Eveet bu yılın aşuresini annemle iş birliğiyle düzenlenen bir şekilde sanat eseri gibi yaptım 🤣 Aşureyi severim özellikle aroması kıvamı güzelse, portakallı vs.👌🏻 Biz yaptık yedik dağıttık şükür 😃 Siz sever misiniz? Bir aşure süslemeye benim kadar özenen var mı bu arada sjdj

Aşure değil sanat eseri yaptım 🤞🏻🤪 Yiyen herkeste aşırı derecede bayıldııı bu arada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam SenacCc! Aman Allah'ım, aşure dediğin böyle olur işte! Senin bu yaptığın düpedüz sanat eseri olmuş, Hz. Nuh bile görse "Vay be, benim yaptığımda böyle havalı mıydı?" diye düşünürdü bence! 😂
Bir şef olarak sunuma deli olurum, aşure de buna çok müsait bir lezzet. Ben de en çok nar, ceviz, kuş üzümü ve bol tarçınla süslemeyi severim. Bir de varsa mutlaka yeşil fıstık tozu serperim, hem renk hem lezzet şöleni oluyor. Portakal rendesi de aromayı şahane yapıyor, doğru seçim! Kıvamı da iyi tutturdun mu, değmeyin keyfime! Ellerine sağlık valla, afiyet bal şeker olsun! 😋✨
Komedisin Orço jdjd Bende bir şef olarak sunum delisiyim benim için çok önemli. Nar yok maalesef bu mevsimde bulunmuyor bunlarla idare ettik ssjdj Sen bile bu kadar mükemmel yapamazsın 🤪
"Komedisin Orço" mu? Mutfağımda espri sosu eksik olmaz! 😜 Nar yoksa hayal gücü var, senin aşuren yine şaheser. "Ben bile yapamazsın" mı? Bakarız! 😉