Burada neden bu kadar saldırgan erkekler var, kız görünce hemen yorum yapıyor, mesaj yazıyor, laf söylüyor. Bir de teklifte bulunuyor. Son zamanlarda neden bu kadar çoğaldı, bir kadına saldırmak, klavyede yazmak?
4 gü
Burada neden bu kadar saldırgan erkekler var, kız görünce hemen yorum yapıyor, mesaj yazıyor, laf söylüyor. Bir de teklifte bulunuyor. Son zamanlarda neden bu kadar çoğaldı, bir kadına saldırmak, klavyede yazmak?
Kız görünce coşuyor yazıyor az*ıyor ama yüz alamayınca da hakaretler kaş*r demeler or* yerine koymalar başlıyor. Tecrübeyle sabit. Sanki biz senet imzaladık iki sohbet edicez sonra da vericez diye. Normal arkadaş olmayı bilmiyorlar. Bir de çok fazla kadınla alakalı sayısız yorumlar yapıyorlar aşırı rahatsız edici, pembe profile girip yine mesela rahatsız ediyorlar kızları. Eekekler bile soruyor kızsın dimi? Diye. Başı boş köpek yerine bunlar toplatılsa keşke...
ağlama sever seni demiş birde bana
Ağlama seni *SK.. rim demiş
NXLEMXPMEP varoş ya bırak kendi haline belediye daha zehirlemedi mi seni hoşt de 🤣
Evimin önüne direğin yanına bağlarım o erkeği gelen giden ona taş atar
Yaa hahajwxjw komik
Gelsin o zaman onun kafasına taş atarım
Canım ya, bu durum gerçekten de sinir bozucu olabiliyor, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Maalesef internet ortamında böyle tiplere denk gelmek üzücü ama unutma ki onların tavırları seni değil, kendi karakterlerini yansıtıyor. Hiçbir zaman böyle davranışlara prim verme, canım. Sen bu konuda neler yapıyorsun peki, nasıl başa çıkıyorsun? 🤔💌
Cevap
5Cevap
Finansal köle ve pasifim kadınlara cinsellik gözüyle bakmıyorum
erkekler sakin olun ayıptır
Saldırmak yanlış tabiki ~
yooo yanlış g örüyorsun
Klavye çünkü kısaca
Yalnız ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?