Mesela benim için takipi takipcisinden çok olan birisi gözümde basitleşir.
Sizn için önemli mi?
Mesela benim için takipi takipcisinden çok olan birisi gözümde basitleşir.
Sizn için önemli mi?
Hiç takılmam böyle şeylere:) Birçok sebebi olabilir yani özellikle instagramda bazı insanlar birçok spor müzik sayfasını takip ediyor, takipçileri de sadece arkadaşları ise haliyle takip sayısı daha fazla olur. Çok gereksiz böyle şeyler hiç takılmam:)
Oda doğru ama öylesi az
Takip/ Takipçi sayısına değilde sosyal medyaya neler paylaştığına dikkat ederim, genellikle.
Saçma sapan hareketler ve paylaşımlar daha itici duruyor çünkü
Cevap
4Cevap
Çok takip/takipçisi olan insanlar gözümden düşüyorlar, uzak duruyorum.
Çok kişi takip etmesi kadar az takip etmesi de ayrı bir sinsi geliyor bana 😂😂 O yüzden eder.
KS buna dahil diyerek alt not döşüyorum.😂 KS de 3-5den fazla takip edecek insan yok bence 😂
Katılıyorum
Takip ve takipçi benim işin hiç önemli değil. Ayrıca takipçi sosyal ağın açık olsada her takip edeni kabul etmiyorum. Siliyorum genelde.
İnstagramda 10 kişi ile takipleşyioruz. Facebook 0 kişi, diğerlerindeki takip sayısını pek umursamıyorum
Çok önemli değil benim için amacım sorulara cevap vermek genellikle
Elbette çok fazla insanı takibe alandan ne beklenir
Ne alaka ya. Benim Instagramımda 1 takipçi var o da arkadaşım diye. Yoksa kimseyi kabul etmem. 46 tanede severek takip ettiğim sayfa var. Şimdi ben basit bir insan oluyorsam eğer bu basitliğimle gurur duyarım şahsen.
O birde herkese açık hesapsa
Daha mi itici oluyor yani
Yani ben direk uzak dururum
Aynn
Hayır, takılmam öyle şeylere.
Hiç bir şey ifade etmiyor
Tam tersi bende. Takibi fazla olmalı.
Yok anlamsız bir şey olarak görüyorum.
Hayır
Hayır, önemsiz.
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?