Madem ısınamadı neden zaman ister ki sizce? Olmuyor hoşçakal demiyor çünkü emin değilmiş ama insan istemediğini anlar ya?
''Canım sen burda bekle.
Ben bir etrafı kolaçan edeyim, Hoşlandıklarım bana gelirse zaten beklediğinle kalırsın zamanla vazgeçersin.
Yok eğerrr kimse olmazsa boşta kalacak halim yok ya takılırız'' Demenin bir yolu.
Bana zaman ver demek etrafa bir bakıyım sonra geri gelirim belki demek
Bazı insanlar zamanla ısınır o yüzdendir belki. ya da daha yeni bir ilişkiden çıkmıştır oda olabilir.
erkek sevmese bile elektrik alır yaklaşır 2 side yoksa hayatta sevemez
Basta hoslandi
Dedigim gibi basta cok hevesliydi acaba ne itici geldiki:(
Cevap
17Cevap
madem ısınamamış çekip gidecen :D niye onu bekliyorsun ki
ozaman icinde baskasini bulamazsa yokluktan iyidir diyip kabul ediyorlar 😂
ben birilerine daha bakıyım onlar olmazsa sana gelirim diyor
Elektrik gelmiyor ya belki sigortaları kontrol edecektir 😎
Nasıl kaçacagını planlamak için zaman kazanıyor 😂
ısınmak için :D :D D scxvxcd
ısınmak için fırsat istiyordur
Oyalama taktiği ya tutarsa diye
Kararsız adamdan hayır gelmez.
Isınmak için çalışır belki
Isınacağını düşünür zamanla
düşünmesi gerektiği için
Olumlu veya olumsuz haber etmezmi
onu bilemezsinki o onun kararı canım
Nasil yani :/
Yedeksin baskasi olmazsa senle gecici takilir
elinden kaçırmak istemez...
yedek lastik...
kaçmak için 😂
Doğru tespit 😊
Nasil böyle bakimli güzwl oluyosunuz ya oda ayei bir merak bende:/
Bir kız bile size hayran kaldıysa erkekler ne yapsın 😊
@Yakısıklıkurt diyorsun 😏
Evet öyle olmuyor mu hayatınızda 😊
Başka birini bulana kadar yalnız kalmamak için.
dizel motor gibi sonradan ısınıyor sanırım
Bulamazsa yedekte dur diye
İsinmasi icin ates yak
başka biri vardır bitirmesi gereken
Cepte dursun diye
Yedekte bekletcektir
Yedekte tutmak için
kafası karışıktır
Çünkü şerro
ilgiyi seviyor işte
Yol ver gitsin
ısınmak istiyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar