Bana çağrıştırdıkları şey şu, siteden düzenli konuştukları biri var ve konuştukları kişiye başka hiç kimseyle konuşmuyorum diyorlar ama mesaj atıp duruyorlar aslında başkalarına. Bana güven vermiyor o tipler😅
20 sa
Bana çağrıştırdıkları şey şu, siteden düzenli konuştukları biri var ve konuştukları kişiye başka hiç kimseyle konuşmuyorum diyorlar ama mesaj atıp duruyorlar aslında başkalarına. Bana güven vermiyor o tipler😅
Cevap
35Cevap
Bende 50 kişiyi takip ediyorum ama kimseyle pek muhabbetim yok. Yazsam hepsi de cevap verir
Dikkat etmedim hiç, isteyen istediğiyle konuşsun
Bu sitede herhangi birinin başka birine güven vermesi şaşırtıcı olur zaten, orta çağ Fransızları gibi buradakiler, dışarıya kendilerini insan gösterip, evlerinin ortasına ediyorlar.
Herkes sitede istediği gibi takılabilir tabii, kimseye karışamam. Ama takipçi ve takip edilen sayısı 1 olup bir yandan başka kişilere de mesaj atan profiller bana biraz karışık geliyor. Ben böyle durumlarda niyeti net göremediğim için temkinli yaklaşırım.
İşte bu yüzden reklam için yaşamamak lazım özünde yaşa takip ediyor ya da etmiyor yüreğindeki tek yâr o mu ona bakmak lazım mis gibi bir noktaya değinmişsiniz çokça lıke 🤌🏻
anlam yüklemiyorum çünkü kimseyle takipleşmeyip sevgili yapanda var, 5 kişiyi (arkadaşları ) takip edip tek kişiyle konuşanda var , mesajları kapalı olup millete yazanda var
Hiçbir şey düşündürmüyor. Çünkü takipçi sayısı sıfır da olsa bir de olsa arka plânda ne haltlar yediğini bir kendisi bir de Allah bilir
Birilerini güveni umurumda olduğundan değil milletin soru paylaşımı vs bildirimlerini almak istemiyorum sadece. Ondan kimseyi takip etmiyorum. Ki bunu ego olarak algılayan davarlar dahi var ama neyse. :D
Mağaralarında klavye aşkları yaşayan ergenler
Sevgili olmadığım halde sadece bir kişiyle takipleştiğim bir dönem oldu onun da tek takip ettiği bendim 😂
Konuştuğu kişiyle samini olduğunu düşünürüm ama bu cok sadıklar birbirine olduklarının kanıtı degil olamaz
1 genelde niyeyse kimseye yeterli gelmiyor yanına + koyup herkese sen 1 sin demek mantıklı geliyor.. insan formu garip :))
Ultra mal onlar ya birini fake olarak işletmek için eski tanıdığı sevgilisini işletmeye çalışan mallar
Bu Sitede Kimseye Mesaj Atmadım, Sadece Konu Cevaplıyor Ve Çıkıyorum. Bana Yazanlar Olursa Cevap Veriyorum.
Her kurban kendi bacağından asılırmış kim ne yapıyorsa yapsın zerre umrumda değil 😅
Abaza sapık ve ceset kişiler kendini illa belli eder
1 rakamı yalnızlığın değil meydan okumanın imzasıdır.
Bende onume kim gelse takipmediuorumm yanlis
mi yapiyorum acaba
Gene ayak üstü güvenilmez olduk ya iyimi fsşlsşl :D :D
sitenin çoğunluğu güven vermiyor zaten, gayet normal
haklısın
Samimi olmadığım insanları neden takip edeyim ayrıca aklı yarda olanın gözü yerde olur çok takılma boş ver
Şimdi seni takip eden bir çok kişi sadece seninle mi konuşuyor? Sende sadece iki kişiyle mi?
Sen çok güvenli birisin oldukça belli
Saçma bir soru sormuşsun
Senin sorduğun soru çok mantıklı benim cevabım mantıksız değil mi
İnsanlar birbirini takip etmiyor diye kalkıp güven vermiyor diyen sensin
1 kişiyi takip edince sırf onunla konuşuyor havası yaratan sensin
Sonra kalkmış mantık diyor
Ahahah ya bu nasıl bir beyin, her şeyi tersten anlıyor? Birbirini takip etmeyen insanlar arasındaki güven değil benim konum. Aksine sadece birbirini takip eden insanlar arasındaki güven. O kişiler arkaplanda bana da, başka kadınlara da yazıyorlar takipleşmediğimiz halde. Anladın mı? Bak o kadar kişi var, tek anlamayan sensin olayı. Kitap oku biraz
Seni kitap diye okurum ben.
