Güzellik & Bakım Bakımlılar sahneye! Evde maske yapmanın en güzel yanı sence hangisi? (Sayfa 3) Simple Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 4160 Bakımlılar sahneye! Evde maske yapmanın en güzel yanı sence hangisi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 101 kişi beğendi
DnZ-8734 Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl İçinde ne olduğunu bilmek kendine uygularken sevdiklerine de uygulayabilmek araştirip yapmak hazıra konmamak. 1 0 Yorumla
ElaPrensees Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Kendime zaman ayırmanın mutluluğuyla cildimdeki tazelenmeyi hissetmemle ortaya çıkan o rahatlatıcı his... 1 0 Yorumla
sepultra1 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl maske yapıp netflixte takılmak o rahatlıkta bazen unutuyorum maskeyi 1 sezon diziyi bitiriveriyorum 😂 1 0 Yorumla
Berrinaydın Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Çünkü kendinle ilgilenmek çok keyifliiii canım kendim 2 0 Yorumla
1metre58santim Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Tabii ki yüzünde maskeyle televizyon karşısında pineklemek :D 2 0 Yorumla
Üyemikldımk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum! 2 0 Yorumla
Pembekadinn Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Çünkü maske yaptıktan sonra olan o doğallık temizlik hissini hiçbirşeye değişmem 2 0 Yorumla
pawor Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl sakince müzik dinlersem bence maske etkisini daha iyi gösterir 2 0 Yorumla
Belirdkod Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum! 2 0 Yorumla
AuGeL-ofth3-KıTchEU Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl İçine istediğim malzemeleri koymak, mesela salatalık yoğurt bal.. kil maskesi yapıyorum o da güzel. 2 0 Yorumla
blackpinkk_ Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Maske yaptıktan sonraki yüzümdeki o yumuşama ve beyazlığı seviyorum 2 0 Yorumla
Ccghh Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bence bakımlı olmak maske yapmak çok iyi bir şey beni rahatlatiyor 2 0 Yorumla
Loversland Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Maske yaptıktan sonra bir ferahlayıp rahatlıyorum tabii bir de arka fonda sakin bir müzik varsa 2 0 Yorumla
LittleWhiteDevil Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Maske önemli. Pirinç maskesini şiddetle tavsiye ediyorum 2 0 Yorumla
Mertiskus Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum! 2 0 Yorumla
Lolipopsk Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum! 2 0 Yorumla
busraademogluu Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl aaaaa evet simple en sevdigim marka, en iyi maskesi pure hydrating kizlar bence bir bakin :):):) 2 0 Yorumla
Absolut31 Takip Et Xper 7 Yaş: 46 +1 yıl Yaz geliyor maske özellikle bayanlar için gerekli. Arada bir kuaförde yaptırıyorum iyi geliyor. 0 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Ben zaten dogal oldugum icin maske yapmiyorum#Emirhancankir1 0 0 Yorumla
bayan162728227 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl bir defa maske yaptım bimden almıştım yuzum o kadar güzel oldu ki sanki makyaj yapılmış gibi yumuşacık aydınlık bir daha bulamadım. 0 0 Yorumla
Deniyilmaz Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl en güzel yanı evde rahat rahat dolasmak ve istedigin şeylerle maske yapmak. kimyasal da kullanmama imkanın varr ve yüzün daha rahatlıyo 0 0 Yorumla
the_zilanxx Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Maskelerde bulunan malzemelerin genellikle doğal oluşu. Cilde hiçbir yandan zarar vermiyor oluşu ve düzenli bir kullanıştan sonra gayet etki ediyor 0 0 Yorumla
AyLazYaH Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Dizi izlemeyi seven biriyim ve maske değilde yüz nemlendirici i kullanıyorum. sürünce yüzüm soğuyor hoşuma gidiyor. 0 0 Yorumla
premseslendin Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Simple süper cidden. Ama tüm ürünlerini set halinde kullanımını öneriyorum 1 0 Yorumla
-oQti3nS-b33- Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Evde maske yapmanın en güzel yanı.; İstediğimde yaparım içine istediklerimi koyarım. 1 0 Yorumla
karannfil Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl yüzümde maske varken hoş bir havaya giriyorum dfghjklşl 1 0 Yorumla
efsanslm Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Yuzumun gerilmesi ve temiz olmasi beni mutlu ediyor maskede 1 0 Yorumla
Aykamoon Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Sakin bir müzik güzel bir maske uzanıp hayallere dalmak 1 0 Yorumla
Unknown-Love Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum 💙 1 0 Yorumla
crazy-angel11 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl bazen sadece selfie çekmek için maske yapıyorum yaa :DD 1 1 Yorumla OfsaytKazım +1 yıl Senin ihtiyacın yok zaten boşver Yorumla
Buseik Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum 1 0 Yorumla
_ozlemcyli Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum. 😊 1 0 Yorumla
Ümmütsüzvaka Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Muhteşem gerçektende bende kullanıyorum çok güzel hayal kurması bile güzel 1 0 Yorumla
Artıkmutlugenç Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Sabun kullanıyordum önceden şimdi de jel kullanıyorum yetiyor 0 0 Yorumla
birpapatyakokusu27 Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Ben maske yapmadim hiç yaşım 27 bana onerebileceginiz tarifler veya ürünler var mı 0 0 Yorumla
sorusormakgünahdeğil Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kendime Bakım Yapıyorum ya bunun neresinden görüş yazmamı istiyonuz 0 0 Yorumla
LoveAndWar Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Maske ile cildim bebek gibi oluyor tabi ki maskesiz olmaz Teşekkürler Simple.. 0 0 Yorumla
OpTib33-m3gatRou Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl En güzel yanı istedigim ürünleri koyup karıştirmak. 0 0 Yorumla
Marcos89 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum ama yaparken keyifli zaman geçirmiyorum 0 0 Yorumla
Lovedays Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Cildimin bebek gibi olması için maske şart Maskesiz olmaz! ... 0 0 Yorumla
cheLeQ- Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Valla en güzel yanı keyifle hazïrlamak icinde neler oldugunu bilmek. 0 0 Yorumla
fantezist_x Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Tarçın ve pirinç ununu sütle çırpıp sürün 15 dk sonra yıkayın 👍🏼 0 0 Yorumla
Bytufi Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl soğan suyu ile çocuk aspirini karıştırıp sürün hem sivilceleri götürür hemde kırışıklıkları azaltır 0 0 Yorumla
35furkann35 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Arkada müzik olucak birde deli gibi dans ediceksin daha iyisi yok 0 0 Yorumla
benburock Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Öcü gibi gezip olur olmadık yerlerden çıkıp korkutmamanız 😂 0 0 Yorumla
ekarankara Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Evet bal ozlu bir krem sürüp 15 dk sonra yüzünün ateş adama dönmesi 0 0 Yorumla
SouIFIy47 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum 0 0 Yorumla
sanalsex06 Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl Denemedim ama denemem lazım cildim kutuyor bazı zamanlarda 0 0 Yorumla
kizlarkopegiyım Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl bakım akıma ayak uydurmaktır sakın bakıp kalkıp bakım neden yakıp gitti deme 0 0 Yorumla
29poyraz24 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Kısacası rahatsın yat uzan çay iç tv izle telefonla uğraş 😃 0 0 Yorumla
Hayatisös Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Cilt güzelliğimi katlarken aynı zamanda komik selfie’ler çekerek eğleniyorum! 0 0 Yorumla
Ebilokis Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum! 0 0 Yorumla
ersenaydemir Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Maske yapmak beni rahatlatıyor, masaj gibi geliyor. 0 0 Yorumla
emirxann Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Ne yazık ki maske kullanmıyorum cildim alışık değil alerji yapıyor 0 0 Yorumla
İnleterek_vuran Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Evde maske yapmaya gerek yokki Hükümet veriyor 😷 😂😂 0 0 Yorumla
Monkey_King Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bakım Şart İnsanların Paspal Bakımsız Hatta Temizlikten Uzak Olması Çok İtici Çok Çirkin ! 😣 0 0 Yorumla
Đəspəradø_1991 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Evde maske yapan bir sevgilim olsun isterdim ikimize 0 0 Yorumla
Jhosep Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ya iste evde kaliyorsun rahatsin maskenin etkisi gidene kadar egleniyorsun cok zevlidir 0 0 Yorumla
09BERAT09 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl EV'de yüzüme maske yaptığımdan beri bekleme süresinde yoga ya başladım maske ve yoga harika 0 0 Yorumla
Bekovic Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Siyah nokta bandından öteye gitmedik, gitmeyiz :) :) :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
İçinde ne olduğunu bilmek kendine uygularken sevdiklerine de uygulayabilmek araştirip yapmak hazıra konmamak.
Kendime zaman ayırmanın mutluluğuyla cildimdeki tazelenmeyi hissetmemle ortaya çıkan o rahatlatıcı his...
maske yapıp netflixte takılmak o rahatlıkta bazen unutuyorum maskeyi 1 sezon diziyi bitiriveriyorum 😂
Çünkü kendinle ilgilenmek çok keyifliiii canım kendim
Tabii ki yüzünde maskeyle televizyon karşısında pineklemek :D
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
Çünkü maske yaptıktan sonra olan o doğallık temizlik hissini hiçbirşeye değişmem
sakince müzik dinlersem bence maske etkisini daha iyi gösterir
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
İçine istediğim malzemeleri koymak, mesela salatalık yoğurt bal.. kil maskesi yapıyorum o da güzel.
