KizlarSoruyor’da Son Güncelleme ile Gelen 3 Yenilik!

KizlarSoruyor yeniliklerine hız kesmeden devam ediyor. Son gelen güncelleme ile benim gördüğüm üç tane yenilik geldi. Eğer farklı bir...

KS'nin Rozetleri Ne Diyor, Biz Ne Anlıyoruz?

KS'nin bilgi levhaları rozetler KS sağ olsun üyeler nedir ne değildir diye rozetler yapmış, ne anlama geldiklerini açıklamış...
65

Spammer ve Spam Paylaşım Nedir?

Sitede sıkça görmeye başladığım bir durumla karşınızdayım. Takıntılı olarak aynı şeyleri sormaya gayret gösteren, üyelerden çıkar...
716
Sohbet

KizlarSoruyor'un En Matrak Üyeleriyle Eğlenceli Bir Sohbet

Merhabalar aşklarım! Sitenin en manyak üçlüsü bir araya gelip Bence yazalım dedik ve böyle bir şey ortaya çıktı. Samimiyeti ve katılımı...
Sohbet

Yeni Aşk Fenomenimiz İle Minik Bir Sohbet!

Merhaba KizlarSoruyor yine ben. Bugün çiçeği burnunda aşk fenomenimiz artı editörümüz @BoşyapanŞizovski ile küçük bir sohbet...
122

Beyefendilere Sordum: "KS'de Erkek Olmak" (Röportaj)

Selam! 🌺 KS bir tatlı olsa aşure olurdu. İçinde ne ararsan var! Ne ararsan var kısmında hoşlanmadığın malzemeler de bulunabiliyor işte....
Sohbet

Yeni Bir Dönem Başlıyor: Son Gelişmeleri ve Fark Yaratacak Yenilikleri KizlarSoruyor'un Kurucusu Tolga Tanrıseven ile Konuştuk

Bundan tam 6 ay önce; Geçirdiğimiz güzel vakitlerin, öğrendiklerimizin, öğrettiklerimizin ve belki de birbirimiz gibi olan veya olmayan...

Fenomen üyelerin sıkça eleştirilmesindeki sebepler nelerdir?

Son zamanlarda Fenomen üyelere yönelik ağır eleştirilere denk geliyorum.. Fenomen üyelerin bu kadar ağır eleştiri almasındaki sebepler...

Sitede neyden rahatsızlık duyuyorsunuz?

Mesela kendimden son derece rahatsızım hshsj kovun beni ya site beni banlasın atsın bişi yapsın girmek istemiyorum buraya
57

Sizce de bu akşam durgun değil mi KS?

Bir sürü de yeni üye sorusu gördüm ama durgun sanki mübarek akşam ahaha
34

Kızlar Soruyor'un adı neden kızlar soruyor?

Burada soruları sadece kızlar sormadığına göre neden platformun adı KizlarSoruyor anlamıyorum neden insanlar soruyor gibi cinsiyetçi...
21

Arkadaşlar KS bozuldu mu?

Bir günde aşırı saçma şeyler yaşadım -yorumum kaldırıldı (tamam ingilizce konuşmak yasakmış bilmiyordum) -saçma şekilde çok hesap...
16

Sitede sevilen popüler bir üye misin?

Evet gelsin artı eksiler :)) savaş başlasın

Buradaki üyeleri etiketlerine göre yargılar mısınız?

Ben hep şey diye düşünürüm mesela; Aşk ilişkilerinde etiketi varsa bu aşkın olayı çözmüş tam bir Eros jsjs Kişilik karakter etiketi...
58

Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım hg yokmu?

Hoş mu boş mu geldim acaba 😍😍😍😘😘😘😘
222

KizlarSoruyor'a gelen güncellemelerden en çok beğendiğiniz hangisi?

Ben ayrı ayrı tüm güncellemeleri sevdiğimi söyleyebilirim ama özellikle "diğer mesajlar" güncellemesini çok sevmiştim. Özellikle pembe...

Ks'ye nick değiştirme gelmeli mi?

Bence gelsin artık ama ya bir o kaldı onun dışında bişi kalmadı 🤔
54

Sevgili KS halkı kendimi sitenin babası ilan ettim var mı karşı çıkan?

Derdinizi dinleyeceğime, size elimden gelen yardımı yapacağıma KS, yönetimi huzurunda söz veriyorum teşekkürler
31

3 milyon 333 bin Xper ödüllü , Nasılım kategorisi dudak büzmeli foto yarışması yapılsa çok kız katılır mı?

3 milyon 333 bin Xper ödüllü , Nasılım kategorisi dudak büzmeli foto yarışması yapılsa çok kız katılır mı?

Sitede kiminle ruffles original yemek istersiniz?

Sitede kiminle ruffles original yemek istersiniz?
44

KizlarSoruyor sitesini ilk nasıl keşfettiniz?

KizlarSoruyor sitesini ilk nasıl keşfettiniz?
YÜKLENİYOR...