Beni birisi baskı altına almaya, boğmaya çalışınca hakikaten bana daral geliyor yakamı bağrımı yırtasım imdat diye bağırasım geliyor

Size neler oluyor?
Beni birisi baskı altına almaya, boğmaya çalışınca hakikaten bana daral geliyor yakamı bağrımı yırtasım imdat diye bağırasım geliyor

Size neler oluyor?
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ En tanınmaz versiyonumu görmek isteyenler bana herhangi bir konuda ne yapmam ve ne yapmamam gerektiğine dair ısrarlı olarak yön vermeye kalkışabilirler. Doğru düzgün tavsiye vermekten bahsetmiyorum burada, kastettiğim "yön belirlemek". İşte o zaman karanlık yüzüm görünüyor. 😄😄⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Aslında detayda yaazdığın ama onu sen yazdığın için ben diğerini yazmak istiyorum, bu aktif bir davranış ben bir tane de pasif yazacağım.
Karşıdaki kişi anlatmak istediğim şeyi anlamamakta diretiyorsa, tekrar tekrar anlatmam gerekiyorsa, anlamasına rağmen haklı çıkmak için başka konulara geçiyorsa istemsizce uzaklaşıyorum çünkü çok yorucu oluyor.
Enerjimi buna harcarsam günün geri kalanına kalmıyor.
Aşırı kıskançlık, sahiplenme duygusu, hesap sormalar, kibirli davranışlar, kendini bir şey sanmalar, mesajlara geç cevap dönmeler, yalan söylemeyeler, güvensizlik... vs. bu listeyi daha uzatabilirim.
Bence, insan karşısındakini olduğu gibi kabullenmeyi öğrenmeli ve değiştirmeye çalışmamalıdır.
Birinden uzaklaşmama neden olan davranışların başında benim hayatıma aşırı şekilde müdahale etmesi davranışlarımı fikirlerimi sorgulaması alaycı küstah bir tavırda olması bazı ince çizgilerim var onlara laf etmesi beni kaybetmesine neden olur
Cevap
9Cevap
Yalan ve iki yüzlülük
Hepi topu 5-10 kişiyle hayatımı geçiriyorum.
Hatalar bir yana, samimiyetsiz her türlü davranış karşılığını bulur.
Enayi yerine koyması kullanmaya çalışması benim üstümden kendine pay çıkarması
Hareketlerimi şekillendirmeye çalışırsa...
müdahale etmesi, darlaması
Canlı bomba üzerim koşarsa uzaklaşırım
Birisi üstüme gelirse uzaklaşırım
Bir yalanı yeter silerim
Yalan.
Saygısızlık !
2. plana atılma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?