Uzun zamandır tanıdığım ve sevdiğim birinin bana eskisi kadar yakın olmayıp bana karşı soğuk davranışlar sergilediğini ve benden uzaklaştığını fark ediyorum. Hep kulak arkası yapıp 'saçmalama' diye kendimi avutuyorum ama bugün benden ufak ufak uzaklaştığına kesin emin oldum. Ne tepki vermem gerektiğini bilemedim bu bilgiyle ne yapacagimi bilemez haldeyim..
Peki siz, değer verdiğiniz birinin sizden uzaklastığını fark edince nasıl tepki verirsiniz?
Sizden uzaklaşan birini fark edince ne tepki verirsiniz ?
Bir adım geri çekilirse biri ben 10 adım çekilirim. Kimsenin arkasından yas tutmam. Karşı taraf ondan ne çabuk vazgeçebildigimi görünce pişman olur zaten. Ama biten bitmiştir. Değmeyen kişiler için kendimi yıpratmam
Vermen gereken bir tepki yok, uygulaman gereken bir çözüm yolu da.. Gerçekleri görüyorsun sadece.. Birçok yakın arkadaşım, dostum dediğim insanlar oldu geçmişte. İnandım, güvendim, verdikleri sözleri unutmadım hiçbir zaman.. Yerdik, içerdik, ne dertleri olursa koşardım onlar için gece gündüz demeden. Fakat yok, bir açıklaması yoktu neden bu hale geldiklerinin.. Zamanla anladım ki iyilik yapan insan, karşılıksız seven insan, verdiği değeri tam anlamıyla gösterebilen insan ve en önemlisi tecrübesiz insan, yaşamak mecburiyetinde bunları.. Ellerinde mi değil anlamıyorum, zayıf biri olarak mı görüyorlar böylelerini, sürekli istekleri mi karşılansın tüm dertleri, çözmekte çok zorlandım zamanında.. İşi düştü mü arar merak etme, işi düşmüyorsa ve sana gerçekten değer veriyorsa da mantıklı bir açıklaması vardır.. Açıklaması da yoksa, senin ona verdiğin değeri barındırmıyordur bünyesinde.
Bende yoluma giderim ezdirmem kendimi ama gezdirmem de gönlümü Giden gitmiştir zaten Kesemem kesemem yolunuu Sezen abla en iyi cevabı vermiş bebeğim 😂😂