Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?

Boyum 1.73 23 yaşındayım hiçbir kız kısa erkekle sevgili olmak istemiyor kızlarla konuşmaya kalksam benle en fazla arkadaş olurlar (1.50 kızlar da buna dahil 1.50 lerin en kısa sevgilisi 1.80 falan oluyor ) onu da ben istemiyorum bu yüzden kızlarla konuşmaya çalışmamam doğru mu?

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum?
Cevapla