzden öyle her maskeyi kremi kullanmam araştırır ona göre davranırım.
ben maske kullanıyorum ama nemlendirici krem almak istiyorum bir öneriniz var mıdır?
Cildim kuru değil yağlı olduğu için haftadan haftaya sadece kil maskesi yaparım.
Gece bakımımı yapmadan asla rahat uyuyamam. Kurtarıcım nemlendirici kremler. 🌹💘
Soğuk havalarla baş edebilen nemlendirici kremleri kullanmadan bir gün bile geçirmiyorum.
Olabilir üzme
Bende bir ton yağ var tüm kuru ciltlilere takviye yapabilirim
Gece uyumdan mutlaka yüzümü nemlendiririm
Yoksa bu kuru cildimle baş edemem
Gece bakımı en önemlisi! Ben uyurken cildime bakım yapan nemlendirici gece kremime koşuyorum.