Evdeysek ve yüzümüzde maskemiz varsa değmeyin keyfimize!
Görüş ve yorumlarınla cilt güzelliğiyle göz kamaştıranlar kulübüne katıl.
Hemen, evde maske yapmanın en güzel yanını seç; iyilik dolu önerimizi keşfet! 💚💙
Görüş ve yorumlarınla cilt güzelliğiyle göz kamaştıranlar kulübüne katıl.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
Bebek gibi aydınlık ve gergin cildin sırrı maskelerde. Her hafta yapmazsam olmaz. :)
Arka fonda sakin bir müzik ile başlayan şık tam bana göre. Bunları yaparken güzelce müzikte dinlemiş oluyorum. Ayrıca hem cildimde yenilenmiş oluyor <3
Harikasın canım ben de her gün öyle yapıyorum mutlaka yapılmalı
Merhaba,
Maske yaparken kendimi yenilenmiş gibi hissediyorum. Cildim temiz olunca bir ferahlık geliyor. Temizlik hissi duyuyorum. Ayrıca bana çok faydası oluyor. Güzel bir cildimiz olması kadın olarak en doğal hakkımız. Maske de bu doğal hakkı bize sağlıyor.
İyi günler dilerim.😊🙏
Kendine zaman ayırmanın hem eğlenceli hem de zevkli hali. Kulağında en sevdiğin müzik, yüzünde ise aynaya her baktığında seni mutlu edecek, harika hissettirecek, sağlıklı ve güzel bir cilde sahip olmani sağlayacak bir maske ee bunlar olunca da haliyle huzur... Şu günlerde tam aradığımız şey.
Kuaför salonumda profesyonel cilt bakımı uyguladığım için cilt bakım konusunda hassasım kendime bazı zamanlar. Uygulamadığımda maske ile cilt bakimı yapıyorum☆
Maske ve sakin bir müzik ile dinlenmek kesinlikle tercihim...
Maskeyle çok komik görünüyorum :D O yüzden evde yapıyorum ben de. Genelde uzanıyorum ya da film izlerken yapıyorum. Hem pratik oluyor hem de diğer şeyleri yanında yapabiliyorum. Vakit kazandırıyor böylelikle bana :)
Maalesef ne kadar maske yapsam da, cildimi sürekli temizleyip nemlendirip iyi baksam da sivilceler ve izlerinden kurtulamıyorum :( ne yapıcağımı bilmiyorum artık
Hem maskemi yapıyorum hem filim keyfi yapıyorum harika oluyor.
Kil ve peeling maskeleri güzel oluyor. Cildim biraz yağlı. Ve nedense burnumun deri altında fazla yağ birikimi okuyor. Kil biraz iyi geliyor ama Kadın arkadaşlar daha iyi bir maske varsa yağlı bir cilde önerisi iyi gelen onerirse sevinirim.
#EvdeKalırken vaktim çok olduğu için haftada 3 kez kil maskesiyle cildimi şımartıyorum. 😉
#EvdeGüzelKal
Maskeyle cildim beslenip tazelenirken ben de 'Müzik, ruhun gıdasıdır' diyerek müziği açıp yenileniyorum 🌺
Ucuzdur. Ben bir yumurta akı ile maske limon suyu ve tuz ile peeling yapıyorum. Hem bedava hem zararsız hem de cildim bebek gibi
Maskeyi kille yapmanı öneriririm
:::-)))
Simple Yüz Maskelerini Watsons' da da görüyorum yumuşak ve hafif yapısı ile cildi yormuyor cildindeki kuruluğun azalmasına yardımcı oluyor.
bebek gibi cildim yok maske falan yapıyorum ama boşa yapıyormuşum gibi hissediyorum resmen. Sadece yüzümün yağını alıyor başka bir işe yaramıyor
yüzümde maske varken oturup film-dizi izlemek ve bir yandan da cips-patlamış mısır yemek müthis..
evet cips ve maske zıt şeyler ama aynı anda yapınca da baya eğleniyoru djhakjsg
Canım sıkıldıkça maskeler yapıp kendımle ılgılenıyorum belkı bır ıse yaramıyorlar ama bana cok ıyı gelıyor selfıe cekıp kız arkadaslar grubuma atıp saatlerce dedıkodu yapıoruz 😬
Bakımı ve bakımlı insanları çok severim. Kesinlikle bakım yaparken hem keyifli zaman geçiriyorum hemde cildim bebek gibi oluyor. ❣️
Yumuş yumuş ve pürüzsüz aynı zamanda da beyazlamış bir cilt. Daha ne olsun, bundan ferah ve iyi hissettiğim bir an yok.😇
Evimin rahatı var, her bir adımı aceleye getirmeden güzel güzel yapıyorum.. Güzellik merkezlerinde çok rahat olduğum söylenemez hijyen de cabası..
Haftanın en güzel günleri bakım için ayırdığım günler. Maskemi yapıp loş ışıkta fonda sevdiğim müzikle kafa dinlemenin hazzı mükemmel 🌺
Maskemi hazırladıktan sonra bekleme aşamasında müzikle dans etmek ya da yapmam gereken işleri bu süreçte yapmak.
