Sorular: KS Hakkında

8 dak önce
TrueBloodYeniden

Sitede fake olduğunu düşündüğünüz kimse var mı?

Evet arkadaşlar.. pek çok kişi (özellıkle erkekler) bu durumdan şikayetci. Bazıları da var ki tam doğan görünümlü şahin. Sizin gözünüze kestirdiğiniz, bu kesin fakedir dediginiz biri var mı? Benim var bir kaç pembiş ve...

0|0
56
8 dak önce
beydiiceksin

KS'de tanışıp buluşuğunuz kaç kişi var?

ya da hiç KS'den biri ile tanışıp buluştunuz mu?

0|0
25
39 dak önce
Singleheart07

0|1
51
1 saat önce
Smilee35

0|0
97
1 saat önce
Anywhereeeee__

Bu siteden bir cacık olursa tüm siteye kokoreç ısmarlıcam tamam mı 😁?

Az önce bir soru gördüm ondan esinlenip sorayım dedim 😁😁

1|1
420
1 saat önce
ΛЛƓƐŁo

0|1
65
2 saat önce
ayazbulut1989

Kızlar, yeniyim burda?

yeniyim hoşgeldin demek yok mu

0|0
8
2 saat önce
Gizli Üye

KS'de neden hep kızların profili gizli, erkeklerin profili açık?

Genelleme yapmak istemiyorum ama ne zaman bir kız profiline baksam gizli, erkeklerin profiline de baksam açık oluyor.

0|0
87
2 saat önce
Ela__Çocuk

0|0
2 saat önce
BuzPüskürtenEjderya

1|0
1115
2 saat önce
SiyahPolar

Sizce de bu sitede bazı moderatörler çok acemi değil mi?

''Galatasaray'ın şampiyonluk kutlamasına neden Kibariye gelmedi'' diye soruyorum, üyeleri hedef alıyor diye kaldırıyorlar. Şakacı şeyler. Ben hep kiboş gelsin stadı çoştursun isterim. O kiboş birgün Aslantepe'ye gelecek!!!

0|0
35
2 saat önce
MagRipOgLu

0|3
612
3 saat önce
Kafanasikarimulan

KS de gordugunuz en ilginc soru nedir?

Gördügunuz en ilginc soru hangisi?

0|0
57
3 saat önce
Gizli Üye

Nasıl fenomen olabiıirim?

Lütfen yardim. Bir konuda fenomen olmak istiyorum bu sitede. Ne yapmalıyım?

0|0
210
3 saat önce
Gizli Üye

Modlar hesabi gizli profilini görebiliyor mu?

Burdaki bütün modlar profili gizli üyelerin paylaşımlarını görebiliyorlar mi ya da sorularda gizli görüş paylaşanların kim olduğunu

0|0
011
3 saat önce
Gizli Üye

KS de sorulara daveti kapatma varmı?

Bir kaç slk insanlar sürekli sorulara davet edip duruyor. Cidden gıcık oluyorum. Ayarlara baktım bulamadım. var mı böyle birşey?

0|0
14
3 saat önce
Prophet_n

Sitenin amacı ne :D?

bir türlü anlayamadım haber sitesi gibi bişey mi

0|0
48
3 saat önce
Jomei

Ks’de sizi ağına düşürmeye çalışan ya da düşüren birileri oldu mu?

Burada biri beni ağına düşürmeye çalışıyor. Sizce ben bu ağa düşer miyim? Yoksa çırpınmadan kendimi bırakıp az acı mı çeksem? 🤔 https://www.youtube.com/embed/OzEGWKh3CTw

0|0
23
4 saat önce
illegal_

0|0
19
4 saat önce
Alihangg

0|0
27
4 saat önce
Gizli Üye

Gizli soru ve yorumları gören var mı?

Ona göre cozutucam ya da cozutmayacam Gizliden troll yapiyorum hoşuma gidiyor eğer görüyorlarsa nickimi yapmayayım 😅😅 bilgi sahibi olan var mı?

0|1
55
5 saat önce
Gizli Üye

Engel listenizde kaç kişi var?

1067 kişi varmış bende. Sizde kaç kişi var?

0|0
2038
5 saat önce
sosyopatım3

Nickinizin anlamı nedir?

Arkadaşlar nickinizin anlamı ne?

0|0
1816
6 saat önce
beyza6161

Acil yardimmmmmm?

Ya attiginiz mesajlari yorumlari goremiyorm sordugum soruyu

0|0
03
6 saat önce
Gizli Üye

0|0
26
6 saat önce
Yineozledimbe

Merhaba yeni üye oldum nasıl bir site bu :D (i) ?

Merhaba yeni üye oldum nasıl bir site bu :D (ironi) ?

0|0
56
6 saat önce
hüzünlübirkızzz2

0|1
1530
6 saat önce
person_52

0|0
1111
7 saat önce
canylmz08

Nerde şu sitenin crazyleri yaw?

Arkadaş önceden biraz delisi olurdu bu sitenin nerdesiniz?

0|0
40
7 saat önce
Alone-Person

Resimlerimi kaldırayım mı kaldırmayayım mı?

Hesap açıp milletin resmini kullananlar çoğaldı, kararsız kaldım kaldırsam mı😄?

0|0
68
8 saat önce
Gizli Üye

Şu sitede bir tane akıllı insan yok mu?

Ya bir tane ya bir tane akıllı insan yok mu yemin ediyorum dişimi kırıcam şu gelen mesajlara bak aklınız hep başka yerlere çalışıyor

1|3
855
8 saat önce
hulkunpantolonu

Beni bugün icerisinde xper bilge seviyesine ulaştırır mısınız 😂?

Sadece 417 expercik kalmis bilge xper seviyesine ulasmama. Bari sizde bir el atında bu geceye kadar olayım yanii. Su kardeşinize bir yardim etmez misiniz 😂

1|2
21
18 saat önce
Bozukakord001

KS'nin en çekici üyesi kimdir?

Herkes en beğendiğini yazsın. Etiket serbest :D

0|0
01
9 saat önce
Gizli Üye

0|0
38
10 saat önce
Gizli Üye

KS de hesap kapatmakla alakalı?

Arkadaşlar KS daha önceki hesabimdan resim atmıştım BENCE bölümünden daha sonra hesabımı kapattım ayrıca profil resmim de vardı yani hesabı kapattıktan sonra bence kısmında sorduğum soruyla beraber profil resmim kalıyor mu?

0|0
43
10 saat önce
Muhammed6752

KS Hesabını Başkasına Devredebiliyorummu?

KS hesabımı ya kapatacam ya da devretmek istiyorum mümmkünmü?

0|0
32
10 saat önce
Police35

Herkese günaydın herkese güzel Pazarlar olsun nasılsınız iyimisiniz?

Herşeye rağmen burası güzel bir site en azından çok fazla abaza çok fazla kezban yok herkes kendi halinde selam olsun hepinize 😊

0|0
51
11 saat önce
ztrkmstf

Eig nasıl yapılıyor?

En iyi görüş nasıl seçiliyor

0|0
10
11 saat önce
Benibeniibihterini

Nasılım katagorisi sizcede saçma bir hal almadı mı?

Nasılım katagorisinin amacı ne acaba? O katagoride gezdiğim zaman aklıma tiktokçular geliyor jsjzhxjxj Abi bu neeee abii bunee Allah aşkına? 😂😂Abi nerde saçma, absürt birşey varsa nasılım katagorisinde. Biri iğrenç...

0|0
612
Yükleniyor...