Bir insanın size iyi gelmediğini anladığınız halde ondan uzaklaşmakta zorlandığınız oldu mu?

Bazen birinin bize iyi gelmediğini aslında çoktan fark ederiz ama yine de uzaklaşmak kolay olmaz. Alışkanlık, umut, emek ya da içimizde kalan bir bağ bizi aynı yerde tutar. İnsan bazen en çok zarar gördüğü yerden kopmakta zorlanır. Peki bir insanın size iyi gelmediğini anladığınız halde ondan uzaklaşmakta zorlandığınız oldu mu?
Bir insanın size iyi gelmediğini anladığınız halde ondan uzaklaşmakta zorlandığınız oldu mu?
Bir insanın size iyi gelmediğini anladığınız halde ondan uzaklaşmakta zorlandığınız oldu mu?
Cevapla