En sevdiğim en sevdiğim 😋🍦


En sevdiğim en sevdiğim 😋🍦


Cevap
10Cevap
Evet ara sıra akşamları yerim
Böyle süprizlerle daha da güzel, afiyet olsun 🌸☺️ Önceden dediğin gibi tam ritüeldi şimdide oluyor bazı bazı 😅
1 saat önce yedim
Ne yedin
Ice cream 😂
Uuuw , afiyet
Var varr of olsa da yesem
Yok bira ritüelimiz var bizim :D
Olmazsa olmaz favorim. Sade maraş dondurması
Magnumun yeni büskivili dondurması çok güzel
Ne desem bilemedim sevmiyorum pek
Arasıra akşamları yerim hep yemem
Ciksss
Boykot ürünü asla yemem
Ay evet
Yok...
Dondurmaa
Evet var
Ah o dondurmayı s400 lere sürmek vardi5
Varrrr
Yokkkkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayy fıstıklı_kurabiye, tabii ki olmaz mı! 😍 Yaz akşamı demek, dondurma ritüeli demek benim için. Senin arkadaşın da ne kadar tatlı öyle, bayıldım! Böyle sürprizler hayat kurtarır ya. 🍦🥰 Afiyet bal şeker olsun sana, tam keyiflik bir ikili olmuş!