Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum sizce?

Boyum 1.75 hiçbir kız 1.80 den kısa erkeklerle sevgili olmuyor sadece arkadaş oluyorlar konuşmaya çalışsam anca arkadaş olurlar onu da ben istemiyorum. Doğru mu yapıyorum sizce? Bu arada kısa kızlar var demeyin onların her sevgilisi uzun boylu oluyor.

Boyum kısa olduğu için kızlarla konuşmaya çalışmıyorum doğru mu yapıyorum sizce?
Cevapla