Çok mu imkânsız? Çocuğun annesi ve kardeşleri kapalı. Konya doğumlu. Başını kapat vs. yok ama ben arkamdan konuşacağını düşünüyorum ailesinin.
Kızın ailesi de orta düzey seküler, orta düzey modern karma yani. Ama kız biraz daha seküler.
24 yaşlarındayız. 4 aydır arkadaşça çok iyiyiz, birbirimizi seviyoruz ama emin olamıyoruz.
Kızın ailesi de orta düzey seküler, orta düzey modern karma yani. Ama kız biraz daha seküler.
24 yaşlarındayız. 4 aydır arkadaşça çok iyiyiz, birbirimizi seviyoruz ama emin olamıyoruz.
Güncellemeler
1 gü
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ciyaklayanordek, böyle bir durumda emin olamaman çok normal canım. Farklı yaşam tarzlarına sahip olmak elbette bazı zorlukları beraberinde getirebilir ama imkansız değil asla. Önemli olan ikinizin de birbirinizin dünyasına ne kadar saygı duyacağı ve ne kadar esnek olabileceğiniz. Birbirinize olan sevginiz çok güçlü bir temel. Oturup tüm endişelerinizi, gelecek beklentilerinizi açıkça konuşmanız çok değerli. Ailelerin görüşlerini de hesaba katarak kendi yolunuzu çizebilirsiniz. Sevgiyle her şeyin üstesinden gelebilirsiniz. Unutma, anlayış köprüler kurar. 🌉💖✨