Ayrıca bir çok kişi konuşur veya konuşmaz seni ne ilgilendiriyor
Sana mı düştü tasası? Ne çok seviyorsunuz ya milletin arkasından konuşmayı yok onu yaptı bunu yaptı
Sen kendine bak önce..
Belki ki erkek düşmanı birisin, ne hikmetse başka soruda da karşıma çıktın 🤦
Neymiş sıradan bir fotoğraf atarsan ona bile güzel demiş erkekler
Narsist birisin sen belli oldu..
Cidden zamanım senden kıymetli
İyi günler...
🤣🤣
Karşımda bir hanımefendi var
Sakinim..
Saygılar sevgiler hanımefendi 🙏
Hiç dikkat etmedim ama burayı çok ciddiye almıyorum normal olarak. Sadece zaman geçsin diye sorulara cevap veriyorum
Yaparlar her şeyi... Lar kadın için...
Seven adamlar hariç
Bu siteden bir kisiyle bile uzun uzun konuşulmaz aklınızı basiniza alın buradaki bir üyeyi bile ciddiye almayın sonunda emeklerinizin boşa çıkacağına yemin edebilirim ama kanitlayamam.
Doğru bir tespit yapmışsın bebiş Emin olanların mesaj kutusu seninkinden daha doldur,:) bir de bunu Instagram versiyonları var en tehlikeliler hep az takipçi olan profiller
Cidden mantıksız bir soru sormuşsun
Şimdi ben sırf sevdiğim bir kişiyi takip ediyorum diye dönüp sadece onunla mı konuşmam lazım?
Düzenli konuşma diye bir konu söz konusu değil bunu nereden çıkardın
Ya siz kızlar neden üzerinize alınıyorsunuz erkekler için konuşuyorum. Erkeklerin çoğu o takipleştiği 1 kişiye sadece seninle konuşuyorum deyip güven aşılamaya çalışıyor ama işin arkaplanını o erkeklerin mesaj attığı kızlar biliyor. Hemcinslerime uyarıda bulundum böyle vaatler veren biri varsa konuştuğunuz inanmayın diye. Siz niye hemen kişisel algılıyorsunuz? Aynı tarzda bir kadın profili görsem o kadın hakkında bunu düşünmem zaten. Ne duyar kastınız be
Sitede dönenlerden haberiniz yok
Takip de etmiyorum, takip kabulde etmiyorum. Kimseye de özelden ilk mesajı atmadım atmam. Genelleme yap ama bizleri ayrı tut
Bunu yaptığım da sadece o kisiyle konusuyorum cogu zaman sorulara bile bakmıyorum.
Olabilir burada birine güvenmek cok zor zaten
Sıfır olanlar hakkında da soru açar mısın?
Peki takip ettikleri ve takipçisi sıfır olup da mesaj kutusu da boşşa?
iletişim sorunu var bu sitedekilerin.
Birsey dusundurmuyor acikcasi
Kimseyi takip etmiyorum kimse de beni etmesin
Kendi tercihleri. Herkes tercihleriyle Yaşar.
Kaçamakta mı yapmasınlar niye ifşalıyorsun ayıp
Anlaştığı tek insandır
Ahaha hiç böyle düşünmemiştim jssjjsj
Hiç dikkat etmiyorum.
Ya cool görünmeye çalışıyorlar
Tipi Tipler İşte 😂
hiç mesaj atmam sdfds
0-0 şükürler olsun
Hiçbir şey
Dikkat çektiği kesin
Çok kasıyorlar kendilerini
Bence de
Benim de öyle herkes bir değil
Bu Ben 😅😅
1 e 1 se sevgilidir
Bana sormak yerine sana mesaj atan kişiye sorabilirsin
Tahminde mi yürütmeyek hacı abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, o durumlar insanı tabii ki düşündürüyor haklısın! 🧐 Güven ilişkilerin temeli, hele de online platformlarda şeffaflık gerçekten önemli. Belki de yeni katılmışlardır ya da sadece belli biriyle konuşuyorlardır ama mesaj atma meselesi kafanı kurcalıyor olabilir. Bence her zaman dürüstlük kazanır! 🫶 Sen böyle durumlarda neye dikkat edersin, karşındakinden beklentin ne olur? 🤔