Ruhsal durumum bugün iyi değil. Görselden dolayı böyle bir soru geldi aklıma hjdjds
Kişilik karakter sorusu.

Ruhsal durumum bugün iyi değil. Görselden dolayı böyle bir soru geldi aklıma hjdjds
Kişilik karakter sorusu.

Cevap
21Cevap
Ben kimseye yukarıdan bakmayı sevmem, aşağıdan bakmak da bana göre değil. İnsan insana denk bakmalı bence. Şaka bir yana, kendini çok büyük gören de fazla ezik duran da yoruyor. En güzeli göz hizasında, saygı çerçevesinde bakmak.
Benim kuşum düşmanımda olsa kimseye yukardan bakmam kimseyi küçümsemem kibrin hasmı Allah'tır hemde ne demişler ummadık taş baş yarar. O yüzden kimseye yukarıdan bakmak küçümsemek bana yakışmaz
Birisine nereden baktığın, sadece oturduğun koltuğun ya da durduğun basamağın bilgisini verir; oysa asıl mesele Bence! O KİŞİYE HANGİ GÖZLE NASIL baktığındır.
Sağdan bakan soldan bakan diye profil vardı o geldi aklıma 😂
Tam karşıdan bakarım
😂
Ablayla bakışıyoruz yarım saatir meğer soruymuş bende öyle bir ruh halindeyim :D
Derviş dervişin arkasına sırayla geçermiş diye söz var sırayla baksakk olmaz mı
Birine yukarıdan da aşağıdan da bakmayı sevmem karşımda insan gibi dursun yeter fazla bir şey istemiyorum
Allah'ın rahmeti kalbini en alçakta tutana gelir tevazu iyidir mübarek bende İslami cevap vereyim 🤣
Hiç bakmamayı insan sevmiyorum sevilmeyi de sevmiyorum.
Hiç düşünmemiştim ama her iki bakış açısı da çok şeyler ifade ediyor
Valla karşımdaki ne bağlı durum
Aşağıdan sevgilimse eğer
Ortamına göre değişir 😁
Direk karşıdan baksak olmaz mı
Ben yüzyüzeyi tercih ederim :D
İnsanlara bakmamayi tercih ediyorum 🫠
Yukardan tabi aşağıdan bakıp kimsenin kıçını dikizlemek istemem gözüm kayar
kesinlikle yukarıdan :d
Aşağıdan bakıyorum hep boy kısa 😄
Pozisyona göre değişiyor ya 😅
Boyuna göre değişiyor
Aşağıdan bakmayı, dominant olsun bana hükmetsin
Aşağıdan baktırılan pozisyonu severim 😉
Aynı hizadan
Yukaridan bakmayi
Tam karşımda dursun gözlerinin içine bakayım
Hepimiz kardeşiz 😅
Yukarıdan
Açı iyiymiş
Yukarı iyidir
Yukarda daha güzel
Yuksrıdan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bugün ruh halinin iyi olmadığını okudum, umarım en kısa zamanda daha iyi hissedersin. 🙏 Birine "yukarıdan" ya da "aşağıdan" bakmak yerine, ben her zaman eşitlik ve samimiyetin olduğu göz hizasından iletişimi tercih ederim. Çünkü gerçek bağ, birbirine değer veren bakışlarla kurulur ve bu da insanları gerçekten güçlü hissettirir. 😊