Bana biraz zaman ver diyen sevgili ne yapmaya çalışıyor?

Merhaba arkadaşlar. Sevgilim benimde bir haftadır konuşmuyor. Ne olduğunu anlamadım. Bir önceki gün bana seni çok seviyorum diyen kişi gitmiş, yerine başkası gelmiş gibi sanki. Çok soğuk davranıyor. Nedenini bir kaç güne kadar bilmiyordum. Neyse Ondan sonraki gün Hiç mi hiç konuşmadı. Morali bozuk sandım. Ben çok değer veren birisiyim. Ve o gün üstüne çok düştüm. Sürekli Neyin var bitanem vs. diyip durdum. Ve o gün bana "SUS ARTIK" dedi ve baya tersledi. Çok kırıldım açıkcası. Ben onun üzülmesine kıyamazken.. Neyse dedim bir iki gün konuşmadım üstüne gitmedim. ve bana Aşkım yazdı sonra dahada bişi yazmadı. 2 gün yine konusmadım tabi içim içimi yiyor. gittim ortak arkadaşlarımıza nesi var diye sordum. Onlarda bizede böyle davranıyor. Sen sabret. Üstüne gitme dediler. Ondan sonra sevgilime yazdım ve "bana biraz zaman ver olur mu? seninle alakalı değil dedi."Tabi ben çok üzüldüm 2-3 gün bişi yazmadım. Ama üzüldüğümü arkadaşlarımda gördü tabi en sonunda bir ortak arkadaşımızla dertleşirken bana dediki sana bişey söyleceğim ama sakın üzülme söylemem yoksa dedi. Bende anlat dedim. Sevgilime neden canın sıkkın demiş oda Eski sevgilim aklıma gelip duruyor demiş. İnanın ne diyeceğimi ne yapacağımı bilmiyorum. Onu hala seviyorum. Beni kendinden soğutmaya mı çalışıyor? Dayanamadım dün yalvardım ona. O kadar şey yazdım. Ama gördüğü halde hiç cevap vermedi. Bende kırıldım ama yürek işte.. Öyle kolay kolay vazgeçilmiyor. İlk başlarda peşimden koşan kişi şimdi hiç konuşmuyor bile. Ne yapacağımı, Nasıl davranacağımı inanın hiç bilmiyorum. 2 gündür bir şey yazmıyorum. Sizce nasıl davranmalıyım arkadaşlar?
Bana biraz zaman ver diyen sevgili ne yapmaya çalışıyor?
Cevapla