Çocukla maske zor oluyo tv yüzünüde ev işlerinden vs zaman kalırsa görüyoruz
Kesinlikle maskemi yapıp müzik açıp yatağa uzanıyorum en keyiflisi bu benim için😍
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum.
Evde hiç maske uygulamadım, sadece berberde traştan sonra maske yapalım mı kardeşim diyor yap abi diyorum 🤣
Yüz bakımım için zaman zaman maske kullanıyorum. Beklerken ki zamanı keyifli hale getirmek için aktiviteler buluyorum.
Bir erkek olarak bunlara cevap vermekte çok tuhaf oluyor.
Ancak cilt maskesini bizde yapıyoruz. sadece kapitalizm size yürüyor olsa da
Huzur, mutluluk ve rahatlama... En güzel yanı da maskeyi suyla temizledikten sonra, arınmışlık hissi...
Arka fonda hafif bir müzikle kendini kirece bulayıp harç banyosu yapmak cildi gerip gençleştirip gözeneklerin açılmasına neden olur 😁
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum diyemiyorum çünkü hiç maske yapmadım bugüne kadar 😊😇
Bakımlı olmak her zaman vücudu korur ve sağlıklı bir cilt parlaklığı sağlar.
Yaşasın bakımlı vücutlar :d
En son 2 yıl önce siyah maske yapmıştım çıkartırken zorlanmıştım o benim için milad oldu bir daha yapmadım. :))
Siple hiç denemedim ama burda KizlarSoruyor da belirli kullanıcılara ücretsiz ya da indirimli denemleri için bir güzellik yaparsa sevinirim @Simple
Olmazsa olmazımlarrrr canım maskeler Allah maskeyi ikinci bir yüz yerine kullananlardan korusun diğer türlüsü hallolur ☺️
Maske, Netflix ve uzanmak… Bu muhteşem 3’lü sayesinde kendimi doyasıya şımartıyorum!
Simple Yüz Maskeleri 🌺
Simple ürünlerini çok beğeniyorum yüzümde sanki maske yokmuş gibi oluyor diğer markalar gibi değil simple aşığım sana 😍
Maskeli dolanmak keyifli mi mecburiyetten yapıyorum ben :P
En son ne zaman maske yaptım hatırlamıyorum bile asddfgjk
Son seçenek tam benlik. Maskem kuruyana kadar meditasyon müziği dinler, bilinçaltımı temizlerim.😌👌
Her hafta yapılan maskeye ek olarak arkada eğlendiren kıpır kıpır bir müzik beni anlatır sanırım
Ne abartıyosunuz ya yüzünüze maskeyi sürüp bekleyip yıkıyosunuz işte
Hiç sorma. Aslına bakarsan hiçbiri maske de yapmıyor da işte
Maske ölü hücreleri ve siyah noktaları bir nebze olsun alıyor ve cildi çok rahatlatıyor.
Maske cildimi nemlendirmesi beni çok mutlu ediyor😜
Yüzüm maskeyle ruhum arka fondaki müzikle dinleniyor.
Hayatımda 1 kere maske yaptım o da kil maskesi onu da kız kardeşim yapmıştı etkisi oluyor ya baya..
Maske yerine başka türlü bakım malzemeleri kullanıyorum! 😎
Evde maske yapmanın en güzel yanı kendini şımartmaktir 😄😄
Nemlendirici krem kullanırım genelde. Hem hoş da bir kokusu var.
Kil maskesi yapıyorum daha temiz gözüküyor hoşduruyor
Cilt bakımını düzenli olarak yapıyorum. Diğer türlü içime sinmiyorrr.😌😌
Evde denediğim bir kaç formül yok değil 😜 herkesin bir sırrı var işte
Bebek gibi cildin sırları... Muhakkak düzenli olarak yaparım.
Dışarda maske mi yaptırıyorlar oha sadice maske yaptırcak kadar zenginlik ver allahım amin :D kendimizi her şekilde şımartmalıyız bence ben yağı alanları eşitsizliği ortadan kaldıran su bazlı biraz kömür yapılır maskelerden öneriyorum!
Huzurlu güzel genç hissettirdiği için cook seviyorum pirinç suyu ve kakao maskesi özellikle favorim
Genç hissettirmek mi? Bir an dedim aca 31 yaşında da ben mi yanlış okudum. Sen zaten genç hissetmiyorsan problem var demektir.
@OfsaytKazım hissetmiyorum tabi ki çöktüm ☺️🤓
Aman yahu durunuz. Bu nedir böyle. Tamam şartlar zor lakin içimizde yaşam sevinci olmalı efenim.
kullandığım maskeler sayesinde akne sivilce gibi bir sorunum yok allaha şükürler olsun
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorum!
Yalnızca "Girl Power" grubumuza attığımız komik selfieler çekmek🤡
Maskeyle hem cildime bakım yapıyorum hem de keyifli zaman geçiriyorumm 😊
Cilt bakımının başka yolları var. Neden illa maske anlamam.