Maske yaptıktan sonraki yüzümdeki o yumuşama ve beyazlığı seviyorum
Bence bakımlı olmak maske yapmak çok iyi bir şey beni rahatlatiyor
Maske yaptıktan sonra bir ferahlayıp rahatlıyorum tabii bir de arka fonda sakin bir müzik varsa
Maske önemli. Pirinç maskesini şiddetle tavsiye ediyorum
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
aaaaa evet simple en sevdigim marka, en iyi maskesi pure hydrating kizlar bence bir bakin :):):)
Yaz geliyor maske özellikle bayanlar için gerekli. Arada bir kuaförde yaptırıyorum iyi geliyor.
Ben zaten dogal oldugum icin maske yapmiyorum
#Emirhancankir1
bir defa maske yaptım bimden almıştım yuzum o kadar güzel oldu ki sanki makyaj yapılmış gibi yumuşacık aydınlık bir daha bulamadım.
en güzel yanı evde rahat rahat dolasmak ve istedigin şeylerle maske yapmak. kimyasal da kullanmama imkanın varr ve yüzün daha rahatlıyo
Maskelerde bulunan malzemelerin genellikle doğal oluşu. Cilde hiçbir yandan zarar vermiyor oluşu ve düzenli bir kullanıştan sonra gayet etki ediyor
Dizi izlemeyi seven biriyim ve maske değilde yüz nemlendirici i kullanıyorum. sürünce yüzüm soğuyor hoşuma gidiyor.
Simple süper cidden. Ama tüm ürünlerini set halinde kullanımını öneriyorum
Evde maske yapmanın en güzel yanı.; İstediğimde yaparım içine istediklerimi koyarım.
yüzümde maske varken hoş bir havaya giriyorum dfghjklşl
Yuzumun gerilmesi ve temiz olmasi beni mutlu ediyor maskede
Sakin bir müzik güzel bir maske uzanıp hayallere dalmak
Maskeyle hem cildime bakıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum 💙
bazen sadece selfie çekmek için maske yapıyorum yaa :DD
Senin ihtiyacın yok zaten boşver
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum
Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum. 😊
Muhteşem gerçektende bende kullanıyorum çok güzel hayal kurması bile güzel
Sabun kullanıyordum önceden şimdi de jel kullanıyorum yetiyor
Ben maske yapmadim hiç yaşım 27 bana onerebileceginiz tarifler veya ürünler var mı
Kendime Bakım Yapıyorum ya bunun neresinden görüş yazmamı istiyonuz
Maske ile cildim bebek gibi oluyor tabi ki maskesiz olmaz Teşekkürler Simple..
En güzel yanı istedigim ürünleri koyup karıştirmak.
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum ama yaparken keyifli zaman geçirmiyorum
Cildimin bebek gibi olması için maske şart Maskesiz olmaz! ...
Valla en güzel yanı keyifle hazïrlamak icinde neler oldugunu bilmek.
Tarçın ve pirinç ununu sütle çırpıp sürün 15 dk sonra yıkayın 👍🏼
soğan suyu ile çocuk aspirini karıştırıp sürün hem sivilceleri götürür hemde kırışıklıkları azaltır
Arkada müzik olucak birde deli gibi dans ediceksin daha iyisi yok
Öcü gibi gezip olur olmadık yerlerden çıkıp korkutmamanız 😂
Evet bal ozlu bir krem sürüp 15 dk sonra yüzünün ateş adama dönmesi
Maskesiz olmaz! Bebek gibi cildimin sırrını her hafta yaptığım maskeye borçluyum
Denemedim ama denemem lazım cildim kutuyor bazı zamanlarda
bakım akıma ayak uydurmaktır sakın bakıp kalkıp bakım neden yakıp gitti deme
Kısacası rahatsın yat uzan çay iç tv izle telefonla uğraş 😃
Cilt güzelliğimi katlarken aynı zamanda komik selfie’ler çekerek eğleniyorum!
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
Maske yapmak beni rahatlatıyor, masaj gibi geliyor.
Ne yazık ki maske kullanmıyorum cildim alışık değil alerji yapıyor
Evde maske yapmaya gerek yokki
Hükümet veriyor 😷
😂😂
Bakım Şart İnsanların Paspal Bakımsız Hatta Temizlikten Uzak Olması Çok İtici Çok Çirkin ! 😣
Evde maske yapan bir sevgilim olsun isterdim ikimize
Ya iste evde kaliyorsun rahatsin maskenin etkisi gidene kadar egleniyorsun cok zevlidir
EV'de yüzüme maske yaptığımdan beri bekleme süresinde yoga ya başladım maske ve yoga harika
Siyah nokta bandından öteye gitmedik, gitmeyiz :) :) :)